Beantwoord

KPN grondkabel verlengen

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 806 keer bekeken

Na werkzaamheden staat de KPN grondkabel heel strak. Na telefonisch contact blijkt hier vanuit KPN niets gedaan kunnen worden, omdat de kabel niet kapot is. Nu is de huidige een onwenselijke lange termijn oplossing. Telefonisch kon men mij hier ook niet verder mee helpen. Ik hoop dat ik hier beter geholpen kan worden met deze vraag.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door fvs1 30 January 2019, 13:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @fvs1 Dat ziet er inderdaad wat vreemd uit en ik zet je melding graag door naar de achterliggende afdeling die hier naar kan kijken. Ik heb wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Dag Bart, dank voor je bericht. Ik heb de gegevens ingevuld, echter heb ik geen klantnummer, omdat ik nog geen diensten van jullie afneem.
Reputatie 7
Badge +20
@fvs1 Dank voor het aanvullen en ik ga je verhaal direct doorzetten. Als de situatie kan worden opgelost, kunnen we uiteraard ook kijken naar het eventuele afnemen van onze diensten. 😉
@Bart_ Bedankt en ja, dat hoop ik wel. Laatste vraag, kun jij aangeven wat de maximale snelheid is die ik over deze lijn kan behalen?
Reputatie 7
Badge +20
Ja, dat kan ik. Al heb ik wat dat betreft minder goed nieuws. Regulier is er op dit moment slechts 3 Mbit/s leverbaar. Dat is bijzonder weinig. Een oplossing daarvoor is er gelukkig wel. We zouden je wel Sneller Internet Buitengebied kunnen aanbieden.
wat de maximale snelheid is die ik over deze lijn kan behalen?
Dat kan je zelf checken via https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Op een willekeurig adres in je woonplaats krijg ik, zonder bonding, 200 Mb/s! (Reigerlaan)
Hallo @fvs1 Dat ziet er inderdaad wat vreemd uit en ik zet je melding graag door naar de achterliggende afdeling die hier naar kan kijken. Ik heb wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

@Bart_ Vandaag direct een monteur langs gehad voor het verlengen van de kabel. Bedankt voor deze zeer snelle service

Reageer