Beantwoord

KPN heeft oude provider nog niet opgezegd

  • 17 July 2021
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Hi Allen,

 

ik ben iets meer dan een maand geleden overgestapt naar kpn. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice. Nou kreeg ik dus een paar dagen terug een factuur van ziggo voor de volgende maand weer. Ik heb geprobeerd eerder al de klantenservice via chat mij te laten helpen maar die zij dat ze me door stuurt naar een andere afdeling, waarna zij zeiden dat ik verkeerd zit, en toen weer terug werd gestuurd naar de persoon die me doorstuurde. Ik heb nu dus dubbele kosten gemaakt wat niet heel fijn is en hopelijk draait kpn wel daarvoor op. Zo iets zij de klantenservice in iedergeval als ik toch kosten kreeg.Hopelijk kan iemand mij even helpen.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 19 July 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mirank, welkom. 

Ik zie inderdaad dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Alleen je hebt nog geen bevestiging vanuit Ziggo? Want dan wil ik je vragen om Ziggo te bellen en alles meteen op te zeggen. Hoor ik weer van je als dat gedaan is. Als je dan de slotfactuur van Ziggo hebt ontvangen hoor ik ook weer van je. Dan ga ik alles wat je dubbel hebt betaald vergoeden voor je. 

Hi @Bart_Z 

Ik heb met Ziggo 2 keer contact opgenomen. Telefonisch en toen via de opzegformulier. Beide lukten niet. Ze zeggen telkens dat wij niet mogen opzeggen en dat KPN dat moet doen. Ook als ik zeg dat het in opdracht moest van KPN zelf. Ik snap er niks meer van. Zouden jullie alstublieft nog een poging kunnen doen en opzeggen bij Ziggo. Het lukt echt niet.

Reputatie 7
Badge +20

Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Jij als contractant mag altijd opzeggen als je dat wilt. Ik wil je vragen om nogmaals contact te zoeken met Ziggo om op te zeggen. Alleen aangeven dat je wilt opzeggen moet voldoende zijn. Als het dan is opgezegd en je krijgt de slotnota, dan kun je deze naar ons sturen en gaan we het dubbele vergoeden. Excuses dat het opzeggen niet goed is gegaan.

Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Jij als contractant mag altijd opzeggen als je dat wilt. Ik wil je vragen om nogmaals contact te zoeken met Ziggo om op te zeggen. Alleen aangeven dat je wilt opzeggen moet voldoende zijn. Als het dan is opgezegd en je krijgt de slotnota, dan kun je deze naar ons sturen en gaan we het dubbele vergoeden. Excuses dat het opzeggen niet goed is gegaan.

Hi @Bart_Z ik heb meteen opnieuw gebeld en opgezegd toen ik je email hier zag. Meneer zij dat hij wel telkens een error kreeg maar het gaat regelen. 23 augustus zou de laatste datum zijn. Ik heb gevraagd naar de slotnota en die krijg ik ook als het allemaal klaar is. Raar verhaal van Ziggo. Maar we gaan het zien. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +20

Ja, ik vind het ook apart van Ziggo. Maar het wordt dus geregeld, dat is fijn. Ik hoor graag weer van je als je de slotfactuur hebt ontvangen. Dan kan ik er verder mee aan de slag.