Beantwoord

KPN Hotspot foutcode 70: Het maximale aantal deelnemers is al ingelogd

  • 1 December 2019
  • 2 reacties
  • 426 keer bekeken

Hoi,

ik verblijf voor stage op een centerparcs park en gebruik daar de kpn hotspot als wifi. 
eerst kon ik met mijn account zowel mijn laptop als telefoon met hetzelfde account verbinden op hetzelfde moment. Nu krijg ik foutcode 70 dat er het maximale aantal deelnemers al is ingelogd. Dit is niet mogelijk omdat ik niet met meer dan 2 apparaten er op ingelogd ben. 
 

Kunnen jullie dit zien en iedereen die er op zit uitloggen zodat ik het opnieuw kan proberen of is er een andere reden dan ik ineens maar met 1 apparaat op dit account kan?

 

mvg,

lisa

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 December 2019, 15:08

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Lisa.B , jij kunt wel hoogstens 2 inlogs hebben, maar op de KPN hotspots kunnen veel anderen binnen dat hotspot bereik ook ingelogd zijn en zo'n hotspot heeft een maximum capaciteit.

Vergelijk het met een lift, daar kunnen maximaal X personen in, vol is vol, stapt er ergens iemand uit dan kan er weer een ander bij.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Lisa en welkom op het Forum! Wat Jan aangeeft klopt, er zit een maximaal aantal gebruikers voor de Hotspots. Ik kan niet iedereen afmelden van deze Hotspot, want dan heeft ineens niemand verbinding meer. De beste optie is dan ook om het met regelmaat te blijven proberen. Ik ga er vanuit dat er uiteindelijk iemand uit zal loggen waardoor jij daarna in kunt loggen met beide apparaten. :slight_smile:

Reageer