Beantwoord

KPN hussel in buitengebied

  • 12 February 2020
  • 31 reacties
  • 412 keer bekeken

Ik woon in het buitengebied en heb KPN hussel. Ik heb maar 7mbit snelheid.Nu staat de 5 euro korting niet op de factuur. klantenservice zegt daar ook nooit van gehoord te hebben.Via de chat was mij wel bevestigd korting te  krijgen. Wie kan mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 24 March 2020, 10:40

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi!

En hoe branden de lampjes op dit moment?

Zou je ook nog een aantal bekabelde speedtests willen doen? Ik ben benieuwd of ~14 Mbps constant is.

Reputatie 7
Badge +17

Is het gelukt met de speedtests en de lampjes? Ik hoop dat alles inmiddels beter werkt en hoor je bevindingen graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop van harte dat er verbetering is gekomen. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier gerust weten! :slight_smile:

Hoi Paul en Sanne,

Ee branden nog steeds 2 van de 3 lampjes.

We hebben nu nog eens een bekabelde speedtest gedaan.

Veel beter ineens nu. Moet er wel bij zeggen dat het vandaag een strak blauwe lucht is en windstil. Ik weet niet of dit wat uitmaakt. Daarna een speedtest via de wifi gedaan.

Vreemd genoeg was die nog beter. Alleen de upload snelheid blijft nog ver achter.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Met vriendelijke groet,

Maureen en Paul

 

Reputatie 7
Badge +25

Beter dan dit gaat het denk ik niet snel worden hoor. Hier zou je ook prima mee moeten kunnen internetten overigens...

Reputatie 7
Badge +24

De upload blijft helemaal niet "ver achter". Dat is normaal dat deze flink lager is. Alleen op glasvezel kan je een upload hebben die hetzelfde is als de download. Op een DSL verbinding is zo'n upload als die van u heel normaal in verhouding tot de download. 

Reageer