Beantwoord

Kpn hussel verhuizing doorgeven

  • 22 November 2020
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Goede avond,

Ik heb Kpn hussel abonnement en mobiel.

Nu wilde ik kijken hoe ik mijn hussel abonnement naar mijn nieuwe adres om moet zetten.

Nu blijkt alleen dat zodra ik inlog op mijn kpn ik alleen maar als producten mijn mobiel abonnement krijgt te zien. Terwijl ik mijn abonnementsbevesiging en facturen van hussel wel allemaal op dat zelfde e-mail adres binnen krijg en ook vanuit die links naar dezelfde mijn kpn wordt doorgestuurd.

 

Zou hier graag mee geholpen worden, want volgens mij klopt er iets niet.

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 November 2020, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marinja, bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat jij gaat verhuizen en dat onze diensten met je meeverhuizen: wat leuk! Een verhuizing kun je inderdaad doorgeven via MijnKPN: dan moet het KPN Hussel abonnement ook gekoppeld zijn aan jouw MijnKPN account: dit is niet iets wat automatisch gedaan wordt. 
Ik wil je vragen om te in loggen in jouw KPN ID en bovenaan te kiezen voor het tabblad "Producten". Aan de rechterkant van de pagina staat de optie "Product toevoegen" en hier kies je voor "Product koppelen" en dan voor "Thuis".
Als je thuis bent en verbonden met KPN internet, dan hoef je alleen de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in te vullen. 

Ben je niet thuis, dan zul je de postcode, huisnummer, laatste 3 cijfers van het rekeningnummer en het klantnummer moeten invullen. Het klantnummer kun je vinden op de factuur of bij de afschrijvingen van de automatische incasso. 

Zodra je dit gedaan hebt, kun je via MijnKPN jouw verhuizing doorgeven!

Ik ben benieuwd of je hiermee verder gekomen bent! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik hoop dat dit een gevalletje: ‘geen bericht, goed bericht’ is en anders weet je ons te vinden @Marinja

Beste Shyrin,
Nou ik heb je omschrijving geprobeerd uit te voeren zojuist, maar ik krijg bij dat scherm producten wat je aangeeft dit scherm te zien. En daar blijft hij wat ik ook doe op staan (was de vorige keer ook al). De grijzen blaken bewegen ook alsof hij nog iets aan het laden is. Maar hoe lang ik ook wacht of hoe vaak ik ook ververs er veranderd niets. Kun je me weer verder helpen wat ik nu moet doen? Ik zie dus ook nergens '’Product toevoegen'’ staan of ''Product koppelen'’. Wat ik wel ie staan is '’Ontkoppel product'’. 
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Groetjes Marinja

 

Reputatie 7
Badge +16

Hmmm, met dit scherm kom je inderdaad niet verder… En als je eens klikt op “ontkoppel product”? En, wat ook kan helpen, is om de cookies en geschiedenis van je internetbrowser te verwijderen en dan opnieuw in te loggen. Wil je dit eens proberen en terugkoppelen of je hiermee verder gekomen bent?

Super, het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +16

Yes! :thumbsup_tone4::smiley:  Mocht je nog ergens tegenaan lopen of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Succes met jouw verhuizing! 

Oké, nu heb ik alweer de volgende vraag klaar.

Ik heb mijn verhuizing door gegeven en zou hiervan een bevestigingsmail moeten krijgen, maar ik krijg hem niet.

Of duurt dit altijd een paar uur/dagen?

Heb mijn mail adres wat gekoppeld is al gecheckt.

Reputatie 7
Badge +16

Je krijgt eigenlijk vrijwel meteen een bevestiging van de verhuizing per e-mail toegezonden… Spam/ ongewenste postvak ook gecontroleerd? 
Als je deze niet ontvangen hebt, dan raad ik je aan om het nogmaals te proberen of om contact op te nemen met onze klantenservice:

  • Tussen 8:00 uur en 22:00 uur zijn wij bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402
  • Je kunt de verhuizing ook via de chat doorgeven: je start een chat op via onze contact-pagina. Klik op “Administratie” en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben.” Klik op “naar chat” om een chat op te starten.