Beantwoord

KPN Hussel voordelen

  • 3 November 2019
  • 2 reacties
  • 261 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb thuis KPN glasvezel (geen hussel) het oude pakket. Als ik daar een Sim only bij neem welke voordeel krijg ik dan? 
 

kan ik dan ook nog het oude voordeel krijgen fox sports gratis? Want ik wil niet over naar hussel ook thuis niet want de voordelen zijn erg mager tot niets meer. 
 

hoor graag van u

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 November 2019, 20:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Helaas Marvin, 

 

De oude regels van KPN Compleet zijn nu niet meer af te sluiten. Dus geen Fox Sports gratis, behalve dan Fox Sports 1 die standaard in het Basis-pakket zit. 

 

En wat betreft jouw vraag naar de voordelen die je wel krijgt als je gaat husselen: 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op NetflixSpotify (Family)FOX SportsPluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

Oké bedankt voor je reactie. Ga dan toch kijken naar een goedkoper alternatief. Want hussel is niks voor mij het is stukken duurder dan voorheen terwijl je minder krijgt ervoor. Jammer naar zoveel jaar kpn maar goed misschien komen ze er ooit een keer van terug.

 

Reageer