Beantwoord

kpn internet

  • 2 August 2020
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Wat is dat toch met jullie internet. Heb me contract bij jullie verlengt en zou alles goed zijn. Nu weer slecht internet al een week. Internet is echt heel slecht. Spijt dat gebleven ben. 

icon

Beste antwoord door Kindstranger 2 August 2020, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Loeloeloetje, ik raad je aan om altijd eerst problemen te laten fiksen, en daarna pas over een verlenging na te denken. Vooral verkoopmedewerkers (lopen ook heel veel goeie rond) kunnen de mooiste sprookjes vertellen. Daarnaast zou je na een verlenging 14 dagen bedenktijd moeten hebben, als dat nog kan raad ik je aan om de verlening terug te draaien en KPN eerst de diensten op orde te laten krijgen.

Reputatie 7
Badge +15

@Loeloeloetje Welkom op het forum. Wat irritant dat je problemen hebt met je internet, gaat het hier om een thuisabonnement of om je mobiele abonnement? Zou je voor mij ook je forumprofiel kunnen invullen en het mij laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Loeloeloetje Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!