Beantwoord

KPN Internet: snelheid aanpassen lukt niet

  • 24 January 2023
  • 11 reacties
  • 193 keer bekeken

Hoe kan ik de snelheid van mijn KPN Hussel pakket aanpassen, ik kan het volgens mij alleen inzien maar niet aanpassen

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 February 2023, 16:38

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Dat kan je toch in de MijnKPN app aanpassen.

 

Werkt niet, wijzigings pagina is alleen inzien maar geeft geen optie om aan te passen

 

Reputatie 7

Werkt niet, wijzigings pagina is alleen inzien maar geeft geen optie om aan te passen

Dus het lukt je niet om een andere snelheid aan te klikken en naar jouw winkelmandje te gaan?

 

Nee lukt niet, zie wel mijn huidige snelheid maar kan daar niks aanklikken of verschuiven.

 

 

Reputatie 7

Nee lukt niet, zie wel mijn huidige snelheid maar kan daar niks aanklikken of verschuiven.

Kan je eens een screenshot plaatsen?

Hallo @Hans_B welke snelheid heb je nu en welke snelheid wil je graag?

 

Reputatie 5
Badge +8

Nee lukt niet, zie wel mijn huidige snelheid maar kan daar niks aanklikken of verschuiven.

Kan je eens een screenshot plaatsen?

Ik schuif even bij je aan @wjb 

Welkom op het forum @Hans_B!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Hans_B als je je postcode en huisnummer invult op deze pagina die de snelheid weergeeft, wat krijg je dan te zien? Plaats hiervan eventueel ook een screenshot. Zonder daarop je adresgegevens natuurlijk.

Ik denk dat je de snelheid niet aan kan passen omdat de kabel naar je woning niet meer snelheid kan leveren. Wel zal dit anders zijn als je straks in de zomer glasvezel krijgt. 

Hallo Bram,

 

Het gaat niet om een snellere verbinding maar ik wil graag zien wat de verschillende mogelijkheden/prijzen zijn aangezien ik gelezen heb dat hierin veranderingen zijn doorgevoerd.

 

Groet,

hans

 

Reputatie 7
Badge +17

@Hans_B in dat geval is het altijd beter 0800-0402 te bellen. 

Op onze website zie je wat je kan bestellen. Als we een tijdelijke korting aanbieden op een zenderpakket staat deze korting ook in je MijnKPN. Persoonlijke aanbiedingen die automatisch aangemaakt worden krijg je via de e-mail van ons binnen. 

Voor alle andere relevante aanbiedingen die niet op onze website staan, of vragen over hoe een wijziging verder invloed heeft op je voordelen, bel 0800-0402. 

Reageer