News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77310 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Waar ik op doel met oude service, is dat men oude 10-20 jaar klanten van 80+ aan laat modderen met nieuwe apparatuur. En er geen monteur gratis langs kan komen. Bij nieuwe klanten, die na een jaar weer weg kunnen zijn komt men gratis monteren. 

 Jammer

Reputatie 7

Waar ik op doel met oude service, is dat men oude 10-20 jaar klanten van 80+ aan laat modderen met nieuwe apparatuur. En er geen monteur gratis langs kan komen. Bij nieuwe klanten, die na een jaar weer weg kunnen zijn komt men gratis monteren. 

 Jammer

Maar bij een overstap van de oude abonnementsvorm naar KPN Hussel hoeft er helemaal geen sprake te zijn van het vervangen van apparatuur.

Als er wel sprake is van apparatuur die vervangen moet worden, dan geef ik je volledig gelijk dat er eigenlijk de mogelijkheid moet zijn om een monteur de installatie te laten verzorgen.

Overigens staat dit mijns inziens echter los van KPN Hussel.

Reputatie 7
Badge +24

Waar ik op doel met oude service, is dat men oude 10-20 jaar klanten van 80+ aan laat modderen met nieuwe apparatuur. En er geen monteur gratis langs kan komen. Bij nieuwe klanten, die na een jaar weer weg kunnen zijn komt men gratis monteren. 

 Jammer

Daar gaat dit topic helemaal niet over. Maar afgezien daarvaan: er bestaan nog meer mensen op de wereld dan KPN medewerkers. Wat dacht je van familie, vrienden, buren, kinderen? KPN is een internetprovider, geen zorginstelling.

 

@RobertPaul 
De Fox Sports korting is een weergavefout. De Compleetvoordelen van een abonnement komen te vervallen als je dat abonnement omzet naar Hussel. In jouw geval betekent dit dat Fox Sports niet meer gratis beschikbaar is. Je kunt dit in je MijnKPN opnieuw activeren. Je betaalt hier dan wel voor.
De Compleetvoordelen op je mobiele abonnementen blijven wel actief zolang deze niet omgezet worden naar Hussel.

 

 

Hi Erik,

Dank voor je reactie. De Fox Sports staat netjes op de nieuwe overeenkomst vermeld. Ook tijdens het bestellen en de samenvatting die daarna op het scherm verscheen bevestigd dat Fox sport voor mij beschikbaar bleef. Dat het ergens een weergave fout is geweest kan jullie niet vrijpleiten om dan aan een deel van een overeenkomst zomaar niet te voldoen (ook zonder te informeren dat het een fout betreft)..  Ik verwacht dus dat KPN aan de overeenkomst blijft houden en Fox sport voor mij opnieuw activeert.

@Erik_ 

HI Erik,

Wil jij nog aandacht aan mijn vraag hierboven geven? Ik zie dat mijn vraag door de vele reacties wordt ondergesneeuwd.

Reputatie 7
Badge +30

@rarepoultry  @RobertPaul @Langeeri  @lammertsm  @Nijmegen1234  @McPoowl, en anderen. Wat betreft Fox Sports en de Compleetkorting het volgende:

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

KPN Compleet is geen onderdeel van je contract, het is een extra voordeel dat we je geven zolang je aan de voorwaarden daarvan voldoet. Dat is bij overstap naar Hussel niet meer zo, dus komt het te vervallen. Er is dan ook geen sprake van alsnog recht hebben op de korting.

Dat gezegd hebbende, ik ben het zeker eens dat de optie dan ook gelijk bij bestellen al zou moeten verdwijnen. Dat is ook iets waar hard aan gewerkt wordt om te regelen.


@McPoowl,  jammer ook dat er vertraging is opgetreden bij jouw bestelling. Wat ik hier zie is het een technisch issue dat de glasvezel snelheidsoptie niet wil activeren. Ze verwachten uiterlijk volgende week woensdag weer een update, maar hopelijk eerder. 


@marcel41 
Dank voor de gegevens en het privébericht! Ik zie hier dat de order nog niet voltooid is. Ik ga kijken of ik kan achterhalen hoe dat zit en kom er in privébericht bij je op terug.

@Kids sim 
De Kids sim is specifiek een onderdeel van de KPN Hussel. Dat betekent dat de Kids sim alleen aan te vragen is als je al een KPN mobiel abonnement hebt. Als jij die dan ook zou willen hebben moet je eerst met je telfort mobiel overstappen naar KPN, of een los KPN abonnement afsluiten.

@Riejaa 
Jij en je man kunnen nog steeds MB's delen als jij zou overgaan op Hussel. Wel verliest jouw abonnement de voordelen van Compleet, dus geen Compleetkorting meer en ook geen dataverdubbeling als je ook Internet van ons hebt. Wel krijg je Husselkorting als je ook Internet van ons hebt. Hoeveel hangt af van welk abonnement je kiest.
De Compleetvoordelen blijven voor je man wél actief zolang hij niet verlengt naar Hussel.

@stikkelisok 
Leuke aanbieding 🙂 Als die in je MijnKPN staat, dan kun je hem kiezen.

@derwin 
Je hebt 14 dagen de tijd om weer te annuleren, dus als je nog binnen die periode zit kun je er nog weer onderuit. In het algemeen: je hoeft ook niet per sé te verlengen. Als je tevreden bent met je huidige abonnement kun je die ook gewoon laten doorlopen na de einddatum.

Reputatie 3
Badge +1

Het mag voor KPN wel allemaal duidelijk zijn, voor ons als klant niet en allemaal erg verwarrend.

Helemaal als na een dikke week deze fout er nog steeds in zit. 

Als klant word je benadeeld als je een vergelijk maakt tussen je huidige abonnement en Hussel. 

Voor mij was het niet duidelijk en ik denk voor velen hier, helemaal omdat je wel een bevestiging krijgt waarin het ook genoemd wordt.

Ik denk er sterk over om mijn overeenkomst te ontbinden (bedenk termijn) want ik voel me zeker benadeeld in deze.

 

 

@rarepoultry  @RobertPaul @Langeeri  @lammertsm  @Nijmegen1234  @McPoowl, en anderen. Wat betreft Fox Sports en de Compleetkorting het volgende:

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

 

@Erik_  Wat mij betreft sla je de plank volledig mis. KPN zegt letterlijk dat de orderbevestiging geldt als een overzicht van de inhoud van je bestelling. Daar staat gewoon op vermeld wat de nieuwe maandelijkse kosten zijn. Het mag voor jou en KPN dan wellicht duidelijk zijn dat de gratis Fox Sports komt te vervallen, uit de orderbevestiging kun je alleen het tegendeel concluderen. Zie mijn screenshot. Dat elders wel vermeld wordt dat er een andere korting geldt is totaal irrelevant.

Je moet als klant kunnen vertrouwen op het orderoverzicht dat je na je bestelling krijgt. Daarnaast moeten klant en provider elkaar kunnen houden aan deze afspraak. Later aangeven dat het toch anders zit is schandalig. Als klant kun je ook niet eenzijdig binnen het contract maar wijzigen wat je wilt omdat het toch anders bedoeld was.

 

 

Ik blijf er bij dat KPN gewoon moet leveren wat in de bestelling met de klant wordt afgestemd. Zoals je hierboven kunt zien kun je dan alleen de conclusie trekken dat Fox Sports inderdaad gratis is.

Reputatie 3
Badge +1

@rarepoultry  @RobertPaul @Langeeri  @lammertsm  @Nijmegen1234  @McPoowl, en anderen. Wat betreft Fox Sports en de Compleetkorting het volgende:

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

 

@Erik_  Wat mij betreft sla je de plank volledig mis. KPN zegt letterlijk dat de orderbevestiging geldt als een overzicht van de inhoud van je bestelling. Daar staat gewoon op vermeld wat de nieuwe maandelijkse kosten zijn. Het mag voor jou en KPN dan wellicht duidelijk zijn dat de gratis Fox Sports komt te vervallen, uit de orderbevestiging kun je alleen het tegendeel concluderen. Zie mijn screenshot. Dat elders wel vermeld wordt dat er een andere korting geldt is totaal irrelevant.

Je moet als klant kunnen vertrouwen op het orderoverzicht dat je na je bestelling krijgt. Daarnaast moeten klant en provider elkaar kunnen houden aan deze afspraak. Later aangeven dat het toch anders zit is schandalig. Als klant kun je ook niet eenzijdig binnen het contract maar wijzigen wat je wilt omdat het toch anders bedoeld was.

 

 

Ik blijf er bij dat KPN gewoon moet leveren wat in de bestelling met de klant wordt afgestemd. Zoals je hierboven kunt zien kun je dan alleen de conclusie trekken dat Fox Sports inderdaad gratis is.

 

Eens, eveneens mijn order bevestiging geeft dit aan.

Ben benieuwd wat een jurist hiervan vindt, ik vind het nogal misleidend.

@rarepoultry  @RobertPaul @Langeeri  @lammertsm  @Nijmegen1234  @McPoowl, en anderen. Wat betreft Fox Sports en de Compleetkorting het volgende:

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

KPN Compleet is geen onderdeel van je contract, het is een extra voordeel dat we je geven zolang je aan de voorwaarden daarvan voldoet. Dat is bij overstap naar Hussel niet meer zo, dus komt het te vervallen. Er is dan ook geen sprake van alsnog recht hebben op de korting.

Dat gezegd hebbende, ik ben het zeker eens dat de optie dan ook gelijk bij bestellen al zou moeten verdwijnen. Dat is ook iets waar hard aan gewerkt wordt om te regelen.

.

 

@Erik_ 

Dankje. Duidelijk dat KPN Compleet vervalt als je je abonnement verlengd met een Hussel abonnement. En dus verdwijnt voor mij Fox Sports. De tekst op de overeenkomst over Fox Sports had dus niet moeten verschijnen en dus geen recht op de korting.

Ik mis de communicatie hierover vanuit KPN. Ik had een briefje of mail van KPN hierover verwacht met mogelijke opties. Dan had ik de bestelling nog eens kunnen herzien. Nu moet ik, als Fox Sport liefhebber, plotseling 12,50 per maand extra betalen en is het Hussel abonnenemt niet meer interessant.

Wat kunnen jullie nog doen voor mij hierin?

 

Reputatie 1


@McPoowl,  jammer ook dat er vertraging is opgetreden bij jouw bestelling. Wat ik hier zie is het een technisch issue dat de glasvezel snelheidsoptie niet wil activeren. Ze verwachten uiterlijk volgende week woensdag weer een update, maar hopelijk eerder. 

 

@Erik_  Dank voor deze extra informatie. Dat wist je collega destijds nog niet aan te geven! Ik wacht geduldig af.

 

Verder ben ik heel benieuwd wat KPN gaat doen in geval van de (blijkbaar foute) orderoverzichten. Ik hoop dat ze zich coulant opstellen..

Reputatie 7

Wat betreft Fox Sports en de Compleetkorting het volgende:

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

KPN Compleet is geen onderdeel van je contract, het is een extra voordeel dat we je geven zolang je aan de voorwaarden daarvan voldoet. Dat is bij overstap naar Hussel niet meer zo, dus komt het te vervallen. Er is dan ook geen sprake van alsnog recht hebben op de korting.

Maar Erik, er klopt echt helemaal niets van de procedure en het is zo verschrikkelijk misleidend, tegen het criminele af.

Als je een abonnement hebt met FOX Sports als KPN Compleet korting dan wordt doodleuk bij het husselen van het abonnement weergegeven dat je het KPN Compleet voordeel voor FOX Sports nog altijd gratis krijgt.

Blijkbaar zijn jullie er mee bezig om dit te herstellen, maar elk UUR dat dit nog getoond wordt is een UUR te veel, dit is pure misleiding.

En tot overmaat van ramp bevestigen jullie die korting ook nog doodleuk.

 

Wat mij betreft is dit dus ook hetgeen door KPN geleverd zou moeten worden immers dat is wat afgesproken is en daar heb je je dan ook aan te houden.

Reputatie 3
Badge +1

Wat betreft Fox Sports en de Compleetkorting het volgende:

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

KPN Compleet is geen onderdeel van je contract, het is een extra voordeel dat we je geven zolang je aan de voorwaarden daarvan voldoet. Dat is bij overstap naar Hussel niet meer zo, dus komt het te vervallen. Er is dan ook geen sprake van alsnog recht hebben op de korting.

Maar Erik, er klopt echt helemaal niets van de procedure en het is zo verschrikkelijk misleidend, tegen het criminele af.

Als je een abonnement hebt met FOX Sports als KPN Compleet korting dan wordt doodleuk bij het husselen van het abonnement weergegeven dat je het KPN Compleet voordeel voor FOX Sports nog altijd gratis krijgt.

Blijkbaar zijn jullie er mee bezig om dit te herstellen, maar elk UUR dat dit nog getoond wordt is een UUR te veel, dit is pure misleiding.

En tot overmaat van ramp bevestigen jullie die korting ook nog doodleuk.

 

Wat mij betreft is dit dus ook hetgeen door KPN geleverd zou moeten worden immers dat is wat afgesproken is en daar heb je je dan ook aan te houden.

Inderdaad ja.

Reputatie 3
Badge

Nou ik had mijn abbo gehusseld dat is goed verlopen.

Het pluspakket heb ik altijd al gehad maar ik wilde dat nu opzeggen echter zit ik daar nog een maand aan vast komt dat omdat het nu een andere prijs heeft.

Beter van te voren op moeten zeggen en dan pas husselen ? (6.99 overleven we wel maar ik doe er niets mee dus mag weg)

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik snap zo enzo niet waarom KPN Compleet niet meer goed is voor KPN. Waarom moet er nou weer iets nieuws? KPN doet dit zeker om nog meer geld te verdienen. Snap ik wel, maar had het gewoon bij KPN compleet gehouden! Ik ga absoluut geen andere abonnement nemen! Die hussel kan voor mij gehusseld de prullenbak in! Sorry KPN, maar vind het geen mooie dienst. Ik raak er zelf gehusseld van!!!

Reputatie 7
Badge +30

@DigiB Dat komt van de omzetting. Hierdoor wordt alles wat je hebt even als nieuw gezien, waardoor je dan pas weer na een maand dingen kunt wijzigen.

 

Compleet zenderpakket

Zoals ik al aangaf, daar wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk zo te laten zijn dat het Compleet zenderpakket niet meer getoond wordt op zowel de bestelpagina als de bevestiging.

Dat doet niets af aan het feit dat ook op de bestelbevestiging staat “Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet”. Waardoor duidelijk is dat het voordeel hangt op het actief zijn van KPN Compleet. Wat niet meer zo is als je Husselt. Ik begrijp zeker het gevoel dat jullie hierin hebben. En ik vind het ook bijzonder vervelend dat dit weergaveissue bij en na bestellen nog niet verholpen is. Maar verder kan ik hierin helaas niets betekenen. 

Reputatie 7

Compleet zenderpakket

Zoals ik al aangaf, daar wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk zo te laten zijn dat het Compleet zenderpakket niet meer getoond wordt op zowel de bestelpagina als de bevestiging.

Dat doet niets af aan het feit dat ook op de bestelbevestiging staat “Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet”. Waardoor duidelijk is dat het voordeel hangt op het actief zijn van KPN Compleet. Wat niet meer zo is als je Husselt. Ik begrijp zeker het gevoel dat jullie hierin hebben. En ik vind het ook bijzonder vervelend dat dit weergaveissue bij en na bestellen nog niet verholpen is. Maar verder kan ik hierin helaas niets betekenen. 

Ik snap dat jij hier niets anders in kunt betekenen dan de signalen door te zetten naar de juiste afdelingen binnen KPN, maar tjonge jonge, dit issue is nu al NEGEN dagen gaande en dat is wat mij betreft echt ONACCEPTABEL.

Ja @Erik_, er staat “Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet”, maar er staat ook een grote vette header die zegt: “Kosten straks p/mnd”.

 

Ik vind dit echt niet kunnen en ik vind ook dat de abonnee hier niet de dupe van mag worden. Er zijn er genoeg die op basis van het geboden kostenplaatje overstappen naar KPN Hussel omdat ze denken daarmee een paar euro per maand goedkoper uit te zijn terwijl achteraf dus blijkt dat ze een paar Euro duurder uit zijn omdat er maar liefst €12,99 per maand meer moet worden afgetikt.

Je kunt je als “onze contactpersoon van KPN” in bochten blijven wringen, maar hier moet een gepaste oplossing gaan komen. Het kan echt niet zo zijn dat de abonnee dit in zijn portemonnee gaat voelen. KPN zal echt met een regeling moeten gaan komen voor de gedupeerden.

 

Reputatie 3
Badge +1

@DigiB Dat komt van de omzetting. Hierdoor wordt alles wat je hebt even als nieuw gezien, waardoor je dan pas weer na een maand dingen kunt wijzigen.

 

Compleet zenderpakket

Zoals ik al aangaf, daar wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk zo te laten zijn dat het Compleet zenderpakket niet meer getoond wordt op zowel de bestelpagina als de bevestiging.

Dat doet niets af aan het feit dat ook op de bestelbevestiging staat “Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet”. Waardoor duidelijk is dat het voordeel hangt op het actief zijn van KPN Compleet. Wat niet meer zo is als je Husselt. Ik begrijp zeker het gevoel dat jullie hierin hebben. En ik vind het ook bijzonder vervelend dat dit weergaveissue bij en na bestellen nog niet verholpen is. Maar verder kan ik hierin helaas niets betekenen. 

 

Ik vind dit een slap excuus, voor jullie KPN is dit allemaal duidelijk aangezien jullie een e-learning module hebben gevolgd of een bijeenkomst gehad hebben. Voor de consument is het niet duidelijk en totaal niet logisch, zelfs de bevestiging die jullie sturen is fout terwijl daar de bestelling in samengevat wordt. Ik vind het pure misleiding en oplichting. 

Ik ben overgestapt omdat ik een vergelijk maakte, maar die is op basis van valse informatie gemaakt.

Hoe kan Ik mijn abonnement op Hussel ongedaan krijgen en gewoon weer een KPN compleet abonnement zoals ik had tot en met oktober of jullie komen met een oplossing.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@wjb:
 

 

Wat ik graag wil weten is of die bug met dat weergeven van FOX Sports als gratis product ondertussen verholpen is. Als dat vandaag de dag nog steeds getoond wordt dan zou ik dat waanzinnig slecht vinden immers de fout is ondertussen al een week geleden bij KPN gemeld en zou, gezien de ernst ervan, dus ook al lang verholpen moeten zijn.

@wjb   In MijnKPN zie ik het onderstaande. Dus ja nog steeds met die fout qua FOX Sports. Ook zie ik het gratis onderling bellen als onderdeel van Compleet. Of klopt dat wel zo?

 

Reputatie 7
Badge +7

@wjb:
 

 

Wat ik graag wil weten is of die bug met dat weergeven van FOX Sports als gratis product ondertussen verholpen is. Als dat vandaag de dag nog steeds getoond wordt dan zou ik dat waanzinnig slecht vinden immers de fout is ondertussen al een week geleden bij KPN gemeld en zou, gezien de ernst ervan, dus ook al lang verholpen moeten zijn.

@wjb   In MijnKPN zie ik het onderstaande. Dus ja nog steeds met die fout qua FOX Sports. Ook zie ik het gratis onderling bellen als onderdeel van Compleet. Of klopt dat wel zo?

 

 

Het ergste is natuurlijk dat de genoemde totaalprijs niet klopt, want die zou bij mij 8 euro méér zijn.

Foei, KPN!

Reputatie 7

@wjb:
 

 

Wat ik graag wil weten is of die bug met dat weergeven van FOX Sports als gratis product ondertussen verholpen is. Als dat vandaag de dag nog steeds getoond wordt dan zou ik dat waanzinnig slecht vinden immers de fout is ondertussen al een week geleden bij KPN gemeld en zou, gezien de ernst ervan, dus ook al lang verholpen moeten zijn.

@wjb   In MijnKPN zie ik het onderstaande. Dus ja nog steeds met die fout qua FOX Sports. Ook zie ik het gratis onderling bellen als onderdeel van Compleet. Of klopt dat wel zo?

 

Het ergste is natuurlijk dat de genoemde totaalprijs niet klopt, want die zou bij mij 7 euro méér zijn.

Foei, KPN!

Het is nog erger @Katana321, de totaalprijs is niet €7,- meer maar zelfs €12,99 meer.

De kosten straks zijn geen €54,50 maar €67,49. (€42,50 - €5,00 + €12,99 + €10,00 + €5,00 + €2,00). 

Ik hoop dat @Erik_ (KPN) de ernst van dit “foutje” inziet!!!

 

Wat betreft het onderling gratis bellen is de vraag of je met KPN Hussel met de vaste telefoons nog wel gratis kunt bellen naar de mobiele abonnementen. Er staat immers dat dit een KPN Compleet voordeel is en dat betekent dat deze bij KPN Hussel dus niet geldig is.

Bellen met een mobiel abonnement naar het vaste nummer is wel gratis immers alle mobiele abonnementen met KPN Hussel hebben onbeperkt bellen. Dit zou als consequentie hebben dat de vaste telefoon niet zomaar meer doorgeschakeld kan worden naar een mobiel nummer. @PeterG?

Reputatie 7
Badge +22

Ik denk dat ze eerst binnenshuis bij KPN moeten kijken of het werkt met dit hussel abonnement, zijn de KPN systemen hierop afgesteld. Dan pas naar buiten laten gaan voor consumenten, want nu werkt het systeem nog niet goed, er zitten kinderziektes in. Eerst testen KPN, werkt het? Dan pas naar de consument uitrollen. 😉

Reputatie 7
Badge +28

 

Ik vind dit een slap excuus, voor jullie KPN is dit allemaal duidelijk aangezien jullie een e-learning module hebben gevolgd of een bijeenkomst gehad hebben. Voor de consument is het niet duidelijk en totaal niet logisch, zelfs de bevestiging die jullie sturen is fout terwijl daar de bestelling in samengevat wordt. Ik vind het pure misleiding en oplichting. 

Ik ben overgestapt omdat ik een vergelijk maakte, maar die is op basis van valse informatie gemaakt.

Hoe kan Ik mijn abonnement op Hussel ongedaan krijgen en gewoon weer een KPN compleet abonnement zoals ik had tot en met oktober of jullie komen met een oplossing.

 

Hoe het nu in de bevestigingsbrief staat is niet zoals het hoort. Dit is niet iets wat wij in een e-learning leren om meer abonnementen te verkopen, dit is een duidelijke fout in het bestelsysteem. Ik vind het erg jammer dat hierdoor onduidelijkheid is ontstaan. Je kunt de pakketwijziging binnen 14 dagen annuleren, zie ook de bevestigingsbrief:

14 dagen bedenktijd
U kunt Hussel Internet 500 Mbit/s 14 dagen proberen. Bevalt het niet? Dan kunt u binnen 14 dagen na 16 oktober 2019 deze overeenkomst annuleren. Dit kan telefonisch of op kpn.com/annuleren. U krijgt dan van ons een schriftelijke bevestiging. In bijgevoegde overeenkomst vindt u de voorwaarden.

 

wjb wrote

Ik hoop dat@Erik_ (KPN) de ernst van dit “foutje” inziet!!!

Dat zien we zeker, dit is heel onwenselijk. We hebben dit aan de verantwoordelijke partijen doorgegeven.

Reputatie 7

Je kunt de pakketwijziging binnen 14 dagen annuleren, zie ook de bevestigingsbrief:

14 dagen bedenktijd
U kunt Hussel Internet 500 Mbit/s 14 dagen proberen. Bevalt het niet? Dan kunt u binnen 14 dagen na 16 oktober 2019 deze overeenkomst annuleren. Dit kan telefonisch of op kpn.com/annuleren. U krijgt dan van ons een schriftelijke bevestiging. In bijgevoegde overeenkomst vindt u de voorwaarden..

Ik raad iedereen met een FOX Sports abonnement als KPN Compleet voordeel om de KPN Hussel direct te cancellen en terug te keren naar KPN Compleet.

Ik raad KPN aan om flexibel te zijn met die termijn van 14 dagen immers er zullen vast en zeker ook abonnees zijn die er na de eerste of wellicht zelfs tweede factuur pas achter komen dat ze belazerd zijn. 

Reputatie 7

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Ik vind dat Kpn iedereen moet informeren over deze “fout” die van kpn compleet met Fox Sports naar Hussel gaat. Dus niet zwijgen en hopen/denken dat mensen er niet achterkomen. Dat zou ik wel een soort “energieverkoop praktijken” vinden. Zijn ook zat mensen die dit forum niet volgen en denken “hé ik ben goedkoper uit dan nu!”