News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77313 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 7
Ik ben 8 euro duurder uit dan wat ik nu heb, dat is dus 10% verhoging,...

Schandalig KPN, denk dat veel mensen verder gaan kijken.

Ik heb nu Alles-in-1 (2iptv met opnemen) met vaste telefonie + Spotify + Pluspakket.
Betaal 72,50, als ik het nu uitreken kom je op het volgende uit:
47.50 (100mb) + 10.00 (1x iptv) + 5.00 (extra iptv) + 5.00 (opnemen) + 6.99 (pluspak) + 8.99 (spotify) + 2.00 (vaste tel.)
= 85.50 - 5.00 korting entertainment = 80.50. Echt over de top!

Het abonnement gaat je €75,48 kosten.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben 8 euro duurder uit dan wat ik nu heb, dat is dus 10% verhoging,...

Schandalig KPN, denk dat veel mensen verder gaan kijken.

Ik heb nu Alles-in-1 (2iptv met opnemen) met vaste telefonie + Spotify + Pluspakket.
Betaal 72,50, als ik het nu uitreken kom je op het volgende uit:
47.50 (100mb) + 10.00 (1x iptv) + 5.00 (extra iptv) + 5.00 (opnemen) + 6.99 (pluspak) + 8.99 (spotify) + 2.00 (vaste tel.)
= 85.50 - 5.00 korting entertainment = 80.50. Echt over de top!
Het abonnement gaat je €75,48 kosten.



Opnemen gratis? Wanneer gebeurt dat?
Reputatie 7
Badge +25
Opnemen gratis? Wanneer gebeurt dat?
Bij een tweede tv-ontvanger. Wat wjb aangeeft klopt dus. Joris maakte een rekenfoutje.
Reputatie 7
Badge +24

Opnemen gratis? Wanneer gebeurt dat?Bij een tweede tv-ontvanger. Wat wjb aangeeft klopt dus.


Ow... ik zou met hussel er 50 ct per maand op achteruit gaan, maar als ik dan opnemen erbij krijg (heb ik nu niet), dan is het wel een goeie deal! 😂
Reputatie 7
@Nick83 dat krijg je wanneer je kiest voor 2 ontvangers. Bij 1 ontvanger is het een optionele keuze.

OK, too late😂
Reputatie 7
Vergeet je tweede iptv box niet en het opnemen, kost ook extra,... of lees ik het verkeerd?
Nee hoor, die ben ik niet vergeten. 😉

Reputatie 7
Ik denk dat ik maar lekker niks doe. Ik betaal nu 54 euro voor internet+tv+bellen. Dat zou met hussel 50 ct duurder worden. Namelijk 42,50 +10+2 = 54,50. Ik heb ook extra ontvanger en extra nummer, maar die blijven in prijs gelijk.

Opnemen gratis? Wanneer gebeurt dat?Bij een tweede tv-ontvanger. Wat wjb aangeeft klopt dus.Ow... ik zou met hussel er 50 ct per maand op achteruit gaan, maar als ik dan opnemen erbij krijg (heb ik nu niet), dan is het wel een goeie deal! 😂
Dat gaat je dan wel €5,- per maand kosten voor een tweede TV ontvanger.
Reputatie 2
Waarom is er bij de optie unlimited data slechts 20 GB in Europa te gebruiken?
Dit is een achteruitgang bij mij huidige abonnement, daar heb ik voor hetzelfde bedrag en KPN compleet 50 GB in Nederland en Europa en is bij overschrijding van de data limiet data nog steeds beschikbaar alleen met een lagere snelheid.
Reputatie 5
Badge +6
Ja, ja, opvallend dat het nooit goedkoper wordt, bij gelijkblijvende keuzes.

Dit gaat ipv van hussel veel gehannes opleveren, zeker bij de service desk.
Dit zijn nogal wat prijs parameters , zet dan wel een cursus ergens neer
als je klant wil worden.....dit is bedacht door gasten die nog nooit op een
operationele werkvloer zijn geweest. Het was wel makkelijk opschrijven.
Reputatie 7
Badge +21
Ik krijg met geen mogelijkheid Foxsport er uit
als ik het doe zoals ik wil Pluspakket met korting dan toch blijft Foxsport er gratis in staan als compleet voordeel.
Dat gaat natuurlijk fout op den duur...
Reputatie 2
Het lijkt inderdaad weer op een (prijs) opwaardering. Nu een sim-only voor 9 euro met 300 bel minuten door KPN compleet bij hussel voor hetzelfde bedrag maar 150 belminuten. In feite ga je minder krijgen voor hetzelfde geld. Geen goeie actie van KPN
Reputatie 7
Waarom is er bij de optie unlimited data slechts 20 GB in Europa te gebruiken?
Dit is een achteruitgang bij mij huidige abonnement, daar heb ik voor hetzelfde bedrag en KPN compleet 50 GB in Nederland en Europa en is bij overschrijding van de data limiet data nog steeds beschikbaar alleen met een lagere snelheid.

Voor unlimited data zijn er afspraken gemaakt t.a.v. data binnen de EU.
Dat is afhankelijk van de prijs van het abonnement.
Zie deze pagina voor meer informatie.
Reputatie 4
Badge +5
Echt snappen doe ik het niet.. Ik zie verschillende bedragen. Heb net in MijnKPN gekeken en als ik daar mijn abbo wilt wijzigingen ben ik bijna 15 euro goedkoper uit als dan ik het via de website doe.

Ik zie namelijk in mijnKPN mijn voordeel er nog instaan van KPN compleet. Daardoor krijg ik Fox Sports gratis.

Als je probeert in mijnKPN je telefoonabbo probeert aan te passen naar de Hussel variant herkent hij deze nog niet??

Ben een beetje het spoor bijster




Wij hebben 4 mobiele abonnementen en KPN thuis, als ik 1 van de abonnementen verleng naar een Hussel abonnement kan ik daar dan wel onbeperkt GB's heen sturen?
En zijn die dan ook te gebruiken in de EU?
En blijft ons abonnement met 100 GB wel beschikbaar in de EU, ook na afloop van het contract?
Reputatie 7
In feite ga je minder krijgen voor hetzelfde geld.
Dit noemen ze "krimpflatie". Kijk voor de grap eens in de supermarkt, dan zie je dit fenomeen zeer frequent optreden. Zo denk je een bakje aardbeien van 500 gram te kopen, blijkt er 400 gram in te zitten. Deze trend is jaren geleden al in gang gezet. Één van de eerste voorbeelden daarvan waren de 1,5 liter flessen Spa fruit. Ineens waren die 1,25 liter maar was de prijs hetzelfde gebleven.
Reputatie 7
Badge +21
Afijn ik heb het besteld en ben nu €10 euro goedkoper uit
Maar ik zou €15 goedkoper uit moeten zijn.
Na het bestuderen zie ik dat de €5 korting voor het Entertainmentvoordeel er niet bij staat en niet afgetrokken is.
Zucht...
Reputatie 2
Op naar de concurrent met dit gehannes ...beste kpn als je je prijzen wil verhogen verhoog dan je prijzen en informeer je klanten hier over . De duidelijke pakketten die jullie hadden zijn weg .

Fout 1 XS4ALL opheffen
Fout 2 Hussel abonnementen (ontsla alsjeblieft de marketing man die dit bedacht heeft)
Reputatie 7
Badge +16
Man man, wat een gereken...

Huidige situatie Alles-in-1 Standaard €67,50
Fox Sport €12,99
Fox Sport gratis voordeel KPN Compleet -€12,00
Vaste telefoon gratis (mag vervallen gebruiken we niet meer)
Spotify gratis
Totaal €67,50
KPN Mobiel Zorgeloos Instap €40,93
Korting zolang je abonnement loopt -€15,36
KPN Compleet korting -€5,00
Totaal €20,58

Hussel
Dezelfde opties TV+Internet €42,50, wil ik Fox Eredivisie €12,99-€5,00=€50,99
Mobiel abonnement 10 GB + onbeperkt bellen €22,50

Ik zou met Hussel dus €14,59 minder gaan betalen?
Moet zeggen dat ik het wel verwarrend vind i.c.m. mobiel abonnement.
Reputatie 2
Badge +2
KPN mag de site wel eens beter onder handen nemen, want op sommige links
druk je en kom op een totaal ander item dan waarop ik heb geklikt.
Reputatie 7
Ik zou met Hussel dus €14,59 minder gaan betalen?
Nee, jij gaat juist €8,90 per maand meer betalen.
Alles-in-1 Standaard met FOX Sports en Spotify Premium gaat van €67,50 naar €74,48 en jouw modiele abonnement gaat van €20,58 naar €22,50.

Reputatie 4
Badge +5
@wjb Het klopt wat jij zegt betreffende @Giant2000 maar als je via mijn KPN kijkt zie je een andere prijs zie vorige post met screenshots van mij. En dat is waar @Giant2000 naar verwijst.
Reputatie 5
Badge +4
Hier laten we lekker alles zo als het is!
Met onze oude thuis-internet en mobiele abonnementen krijgen we véél meer voor minder!
Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat ik maar lekker niks doe. Ik betaal nu 54 euro voor internet+tv+bellen. Dat zou met hussel 50 ct duurder worden. Namelijk 42,50 +10+2 = 54,50. Ik heb ook extra ontvanger en extra nummer, maar die blijven in prijs gelijk.



Opnemen gratis? Wanneer gebeurt dat?Bij een tweede tv-ontvanger. Wat wjb aangeeft klopt dus.
Ow... ik zou met hussel er 50 ct per maand op achteruit gaan, maar als ik dan opnemen erbij krijg (heb ik nu niet), dan is het wel een goeie deal! 😂
Dat gaat je dan wel €5,- per maand kosten voor een tweede TV ontvanger.


Maar die heb ik al. Zoal ik al schreef 😉

"Ik heb ook extra ontvanger en extra nummer, maar die blijven in prijs gelijk."
Reputatie 7
Badge +16
@wjb Het klopt wat jij zegt betreffende @Giant2000 maar als je via mijn KPN kijkt zie je een andere prijs zie vorige post met screenshots van mij. En dat is waar @Giant2000 naar verwijst.
Ja precies.
Ik wacht ook nog even tot de Mijn KPN app goed werkt. Ik kan bijvoorbeeld maar 1 ontvanger kiezen, terwijl er staat dat ik tot 3 kan bestellen. Vanaf 2 is opnemen gratis, maar dat zou ik nu extra moeten betalen. verder zie ik nog geen optie voor het mobiele abonnement.

Het zou mooi zijn als je gewoon in 1 overzicht je opties in kan vullen, tv, internet, mobiel, etc. en je precies weet wat er gebeurd, naast je huidige abonnement want als de techneuten het hier al niet snappen, snapt de klant het dan wel?
Reputatie 7
Badge +25
Wij hebben 4 mobiele abonnementen en KPN thuis, als ik 1 van de abonnementen verleng naar een Hussel abonnement kan ik daar dan wel onbeperkt GB's heen sturen?
Je kan gewoon MB's blijven delen zoals je gewend bent, ook al is 1 van die abonnementen over naar Hussel. Bij het Onbeperkte Data abonnement zit een max. van 25 GB delen per maand.

En zijn die dan ook te gebruiken in de EU?
Hierin wijzigt niets. Dus ja, gedeelde MB's zijn in de EU te gebruiken.

En blijft ons abonnement met 100 GB wel beschikbaar in de EU, ook na afloop van het contract?
Als jij het abonnement niet verlengt, gebeurt er niets. Ook niet na afloop van het contract. Dan zal het maandelijks opzegbaar zijn, maar er verandert niets qua inhoud.

Echt snappen doe ik het niet.. Ik zie verschillende bedragen. Heb net in MijnKPN gekeken en als ik daar mijn abbo wilt wijzigingen ben ik bijna 15 euro goedkoper uit als dan ik het via de website doe.

Ik zie namelijk in mijnKPN mijn voordeel er nog instaan van KPN compleet. Daardoor krijg ik Fox Sports gratis.

Als je probeert in mijnKPN je telefoonabbo probeert aan te passen naar de Hussel variant herkent hij deze nog niet??

Ben een beetje het spoor bijster



Je ziet dus Compleet- én Husselvoordelen staan. Ik ga dit doorsturen, want je krijgt niet beide voordelen op één product. Bedankt voor het melden!