News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77506 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Ja dank je joep. Maar mijn abo loopt binnenkort af ik heb nu 20 gb totaal aan internet plus ik steel gemiddeld 10 a 15 gb weg bij mijn vrouw. Die overigens nog geen hussel abo heeft gelukkig. Als ik nu gewoon wil verlengen op huidig abo kan dat ook ???

 

@Roger p 
Verlengen = nieuw abonnement nemen op hetzelfde nummer/aansluiting. En … de nieuwe abonnementen zijn alleen nog maar Hussel. Bij verlengen ga je dus onherroepelijk naar de Hussel variant.
Wat volgens mij (...) wel nog kan is je oude abonnement verhogen. Dan houdt je dus het oude abonnement, maar met een hogere bundel. En ook een wat hoger maandbedrag natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +7

Beste moderatoren van KPN,

Er lopen inmiddels zóveel draadjes over Hussel, dat ik nog maar één vraag heb: wie van KPN gaat eindelijk eens ingrijpen in de soap van Hussel? Het is duidelijk dat er iets goed fout gaat …

Als ik mensen vertel dat KPN mijn provider is, vertel ik altijd de reden: KPN heeft het gewoon erg goed voor elkaar heeft. Maar nu…

Als er niet ingegrepen wordt, halen jullie binnenkort het nieuws via de Consumentenbond, Radar, of Kassa. 

Groet,

Een tevreden klant

Ja inderdaad @Katana321. Ik denk er net zo over. Sterker nog ik denk sterk na om alles te gaan overzetten naar andere provider. @PeterG  ja dank u voor uw antwoord. Geen behoefte aan die husseltroep. Vindt het erg raar dat kpn deze stap heeft genomen. Zoals katana321 al beschreef reden van mijn kpn keuze destijds was omdat ze alles netjes in orde hadden... maar nu ???? 

Reputatie 3
Badge +1

Waarom geen klacht naar Radar of Kassa laat publiekelijk maar in de uitzending komen hoe KPN te werk gaat met dit soort wan constructies onder de consumenten gooi ze maar aan de schandpaal in de live uitzending dat geeft meer zoden aan de dijk dan een klachten commissie.

Badge +12

Dit gaat KPN allemaal wel helpen in de rechtzaak tegen XS4all…..

Reputatie 7

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

@Susan_, Die site verwijst echter naar de KPN Compleet voorwaarden, maar het vaste nummer is nu een KPN Hussel nummer en ik zie nog nergens dat het vaste nummer ook bij een KPN Hussel abonnement nog gratis kan bellen met de aangemelde mobiele nummers.

Reputatie 7
Badge +7

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

@Susan_, Die site verwijst echter naar de KPN Compleet voorwaarden, maar het vaste nummer is nu een KPN Hussel nummer en ik zie nog nergens dat het vaste nummer ook bij een KPN Hussel abonnement nog gratis kan bellen met de aangemelde mobiele nummers.

Volgens mij verwijst die site naar Hussel:

 

Reputatie 7
Badge +28

We blijven druk zetten om het probleem met de onterechte Compleetkorting voor zenderpakketten op te lossen. Ik baal er enorm van dat dit zo lang duurt. Zodra we hier meer informatie over hebben laten we het weten.

@wjb: Onderling bellen is nog steeds gratis met Hussel. Ook gecombineerd met oudere mobiele abonnementen die Compleet zijn. Ik zie dat de tekst op de aanmeldpagina inderdaad naar de Compleet voorwaarden verwijst, dat geef ik door.

Reputatie 7

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

@Susan_, Die site verwijst echter naar de KPN Compleet voorwaarden, maar het vaste nummer is nu een KPN Hussel nummer en ik zie nog nergens dat het vaste nummer ook bij een KPN Hussel abonnement nog gratis kan bellen met de aangemelde mobiele nummers.

Volgens mij verwijst die site naar Hussel:

 

Maar bij het aanmelden wordt er verwezen naar de KPN Compleet voorwaarden en daar gaan we dus weer. :confounded: De KPN Compleet voorwaarden gelden immers niet voor KPN Hussel anders hadden we hier die discussie over het niet meer gratis zijn van FOX Sports hier ook niet hoeven voeren.

 Ik wil dus ergens zwart op wit kunnen lezen dat het onderling gratis bellen ook geldt voor het bellen vanaf de vaste lijn naar andere aangemelde nummers.

Reputatie 2

Ben bang dat kpn met dit een grote fout maakt

alle voordelen die een klant krijgt is voorbij (kpn compleet)

heb gehoord dat de top van kpn dit heeft bedacht en dat dit het is en het veranderd niet (de top van een bedrijf weet ook precies wat de klant wil niet dus)

dit is bedacht uiteraard voor meer winst voor kpn 

je bent voordelig uit als je niet je abbo verlengd of overstapt want dan hou je alles wat je nu nog hebt

kpn voordeel , 5 euro korting ,mb delen niet tot 50gb  enzv

 

ik was erop tijd bij heb met jaar verlengd met alles op en eraan nog dus na dit jaar laat ik alles gewoon doorlopen 

Reputatie 3
Badge +1

@Joran  

We blijven druk zetten om het probleem met de onterechte Compleetkorting voor zenderpakketten op te lossen. Ik baal er enorm van dat dit zo lang duurt. Zodra we hier meer informatie over hebben laten we het weten.

@wjb: Onderling bellen is nog steeds gratis met Hussel. Ook gecombineerd met oudere mobiele abonnementen die Compleet zijn. Ik zie dat de tekst op de aanmeldpagina inderdaad naar de Compleet voorwaarden verwijst, dat geef ik door.

@Joran,  Als het nog niet is opgelost waarom wordt het Hussel abonnement  niet tijdelijk stop gezet zodat KPN het wel goed heeft en niet onnodig de consument op een dwaalspoor zetten.

Ik zal toch maar meer druk op gaan uitoefenen, KPN verschuift hun problemen weg maar de consument zit met de gebakken peren.

 

Reputatie 7
Badge +22

Deze Hussel gedoe hadden ze eerst beter goed kunnen bekijken. (intern) En werkte het goed, dan het naar buiten rollen naar klanten en/of nieuwe klanten. Verder wordt er wel erg veel reclame gemaakt over die Hussel.

Badge +12

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Reputatie 7
Badge +22

Ik begrijp dat KPN geld moet verdienen, maar waarom moet KPN Compleet wijken voor KPN Hussel? Wordt het KPN te duur om KPN Compleet te blijven aanbieden:

  • Dubbele data
  • Gratis Pluspakket of Fox Sports

Dat zijn bij mij maar 2 dingen. Ik wil nu wel eens serieus echt weten waarom jullie van KPN Compleet af willen. Want jullie hangen KPN Hussel echt aan de grote klok, als ik zie dat GTST en nog meer programma’s worden mede mogelijk gemaakt door: “KPN Hussel” vind ik dit echt veel! Wat is er mis met KPN Compleet? Ziggo geeft nog wel cadeautjes weg. Ik denk dat jullie erg in de vingers gaat snijden met deze “gehussel” van abonnementen.

 

Admin: samengevoegd met Husseltopic

Reputatie 7
Badge +22

@Erwin_, ik denk dat jullie dit nog veel vaker gaan meemaken met het huidige gehussel.

 

#22 Dubio op donderdag 24 oktober - 10GB of Onbeperkt :wink:

 

Wat zou jij kiezen?

 

10GB van KPN...

of onbeperkt van …

...waarbij je nog wel korting en extra GB's krijgt als je meerdere mobiele abonnementen afneemt.

 

Ik hoef daar echt niet lang over na te denken en daarom denk ik dat KPN met dit gehussel zichzelf wel eens flink in de vingers zou kunnen snijden. 

Dan koos ik “Onbeperkt GB + bellen van € 25,-@wjb! (T-Mobile)

Reputatie 7
Badge +22

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement @Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Reputatie 3
Badge +1

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement@Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Bij je oude abonnement blijven is het beste optie waarom over op hussel stappen als het geen voordeel oplevert.

Wat ik raar vind de 14 dagen bedenk tijd  naar je KPN Hussel abonnement die gaat gelijk al in als je overstapt en niet na de 14 dagen bedenk tijd  waardoor je niet terug kunt naar KPN compleet

Zal mooi worden als je overstapt naar een ander energie leverancier en niet terug kunt onder je huidige voorwaarden.

De 14 dagen bedenktijd gaat toch in na de 14 dagen als abonnement die je afsluit rare constructie die KPN hanteert weet niet hoe dit soort constructies wettelijk is geregeld.

Badge +12

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement@Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Bij je oude abonnement blijven is het beste optie waarom over op hussel stappen als het geen voordeel oplevert.

Wat ik raar vind de 14 dagen bedenk tijd  naar je KPN Hussel abonnement die gaat gelijk al in als je overstapt en niet na de 14 dagen bedenk tijd  waardoor je niet terug kunt naar KPN compleet

Zal mooi worden als je overstapt naar een ander energie leverancier en niet terug kunt onder je huidige voorwaarden.

De 14 dagen bedenktijd gaat toch in na de 14 dagen als abonnement die je afsluit rare constructie die KPN hanteert weet niet hoe dit soort constructies wettelijk is geregeld.

 

Ik vermoed dat de 14 dagen bedenktijd wel van toepassing is...je kunt alleen niet terug naar wat je had. “Omdat het technisch niet mogelijk is” volgens KPN. En dat is natuurlijk een grote leugen en klinkklare onzin.

Wat een fiasco..een product in de markt zetten wat technisch niet klopt (aanvraag via website), waarover verkeerde info wordt gegeven door de helpdesk en dan doodleuk zeggen dat er geen compensatie volgt en dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd.

 

Ik zeg lekker aan de grote klok hangen….

Daarom blijf ik mooi bij mij oude abonnement@Edwin_Merks, anders heb ik die voordelen niet meer.

Bij je oude abonnement blijven is het beste optie waarom over op hussel stappen als het geen voordeel oplevert.

Wat ik raar vind de 14 dagen bedenk tijd  naar je KPN Hussel abonnement die gaat gelijk al in als je overstapt en niet na de 14 dagen bedenk tijd  waardoor je niet terug kunt naar KPN compleet

Zal mooi worden als je overstapt naar een ander energie leverancier en niet terug kunt onder je huidige voorwaarden.

De 14 dagen bedenktijd gaat toch in na de 14 dagen als abonnement die je afsluit rare constructie die KPN hanteert weet niet hoe dit soort constructies wettelijk is geregeld.

 

Ik vermoed dat de 14 dagen bedenktijd wel van toepassing is...je kunt alleen niet terug naar wat je had. “Omdat het technisch niet mogelijk is” volgens KPN. En dat is natuurlijk een grote leugen en klinkklare onzin.

Ik zelf ben van kpn compleet, naar hussel gegaan. Omdat ik uiteindelijk meer ging betalen, in tegenstelling tot wat kpn inmijn overeenkomst aangaf, heb ik de volgende dag gebeld en alles geannuleerd. Ik heb kon compleet gehouden, gelukkig

Badge +12

Prijs je gelukkig Stripheld1211. Het forum staat vol met boze klanten waarbij het volgens KPN “ technisch niet kan”...

Reputatie 7
Badge +22

 

Ik vermoed dat de 14 dagen bedenktijd wel van toepassing is...je kunt alleen niet terug naar wat je had. “Omdat het technisch niet mogelijk is” volgens KPN. En dat is natuurlijk een grote leugen en klinkklare onzin.

Daar ben ik het helemaal mee eens! 😉

Reputatie 7
Badge +30

Wat betreft bedenktijd, die is er wel. Maar als de overgang naar Hussel technisch al geleverd is, is het niet mogelijk om dat terug te draaien. Dat was voorheen ook al het geval als je van een oudere stijl abonnement overstapte naar een nieuwere (bijvoorbeeld Alles-in-1 naar een van de Internet + TV pakketten die we voor Hussel hadden). Als je van de volle 14 dagen gebruik wilt maken, dan is het in zo'n geval  beter om de ingangsdatum ook 14 dagen in de toekomst te leggen. Ik denk dat dit ook bij het Stripheld het geval was, dat de ingangsdatum iets verder in de toekomst lag, waardoor annuleren nog kon.

 

Dennis, ik heb je losse topic over Compleet vs Hussel hiermee samengevoegd. Het gaat er niet om dat we per sé van Compleet af willen of iets dergelijks. Dit is gewoon de keuze die we gemaakt hebben omdat we dit beter vinden passen bij Hussel. Daar zit natuurlijk een hele interne strategie en een besluitproces achter. Maar het kernwoord daarin is intern.

Reputatie 7

Wat betreft bedenktijd, die is er wel. Maar als de overgang naar Hussel technisch al geleverd is, is het niet mogelijk om dat terug te draaien.

@Erik_, Het zij zo, maar nu is de hamvraag natuurlijk wat KPN gaat doen voor al die abonnees die op basis van foutieve informatie op de bestelpagina (FOX Sports korting van €12,99) de keuze voor KPN Hussel gemaakt hebben en nu dus maar liefst €12,99 duurder uit zijn dan dat zij op basis van het kostenoverzicht dachten uit te zullen zijn.

Onderstaand een voorbeeld van het getoonde overzicht waarbij de abonnee straks geen €66,99 per maand kwijt is maar €79,98.

Het kan natuurlijk echt niet zo zijn dat KPN deze gedupeerden aan hun lot overlaat en ik zou het ronduit schandalig vinden als hier geen passende oplossing voor gevonden wordt.

Reputatie 3

@Erik_  of @Joran leg me nog eens uit. Gedurende de 14 dagen bedenktijd kan ik dus niet terug naar mijn oude abonnement, maar alleen mijn nieuwe Hussel abonnement opzeggen? Hoe werkt dat precies als ik op dag 14 opzeg? Sluit je me dan dezelfde avond nog af van Internet, TV en bellen? Dan ben ik zeker ook mijn vaste nummer kwijt?

Badge +12

@Erik_  of@Joran leg me nog eens uit. Gedurende de 14 dagen bedenktijd kan ik dus niet terug naar mijn oude abonnement, maar alleen mijn nieuwe Hussel abonnement opzeggen? Hoe werkt dat precies als ik op dag 14 opzeg? Sluit je me dan dezelfde avond nog af van Internet, TV en bellen? Dan ben ik zeker ook mijn vaste nummer kwijt?

Dat zou zomaar eens kunnen. En wat hier gebeurt (onder foutieve voorlichting een contract afsluiten wat je niet terug kunt draaien) is ronduit schandalig en volgens mij zelf wettelijk niet toegestaan. KPN zakt steeds verder weg. Ik vind dit gewoon crimineel gedrag van de “KPN-bazen” alleen om zichzelf te verrijken en aandeelhouders te pleasen..bah