News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77505 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 3
Badge

Misschien dat een van de moderators mijn antwoord kan geven:

Ik heb laatste mijn abonnement gehusseld nu krijg ik vandaag 2 retour dozen binnen?

Er staat dan iets over duurzaam in maar krijg ik dan weer nieuwe op gestuurd echt duurzaam is dit niet dan?

Ik heb alleen mijn internet snelheid aan gepast tv en bellen is hetzelfde gebleven dus wat moet ik hier nu mee?

Ik vraag het eerst hier even klantenservice kan ik nadien nog contacteren.

 

Reputatie 7

Begin deze week kon ik bij het bestellen van KPN Hussel nog kiezen voor € 5,00 korting op Netflix.

Nu wil ik gaan bestellen en is Netflix verdwenen als mogelijkheid voor de extra zenderkorting?

Mijn vraag is of Netflix nog wel in aanmerking komt voor de extra zenderkorting?

Het lijkt er op dat Netflix inderdaad weggehusseld is. Netflix lijkt helemaal niet meer via KPN besteld te kunnen worden.

 

Badge +12

Begin deze week kon ik bij het bestellen van KPN Hussel nog kiezen voor € 5,00 korting op Netflix.

Nu wil ik gaan bestellen en is Netflix verdwenen als mogelijkheid voor de extra zenderkorting?

Mijn vraag is of Netflix nog wel in aanmerking komt voor de extra zenderkorting?

Het lijkt er op dat Netflix inderdaad weggehusseld is. Netflix lijkt helemaal niet meer via KPN besteld te kunnen worden.

 


Blijft lachen met KPN..

Reputatie 7
Badge +21

Sinds woensdag 23 oktober kan je Netflix inderdaad niet meer meebestellen. Dit komt door contractuele afspraken met Netflix. Je kan nog steeds entertainmentvoordeel krijgen op Netflix wanneer je via de KPN factuur betaald. Dit geldt zowel voor Hussel Thuis zonder TV als Hussel Thuis met TV. Kies bij het aanmaken van een account bij de betaalmethode voor KPN Factuur.

Reputatie 7

Sinds woensdag 23 oktober kan je Netflix inderdaad niet meer meebestellen. Dit komt door contractuele afspraken met Netflix. Je kan nog steeds entertainmentvoordeel krijgen op Netflix wanneer je via de KPN factuur betaald. Dit geldt zowel voor Hussel Thuis zonder TV als Hussel Thuis met TV. Kies bij het aanmaken van een account bij de betaalmethode voor KPN Factuur.

Is dit dan wellicht iets om expliciet te vermelden in het bestelproces?

Badge +12

KPN...Leuker kunnen we het niet maken...wel onduidelijker….

Reputatie 7

Je kan nog steeds entertainmentvoordeel krijgen op Netflix wanneer je via de KPN factuur betaald.

@Vikash, weet jij waar je dan kunt aangeven dat je Netflix via de KPN factuur wil betalen?

Reputatie 3

@DigiB Ik heb ook een retourdoos ontvangen. Geen idee van de gedachte hierachter… Vind het ondertussen wel een echte soap dit Hussel gedoe. Heb nog steeds m’n FOX Sport niet terug, m’n Spotify is geannuleerd. En nu willen ze dat ik mijn decoders terug ga sturen. Hoe kijk ik dan TV?

Reputatie 7

Deed Ikea het toch beter ... of niet? :joy:

Reputatie 7
Badge +21

Sinds woensdag 23 oktober kan je Netflix inderdaad niet meer meebestellen. Dit komt door contractuele afspraken met Netflix. Je kan nog steeds entertainmentvoordeel krijgen op Netflix wanneer je via de KPN factuur betaald. Dit geldt zowel voor Hussel Thuis zonder TV als Hussel Thuis met TV. Kies bij het aanmaken van een account bij de betaalmethode voor KPN Factuur.

 

Er zijn 2 manieren om Netflix aan de KPN factuur te koppelen. 1 manier voor klanten die TV hebben en 1 manier voor klanten die geen TV hebben.

Tv-ontvanger:

Huidige Netflix abonnement met een ander betaalmiddel

  1. Zeg je huidige Netflix abonnement op via www.netflix.com/youraccount (je blijft je kijkgeschiedenis behouden).
  2. Heractiveer je Netflix account – nadat je account is opgezegd -  via de tv-ontvanger (Netflix bewaart je kijkvoorkeuren en gegevens tot 10 maanden na opzegging van het abonnement.)
  3. Ga naar kanaal 200 op je tv-ontvanger
  4. Log in met je huidige Netflix account
  5. Kies bij de betaalmethode voor KPN factuur
  6. Bevestig deze door je iTV pincode in te voeren (te vinden in MijnKPN)
  7. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw Netflix gebruikersnaam en wachtwoord via kanaal 200 op de tv-ontvanger.

Nog geen Netflix abonnement

  1. Ga naar kanaal 200 op je tv-ontvanger en druk op de rode knop.
  2. Kies: [start je gratis maand] en maak een account aan bij Netflix.
  3. Kies bij de betaalmethode voor KPN factuur.
  4. Bevestig deze door je iTV pincode in te voeren (te vinden in MijnKPN).
  5. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord via kanaal 200 op de tv-ontvanger.
  6. Je hebt nu een Netflix abonnement met betaling via KPN.

 

Via netflix.kpn.com:

Huidige Netflix abonnement met een ander betaalmiddel

  1. Zeg je huidige Netflix abonnement op via www.netflix.com/youraccount (je blijft je kijkgeschiedenis behouden).
  2. Ga naar netflix.kpn.com
  3. Log in met je KPN ID of maak deze aan
  4. Koppel je KPN ID aan je KPN producten
  5. Log in met je Netflix account
  6. Kies bij de betaalmethode voor KPN factuur
  7. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je jouw Netflix account gegevens gebruiken op netflix.com.
  8. Je betaling loopt nu via KPN.

Nog geen Netflix abonnement

  1. Ga naar netflix.kpn.com.
  2. Log in met je KPN ID of maak deze aan.
  3. Koppel je KPN ID aan je KPN producten
  4. Kies: [start je gratis maand] en maak een account aan bij Netflix.
  5. Kies bij de betaalmethode voor KPN factuur.
  6. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je jouw Netflix account gegevens gebruiken op netflix.com.
  7. Je hebt nu een Netflix abonnement met betaling via KPN.

Hoi Allemaal.

Het komt te voet en vertrekt per paard.
Wat heet vertrouwen. :joy:

Reputatie 7

Sinds woensdag 23 oktober kan je Netflix inderdaad niet meer meebestellen. 

 

Reputatie 3
Badge +1

Weer een week voorbij zonder dat er een oplossing is, of überhaupt een fatsoenlijk antwoord van KPN.
Laten we het dan maar nog niet over een mogelijke oplossing hebben omtrent deze ‘soap’ met Fox Sports + Hussel + verkeerde info op website (MijnKPN) met overstappen + bevestigingsmail / orderbevestiging.

Las dat de NPS score nog nooit zo hoog was geweest, op deze manier gaat die ook niet meer hoger worden!!!
Kom op KPN, zonder klanten geen bestaansrecht. 

 

Voor mij geen aanpassing in het compleet contract totdat KPN dit fatsoenlijk oplost (mobiel loopt af in december).
Maar voor degenen waar nu Fox Sport is verdwenen / niet meer gratis is: waarom niet anderen (TROS Radar,  Tweakers, etc) even laten weten dat dit speelt? Wellicht komt KPN dan wel met een fatsoenlijke reactie!

Reputatie 7
Badge +7

https://tweakers.net/nieuws/159080/vaste-internetklanten-kpn-betalen-gemiddeld-3-euro-meer-dan-jaar-geleden.html

Let vooral op de een-na-laatste zin. Zou zomaar kunnen dat het met Hussel voor KPN juist de andere kant op gaat en dus een klantenverlies gaat opleveren…

Ben benieuwd hoe het gehussel gaat uitpakken voor KPN.

Reputatie 3
Badge +1

@DigiB Ik heb ook een retourdoos ontvangen. Geen idee van de gedachte hierachter… Vind het ondertussen wel een echte soap dit Hussel gedoe. Heb nog steeds m’n FOX Sport niet terug, m’n Spotify is geannuleerd. En nu willen ze dat ik mijn decoders terug ga sturen. Hoe kijk ik dan TV?

Mijn ouders hebben ook een retourdoos ontvangen, terwijl ze niets nieuws hebben ontvangen……..

Badge +12

Voor mij geen aanpassing in het compleet contract totdat KPN dit fatsoenlijk oplost (mobiel loopt af in december).
Maar voor degenen waar nu Fox Sport is verdwenen / niet meer gratis is: waarom niet anderen (TROS Radar,  Tweakers, etc) even laten weten dat dit speelt? Wellicht komt KPN dan wel met een fatsoenlijke reactie!


Tweakers en Nu.nl zijn al op de hoogte gebracht maar hebben het nog niet geplaatst. Wellicht een idee dat meer mensen de melding doen?

Reputatie 7
Badge +30

Weer een week voorbij zonder dat er een oplossing is, of überhaupt een fatsoenlijk antwoord van KPN.
Laten we het dan maar nog niet over een mogelijke oplossing hebben omtrent deze ‘soap’ met Fox Sports + Hussel + verkeerde info op website (MijnKPN) met overstappen + bevestigingsmail / orderbevestiging.

Las dat de NPS score nog nooit zo hoog was geweest, op deze manier gaat die ook niet meer hoger worden!!!
Kom op KPN, zonder klanten geen bestaansrecht. 

 

Wij nemen alle signalen heel serieus en zetten intern alles door. Er wordt ook écht hard gewerkt aan het oplossen van de bestaande problemen, al lijkt dat misschien niet zo. 

 

@DigiB volgens mij hoef je niets terug te sturen. Ik zie ook onder de topics die aangemaakt worden meer klanten met deze vraag. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik de voorbeelden doorzetten met de vraag wat er aan de hand is. Stuur voorlopig gewoon maar niets terug hoor! @lammertsm dat geldt natuurlijk ook voor jouw ouders. 

JeTe schreef:

Voor mij geen aanpassing in het compleet contract totdat KPN dit fatsoenlijk oplost (mobiel loopt af in december).
Maar voor degenen waar nu Fox Sport is verdwenen / niet meer gratis is: waarom niet anderen (TROS Radar,  Tweakers, etc) even laten weten dat dit speelt? Wellicht komt KPN dan wel met een fatsoenlijke reactie!

 

Op 2 februari 2020 loopt mijn contract af.. Ik vraag me af of ik dan gewoon het abonnement stilzwijgend kan laten doorlopen om gebruik van 'Zorgeloos' , dus ook van Premium Plus, te kunnen blijven maken.. 

Dat kan inderdaad. Het contract loopt af, maar het abonnement blijft actief met dezelfde voorwaarden, loopt stilzwijgend door en het wordt maandelijks opzegbaar. Als je nu een maandelijkse betaling hebt voor je toestel, zal dat van de factuur verdwijnen na de contractperiode. Verder verandert er niets aan het abonnement, tenzij je zelf iets aanpast natuurlijk :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je hulp Casey!

 

@ iedereen: de onterechte retourdoos was intern al bekend zag ik net. Je hoeft dus inderdaad géén ontvangers of andere apparatuur terug te sturen. 

Reputatie 1

Ik zit is te kijken en je wordt gewoon genaaid.

Ik heb nu alles in 1. ( tv en internet)  met 2 ontvangers gratis , gratis spotify, gratis opnemen en gratis zenderpakket fox.

Ik profiteer van de kpn compleet met dubbel date , dat gaat verdwijnen als ik  nu mijn abonnement verlengt bij kpn,

Als ik dit nu gaat doen met dat hussel, ga ik per maand 4 euro meer betalen. en alle extra’s zijn weg.

( ontvangers gaan geld kosten, opnemen pakket gaat geld kosten, fox moet je gaan betalen)

 

Logisch dat kpn klanten verliest.

 

 

Badge +12

Ik zit is te kijken en je wordt gewoon genaaid.

Ik heb nu alles in 1. ( tv en internet)  met 2 ontvangers gratis , gratis spotify, gratis opnemen en gratis zenderpakket fox.

Ik profiteer van de kpn compleet met dubbel date , dat gaat verdwijnen als ik  nu mijn abonnement verlengt bij kpn,

Als ik dit nu gaat doen met dat hussel, ga ik per maand 4 euro meer betalen. en alle extra’s zijn weg.

( ontvangers gaan geld kosten, opnemen pakket gaat geld kosten, fox moet je gaan betalen)

 

Logisch dat kpn klanten verliest.

 

 

Dus gewoon alles laten zoals het is. Dan verandert er niets (voorlopig)

Reputatie 7
Badge +24

Ik zit is te kijken en je wordt gewoon genaaid.

Ik heb nu alles in 1. ( tv en internet)  met 2 ontvangers gratis , gratis spotify, gratis opnemen en gratis zenderpakket fox.

Ik profiteer van de kpn compleet met dubbel date , dat gaat verdwijnen als ik  nu mijn abonnement verlengt bij kpn,

Als ik dit nu gaat doen met dat hussel, ga ik per maand 4 euro meer betalen. en alle extra’s zijn weg.

( ontvangers gaan geld kosten, opnemen pakket gaat geld kosten, fox moet je gaan betalen)

 

Logisch dat kpn klanten verliest.

 

 

Die ontvangers zijn helemaal niet gratis, daar betaal je gewoon voor. En opnemen blijft bij hussel gratis bij 2 ontvangers. Maar ja, het is duurder ja. Wat had je anders verwacht...

Reputatie 3
Badge

Dank voor je hulp Casey!

 

@ iedereen: de onterechte retourdoos was intern al bekend zag ik net. Je hoeft dus inderdaad géén ontvangers of andere apparatuur terug te sturen. 


Dankje ze liggen bij het oudpapier word anders ook lastig tv kijken ;)

Reputatie 3

Zo, de eerste Hussel factuur is al automatisch betaald. Bijzonder dat ALLES rondom Hussel beroerd geregeld is, maar geld innen kan KPN wel!

Heeft iemand al een indicatie wanneer er een oplossing geboden gaat worden aan klanten die er ingeluisd zijn? Ik vind het verdacht stil.