News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77531 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 1

Fijn dat in Mijn KPN nu het probleem is opgelost met Fox Sports maar ik kan nu nog steeds niet mijn abonnement wijzigen in Mijn KPN naar hussel wat ik wel graag snel een keer wil want gaat op deze manier niet lukken.Ik krijg nog steeds deze melding als ik mijn bestelling wil plaatsen Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens

Ook een nette brief gehad en zelf FoxSports weer aangezet. Netjes opgelost

Reputatie 2

Ik had liever gezien dat KPN zoals TMobile had gehusseld .Onbeperkt data+bellen en Thuis Internet/TV met een snelheid van 1000mb ,voor 65 euro per maand ! Volgens mij is TMobile een prijzenoorlog begonnen en heeft KPN het nakijken.

Reputatie 1

Fijn dat in Mijn KPN nu het probleem is opgelost met Fox Sports maar ik kan nu nog steeds niet mijn abonnement wijzigen in Mijn KPN naar hussel wat ik wel graag snel een keer wil want gaat op deze manier niet lukken.Ik krijg nog steeds deze melding als ik mijn bestelling wil plaatsen Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens

Mijn probleem is inmiddels opgelost met behulp van de klantenservice van KPN.

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen brief ontvangen, noch dat er iets aan mijn probleem is gedaan. Ik heb al een klacht ingediend, maar geen reactie op gekregen. Hoe gaat de kpn om met mijn bevestiging die ik al eerder heb geplaatst?

Reputatie 3

Nou, belletje gehad, probleem waarschijnlijk opgelost. Even de volgende factuur afwachten voor de bevestiging.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geen brief ontvangen, noch dat er iets aan mijn probleem is gedaan. Ik heb al een klacht ingediend, maar geen reactie op gekregen. Hoe gaat de kpn om met mijn bevestiging die ik al eerder heb geplaatst?

Ik zie dat je op 13 oktober telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice om deze bestelling te annuleren. Je hebt op dit moment een Internet en TV abonnement en geen Hussel abonnement. Dat is de reden waarom je geen brief hebt ontvangen. Het Fox Sport pakket blijft gratis omdat alle diensten zijn aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.

 

Mijn abonnement word duurder. Instap plus 2 mobiele tel. Plus gratis pluspakket en opnemen  ( 5 euro. We betalen nu 58 euro en gaan na overstap op hussel naar 60 euro.. en dan missen we de verdubbelaar ook nog eens. 

Voor ons dus geen overstap naar Hussel of word dit op korte termijn verplicht?

Ik had liever gezien dat KPN zoals TMobile had gehusseld .Onbeperkt data+bellen en Thuis Internet/TV met een snelheid van 1000mb ,voor 65 euro per maand ! Volgens mij is TMobile een prijzenoorlog begonnen en heeft KPN het nakijken.

Die 1000 Mb kan Tmobile alleen via glasvezel leveren in wat ODF gebied heet. In WBA gebied en via DSL blijft het tot 100Mb.

Het komt er met dat aanbod op neer dat 1 klant € 25,00 betaald voor maar 10Mb via dsl en de ander voor 1GB, het gaat om wat er maximaal leverbaar is het klinkt goed maar zeker niet voor iedereen ideaal. Wat ze wel goed doen is dat in een moeite kan bestellen

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen brief ontvangen, noch dat er iets aan mijn probleem is gedaan. Ik heb al een klacht ingediend, maar geen reactie op gekregen. Hoe gaat de kpn om met mijn bevestiging die ik al eerder heb geplaatst?

Ik zie dat je op 13 oktober telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice om deze bestelling te annuleren. Je hebt op dit moment een Internet en TV abonnement en geen Hussel abonnement. Dat is de reden waarom je geen brief hebt ontvangen. Het Fox Sport pakket blijft gratis omdat alle diensten zijn aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.

 

Logisch als jullie onwaarheden vertellen. Eerst de toezegging dat ik kpn compleet zou behouden, maar hier vervolgens op terugkomen. Maar het feit blijft dat ik een bevestiging heb gekregen, waar de kpn op terugkomt. 
 

het is werkelijk schandalig hoe jullie hier mee omgaan voor de vaste klanten.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb geen brief ontvangen, noch dat er iets aan mijn probleem is gedaan. Ik heb al een klacht ingediend, maar geen reactie op gekregen. Hoe gaat de kpn om met mijn bevestiging die ik al eerder heb geplaatst?

Ik zie dat je op 13 oktober telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice om deze bestelling te annuleren. Je hebt op dit moment een Internet en TV abonnement en geen Hussel abonnement. Dat is de reden waarom je geen brief hebt ontvangen. Het Fox Sport pakket blijft gratis omdat alle diensten zijn aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.

 

Logisch als jullie onwaarheden vertellen. Eerst de toezegging dat ik kpn compleet zou behouden, maar hier vervolgens op terugkomen. Maar het feit blijft dat ik een bevestiging heb gekregen, waar de kpn op terugkomt. 
 

het is werkelijk schandalig hoe jullie hier mee omgaan voor de vaste klanten.

Nee, het is duidelijk dat het heel fout is gegaan met die Compleet- en Husselvoordelen in MijnKPN en de bevestigingsbrief. Vandaar dat dat ook op deze manier wordt opgelost. Echter is het natuurlijk wel logisch dat je dan geen brief/mail ontvangt, aangezien de order is geannuleerd… Je bent dus bij het oude gebleven.

Reputatie 7

Die 1000 Mb kan Tmobile alleen via glasvezel leveren in wat ODF gebied heet. In WBA gebied en via DSL blijft het tot 100Mb.

Blijkbaar heeft T-Mobile geen contract met KPN om in WBA gebieden snelheden hoger dan 100Mbps te kunnen leveren.

Onderstaand de maximale snelheden over glasvezel op het adres van mijn ouders (WBA) bij resp. T-Mobile...

...en KPN.

Op mijn adres (ODF) is de maximale snelheid wel 1000Mbps.

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen brief ontvangen, noch dat er iets aan mijn probleem is gedaan. Ik heb al een klacht ingediend, maar geen reactie op gekregen. Hoe gaat de kpn om met mijn bevestiging die ik al eerder heb geplaatst?

Ik zie dat je op 13 oktober telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice om deze bestelling te annuleren. Je hebt op dit moment een Internet en TV abonnement en geen Hussel abonnement. Dat is de reden waarom je geen brief hebt ontvangen. Het Fox Sport pakket blijft gratis omdat alle diensten zijn aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.

 

Logisch als jullie onwaarheden vertellen. Eerst de toezegging dat ik kpn compleet zou behouden, maar hier vervolgens op terugkomen. Maar het feit blijft dat ik een bevestiging heb gekregen, waar de kpn op terugkomt. 
 

het is werkelijk schandalig hoe jullie hier mee omgaan voor de vaste klanten.

Nee, het is duidelijk dat het heel fout is gegaan met die Compleet- en Husselvoordelen in MijnKPN en de bevestigingsbrief. Vandaar dat dat ook op deze manier wordt opgelost. Echter is het natuurlijk wel logisch dat je dan geen brief/mail ontvangt, aangezien de order is geannuleerd… Je bent dus bij het oude gebleven.

Waar ik toe gedwongen ben om te doen, omdat jullie 1-zijdig de overeenkomst wijzigen. Uiteraard ben ik het daar niet mee eens als klant dus dan maar annuleren. Maar als ik had geweten dat als ik het zo had gelaten, ik wel gecompenseerd zou worden, had ik niet geannuleerd. Blijft een vreemd verhaal van de kpn, maar met jullie kom ik niet verder, de klacht is in behandeling, 

KPN hussel glasvezel internet besteld….

Tijdens de bestelling werd aangegeven, dat ik 29 november aangesloten zou worden ivm overstapservice (ook bevestiging gehad van Ziggo). Vandaag email en sms van KPN gekregen om een afspraak in te plannen met de monteur. Zie ik een datum 10 december als eerste afspraak datum…

 

gebeld met de servicedesk...krijg ik te horen dat er niet eerder plek is en dat ik het zelf in de gaten moet gaan houden…

 

Dit kan toch niet?!?

Zo slecht dit! Dit betekent nu dat ik bijna 10 dagen geen internet zou hebben thuis…

Nou KPN, dit is zeker niet hoe je een goede indruk maakt op nieuwe klanten!

Reputatie 7
Badge +24

KPN hussel glasvezel internet besteld….

Tijdens de bestelling werd aangegeven, dat ik 29 november aangesloten zou worden ivm overstapservice (ook bevestiging gehad van Ziggo). Vandaag email en sms van KPN gekregen om een afspraak in te plannen met de monteur. Zie ik een datum 10 december als eerste afspraak datum…

 

gebeld met de servicedesk...krijg ik te horen dat er niet eerder plek is en dat ik het zelf in de gaten moet gaan houden…

 

Dit kan toch niet?!?

Zo slecht dit! Dit betekent nu dat ik bijna 10 dagen geen internet zou hebben thuis…

Nou KPN, dit is zeker niet hoe je een goede indruk maakt op nieuwe klanten!

Hi Y, welkom hier. 

Je komt niet zonder internet te zitten, wanneer de datum naar achteren wordt verschoven zal ook de opzegdatum bij Ziggo worden verschoven. Er zijn 2 opties, je kunt het op die datum zelf aansluiten wanneer je dit aandurft (het hoeft niet ingewikkeld te zijn) of een monteur inplannen. In beide gevallen kom je niet zonder diensten te zitten, dat zijn duidelijke wat de overstapservice betreft. 

Er is bij de oude provider een opzegtermijn van 1 maand. Als je dat dus gisteren hebt gedaan klopt de datum van 10 december dus wel. Kan KPN je niet aansluiten na die maand maar later dan schuift de datum idd automatisch door, ook bij je oude provider.

Thanks for the info

Ik heb nu een prima pakket met internet, tv en mobiel met KN compleet.

Nu hebben jullie heel leuk voor huidige klanten zoals mij het dure hussel ingevoerd maar wat gaat dat betekenen als ik mijn mobiel abonnement moet verlengen/omzetten. Vervalt dan de KPN Compleet of heeft dat geen negatieve effecten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb op 11 nov. 2019 mijn compleet pakket laten omzetten naar een vergelijkbaar Hussel pakket, geen problemen, ondank dat mijn oude contract nog tot 2020 loopt. Echter heb ik 2 weken bedenktijd vanwege het feit dat ik niet terug kan. Maar ik kan het niet testen omdat ik 1 dag laten het extra pakket nog niet heb. Ben benieuwd wanneer ik het pluspakket kan gaan gebruiken. Ook ben ik benieuwd of ik nieuwe aansluit materiaal krijgen en ontvangers, wat in mijn ogen niet hoeft.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Patrick D72

Als je thuis gewoon NIET naar Hussel gaat dan hou je dáár wel KPN Compleet ook icm met een mobiel Hussel abonnement. Op dat laatste krijg je dan wel alleen de Hussel korting van € 5 omdat je ook thuis KPN hebt.

Kortom:
Je houdt Compleet op abonnementen die daar nog onder vallen. Ook icm Hussel mobiel.

Ander voorbeeld:
Als je thuis een oud abo met Compleet hebt en 2 mobiele abo’s een oude en één nieuwe Hussel dan heb je met die oude mobiel ook nog steeds de Compleet voordelen.

Oude abo’s die onder Compleet vallen blijven Compleet. Hussel korting alleen met Hussel abonnementen.

Het is overigens NIET VERPLICHT om je mobiel te VERLENGEN (met dus een nieuw abonnement). Als je huidige gewoon bevalt dan kan je dat toch gewoon laten doorlopen? Mijne inmiddels zo'n 8½ jaar.

Beste Peter,

 

Dank voor je uitgebreide reactie en moet goed komen in de toekomst. Wat betreft het mobiel abonnement, voor nu zit ik goed, hoe het over een klein jaar is kan ik niet zeggen. Enige wat ik al bijna 20 jaar heb is mijn nummer, krijg ik dan een speldje van de kpn :wink::grin: 

Reputatie 1

Al 5 jaar tevreden klant, maar wat een ellende sinds de overstap naar Hussel.. 5 euro entertainmentkorting i.p.v. KPN Compleet 12.99 euro korting, zoals beloofd in deze overeenkomst. Al vier keer met de KPN chat contact gehad. Oplossing? Nee hoor. Prima, stap ik per maart lekker over met al mijn (mobiele en thuis) abonnementen naar een andere provider. Inmiddels Hussel naar 50 mbit gezet en 4K verwijderd om kosten te drukken.

 

Zie dit vandaag op Tweakers verschijnen, zal mij benieuwen: https://tweakers.net/nieuws/159136/kpn-komt-met-coulanceregeling-voor-foutief-fox-sports-aanbod-bij-hussel.html

 

 

Inmiddels naar alle tevredenheid opgelost, dankjewel daarvoor KPN!

Hallo,

Zojuist ontving ik mijn eerste factuur voor mijn Kids sim only abonnement maar ik zie geen korting wordt berekend vanwege Hussel. Ik had 7,50 euro per maand verwacht. 

Waarom is dit?

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Ik stap ober naar KPN Hussel, maar nu is opeens het 1e kastje van Digitenne niet meer gratis maar reekenen jullie daar 5 euro voor? Dit lijkt mij een fout? Want als ik digitenne los bestel is 1e kastje gratis?

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +24

Digitenne los abonnement kost volgens mij 17 euro voor eerste kastje. En 5 euro voor elke volgende.

Bij hussel kost een tv abonement volgens mij 10 euro. En dan krijg je 1 interactieve tv decoder. Elke volgende decoder of digitenne kastje kost dan 5 euro.

Vroeger nam je een internet en tv abonnement af, en dan zat daarbij inbegrepen 1 (basis abonnement) of 2 (standaard abonnement of hoger) decoders / digitennekastje. Gratis is het nooit geweest. Het zat gewoon bij de prijs van het pakket inbegrepen.