News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77310 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Ja gelukt !



Een heel verschil met € 82,49
Reputatie 7
Ik ga binnenkort de boel wel omgooien,...

Dan gaat die mooi naar 50mbit internet
TV abbo met 4k optie.
Betaal ik €56,99 per maand

Hoe kom je op €56,99 uit?
Zonder telefoon en opnemen kom ik voor 1 TV ontvanger op €55,- uit en met opnemen of met tweede TV ontvanger op €60,-.

Er zal 'technisch' 96Mbit haalbaar moeten zijn. Dat is hier wel het geval met 130Mbit.
Echter wie zegt dat het 4K met 50Mbit niet zal werken? 😅 kpn kennende krijg ik toch 60Mbit binnen.

Daar komt bij dat de bandbreedte boven de gecontracteerde bandbreedte ook gebruikt kan worden voor IPTV. In jouw geval is er dus 130Mbps beschikbaar voor TV.
Reputatie 7
Ja gelukt !


Mooi, dat is geen voetbal meer op televisie. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
jahoor kanaal 14
en Ziggo kanaal 14
en dan heb ik het nog niet eens over de satellietkanalen
Reputatie 7
Badge +22
jahoor kanaal 14
en Ziggo kanaal 14

Ziggo? Heb je die ook nog? 😳
Reputatie 7
Badge +21

jahoor kanaal 14
en Ziggo kanaal 14
Ziggo? Heb je die ook nog? 😳


zolang ze het signaal niet van de kabel halen dan ga ik er naar kijken. 🙂
Reputatie 7
Badge +22


jahoor kanaal 14
en Ziggo kanaal 14
Ziggo? Heb je die ook nog? 😳
Als ze het signaal niet van de kabel halen dan ga ik er naar kijken. :)

😂🤣
Reputatie 7
@wjb Pluspakket a €1,99 vergeten 😅

@huistijger dat kijk ik al op de kabel zolang ik bij kpn zit 🙂
Reputatie 7
Badge +16
@Paul_ Waarom kan ik geen 2 of meer ontvangers kiezen?

Reputatie 7
Hussel zou KPN nog wel eens klanten kunnen gaan kosten.
Ik was al blij dat ik dat ik mijn mobiele telefonie niet bij KPN heb ondergebracht maar nu de KPN Compleet voordelen vervangen worden door de KPN Hussel voordelen wordt mobiele telefonie bij KPN nog minder interessant.

Zo was het bij KPN Compleet.


...en zo is het bij KPN Hussel.


Het is dus over de hele linie gewoon duurder geworden. 😖

Ik denk dat de concurrent zich stevig in de handen wrijft...



Ik zie de volgende reclamecampagne van de roze broeders al komen.
Reputatie 7
@wjb Pluspakket a €1,99 vergeten 😅
Aha, 1 TV ontvanger zonder opnemen en pluspakket.
Reputatie 7
Badge +22
Ik betaal net onder de € 100,- met KPN compleet, Ik heb precies dezelfde dingen aan gevinkt, na de korting € 120 per maand! 🙈 De groeten! 😂
Reputatie 7
Badge +21
Ik betaal net onder de € 100,- met KPN compleet, Ik heb precies dezelfde dingen aan gevinkt, na de korting € 120 per maand! 🙈 De groeten! 😂
Dat komt @Dennis Schreve omdat ze je aanzien voor een hele rijke jongen :)

Zonder gekheid als je alles aanklikt ben je nooit goedkoper uit, ik heb juist dingen laten vallen.
15 piek verdient.
Reputatie 2
Badge

Als je al klant bent bij KPN en tevreden bent met jouw huidige abonnement, dan hoef je niets te veranderen. Je kunt jouw huidige abonnement houden, deze wordt niet automatisch omgezet in een nieuw abonnement.


Tot het moment dat je wel iets wilt veranderen en KPN Compleet een 'verouderd' product is welke niet meer bestaat 😦 en je dus gedongen wordt (zoals ik wel vaker meegemaakt heb) om meer te gaan betalen.
Reputatie 7
Het Mobiel Internet sim kaartje van mijn zoon gaan we ook maar niet meer verlengen want dat kaartje heeft nu een databundel van 0GB ... ja je leest het goed nul GB. Daar kan je flink van Internetten. 😖
Tevens was het een abonnement met een duur van 1 jaar en nu mag je voor een abonnement van 1 jaar dus €1,- per maand extra betalen.


Zo was het.

Reputatie 4
Badge +4
Ik had gehoopt dat KPN naast 50/100/200/500 mbps nu ook wel 750 mbps of 1gbps zou gaan aanbieden bij deze nieuwe hussel abonnementen omdat ze nu ook beginnen met onbeperkte data, zijn dit plannen die nog besproken kunnen worden? (Ik zou wel open staan voor zn abonnement:))
Reputatie 7
Badge +21
Heb je toch wel voor je zoon over @wjb ?
Of moeten we even een collecte houden?
Waarom eerst Netflix opzeggen om dan via die Hussel weer te bestellen?

Hoezo unlimited die mobiele data is net zo 'niet' unlimited als bij Tmobile iedere keer extra tegoed vragen is niet unlimited zelfs als het niks extra kost. Het ware unlimited mag geen actie vergen vanuit de klant.

Met een Telfort mobiel kunnen we toch ook Husselen lees ik tijdens het ' bestelllen' dat is dan een klein plusje waard.

Terug naar synchrone snelheden voor glasvezel, althans dat zegt de postcode check.



€5,00 korting op het entertainment waardoor bijvoorbeeld Netflix op papier €5,00 voordeliger lijkt.
Die korting ben je weer kwijt als je de Tech desk aanvinkt

Naar boven afgerond kom ik op €68,00 met mijn hussel € 83,00 in combinatie met mobiel(bij KPN)

Nu met alles bij Telfort 55,00 daar de € 10,99 van Netflix en op dit moment € 12,92 voor sim only. Ik heb nog geen behoefte aan een Hussle. Ik lijk er niet beter van te worden.


De €5,00 korting lijkt op de KPN versie van de Telfort combivoordeel factuurkorting. Wie geen Pluspakket of Fox Sport wou kon korting op de factuur kiezen.
Reputatie 7
Heb je toch wel voor je zoon over @wjb ?
Zeer zeker niet 😉, de enige reden is dat dat kaartje mij met KPN Compleet een korting van €9,99 voor het pluspakket oplevert en de kosten voor dat kaartje nu dus min €4,99 zijn. Zodra dat op €0,- of daarboven komt, dan gaat dat kaartje er toch echt uit.

Of moeten we even een collecte houden?
Nee hoor, dat is niet nodig. ☺️
Reputatie 7
Badge +25
@Paul_ Waarom kan ik geen 2 of meer ontvangers kiezen?
Hier moet ik even later op terugkomen. Ik heb een kijkje genomen, maar kan het niet 1,2,3 verklaren...

Ik had gehoopt dat KPN naast 50/100/200/500 mbps nu ook wel 750 mbps of 1gbps zou gaan aanbieden bij deze nieuwe hussel abonnementen omdat ze nu ook beginnen met onbeperkte data, zijn dit plannen die nog besproken kunnen worden? (Ik zou wel open staan voor zn abonnement:))
Hogere snelheden zullen vast in toekomst wel een keer gaan komen, maar over termijnen weet ik niets.
Aanvulling op mijn vorig bericht nu bij Telfort 175 belminuten en onbeperkt sms met 1,2 +1,2Gb en 2 maanden meenemen dus langer bruikbaar.


Lees ik dit goed krijg je 150 eenheden belminuut of sms geen onbeperkt sms, en de bundels maar 1 maand bruikbaar wat een teruggang tegenover Telfort.
Reputatie 7
Badge +24
Ik had gehoopt dat KPN naast 50/100/200/500 mbps nu ook wel 750 mbps of 1gbps zou gaan aanbieden bij deze nieuwe hussel abonnementen omdat ze nu ook beginnen met onbeperkte data, zijn dit plannen die nog besproken kunnen worden? (Ik zou wel open staan voor zn abonnement:))

Wat moet je dr in vredesnaam mee? Heb jij 15 kinderen ofzo? 😲
Reputatie 7
Badge +22

Ik had gehoopt dat KPN naast 50/100/200/500 mbps nu ook wel 750 mbps of 1gbps zou gaan aanbieden bij deze nieuwe hussel abonnementen omdat ze nu ook beginnen met onbeperkte data, zijn dit plannen die nog besproken kunnen worden? (Ik zou wel open staan voor zn abonnement:))Wat moet je dr in vredesnaam mee? Heb jij 15 kinderen ofzo? 😲

😂🤣LOL!
Reputatie 4
Badge +4

Ik had gehoopt dat KPN naast 50/100/200/500 mbps nu ook wel 750 mbps of 1gbps zou gaan aanbieden bij deze nieuwe hussel abonnementen omdat ze nu ook beginnen met onbeperkte data, zijn dit plannen die nog besproken kunnen worden? (Ik zou wel open staan voor zn abonnement:))Wat moet je dr in vredesnaam mee? Heb jij 15 kinderen ofzo? 😲

We maken elke dag back-ups met zn 5e en waarom niet, kan het altijd nog aanpassen 🙂 maar ik denk dat ik er wel wat aan heb xD
Bijzonder weinig voordelen.

Internet is duurder geworden, internetsnelheid hetzelfde, FOX sport zit er niet meer bij maar een magere 5 euro korting. Wel leuk gebracht verder...