News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77537 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.
Reputatie 7
Badge +25

Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. In dit topic vertel ik je er alles over!
 

Hussel Thuis

Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
 

KPN Service Plus

KPN Service Plus (voormalig Tech Desk) is een telefonische helpdesk, bedoeld om klanten hulp en ondersteuning te geven op alle apparaten in huis. Wil je ondersteuning bij jouw slimme apparaten in huis? Dan staan de techneuten van KPN Service Plus voor je klaar. 
 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Kids Sim

De Kids Sim is gericht op kinderen en tieners die nog geen eigen abonnement kunnen bestellen. De Kids Sim is alleen beschikbaar als je al een KPN  mobiel abonnement hebt (ongeacht of het Hussel of een 'oud' abonnement is). Klanten met een Telfort of Simyo mobiel abonnement moeten eerst overstappen naar een KPN mobiel abonnement.

Features Kids Sim:

  • Geen top-ups en extra’s kunnen bestellen
  • Internetten  buiten de EU staat geblokkeerd
  • Om Kids Sim te kunnen kopen moet er op het adres tenminste 1 KPN Mobiel aanwezig zijn

Looptijd contract

Bij Hussel Mobiel zijn er 3 variaties mogelijk. Bij sim-only is dit 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Bij een abonnement met toestel zijn deze opties ook beschikbaar, alleen zul je bij de maandelijks opzegbare variant het toestel in 1 keer moeten betalen. De toestelbundel loopt altijd gelijk aan de looptijd van het abonnement.
 

Onbeperkt Data

We introduceren met KPN Hussel ook Onbeperkt Data. Klanten met een Hussel Mobiel abonnement i.c.m.  een KPN Thuis abonnement hebben de mogelijkheid om Onbeperkt Data te bestellen.  
 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Pluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Blijven mijn Compleet voordelen gelden bij wijziging van 1 van de KPN producten naar Hussel?
Je behoudt de KPN Compleet voordelen op producten waar je niets aan wijzigt. Wanneer je overstapt naar Hussel vervallen de KPN Compleet voordelen op deze producten en veranderen deze in de Hussel voordelen. Je kunt er zelf voor kiezen om wel of niet over te stappen.

Schaf je een nieuw abonnement aan, of verleng je je abonnement dan krijg je Hussel voordelen op dit nieuwe abonnement. Met de overige producten die al op je adres aanwezig waren gebeurt niets. Had je al voordelen op de andere producten dankzij KPN Compleet, dan behoud je dat voordeel totdat je ervoor kiest om bij KPN weg te gaan of te verlengen naar de Hussel abonnementen.

Kan ik mijn huidige abonnement voor Vast combineren met bijvoorbeeld de Tech Desk of moet ik hiervoor overstappen?
Hiervoor dien je eerst over te stappen naar Hussel Thuis.

Moet ik één contract afsluiten voor Hussel met bijvoorbeeld één internet thuis en twee mobiele abonnementen.
Nee dat is geen vereiste. Het is ook mogelijk om met verschillende contractanten Hussel onderdelen af te nemen en het Hussel Voordeel te krijgen.

Blijft digitenne?
Digitenne blijft wat het is als TV only en als combinatie met iTV.

Hoe werkt het als ik Entertainment afneem via een andere partij, en dit vervolgens via KPN wil laten lopen om Hussel Voordeel op entertainment te krijgen?

Stap 1: De klant moet het huidige Spotify/Netflix abonnement opzeggen. Voor Netflix kan dit via www.netflix.com/youraccount.

Stap 2: De klant moet via de speciale URL vanuit KPN of vanaf de STB zichzelf aanmelden met dezelfde gegevens en weer het abonnement afsluiten.

  1. Ga naar het menu van Interactieve TV
  2. Druk op [OnDemand] of [MéérTV]
  3. Klik de Netflix app aan
  4. Klik op [Aanmelden] en heractiveer je account met je bestaande abonnementsgegevens. Netflix bewaart je kijkvoorkeuren en gegevens tot 10 maanden na opzegging van het abonnement
  5. Kies bij de betaalmethode ‘KPN factuur’
  6. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord

Stap 3: De klant heeft de facturatie nu via KPN lopen, zonder dat er gegevens (afspeellijsten op spotify en kijkgeschiedenis op Netflix etc.) verloren zijn gegaan.

Let op: Bij Netflix heb je niet te maken met een opzegtermijn.

Je betaalt 1 maand voorruit. Dus dat betekent dat als jij 29 dagen geleden je factuur hebt betaald, en vandaag je account opzegt, dat je morgen al je account kunt heractiveren met KPN billing.
 

Welke entertainmentvoordelen zijn er te kiezen?
Indien je recht hebt op entertainmentvoordeel kun je kiezen om deze te ontvangen op Netflix, Spotify (Family), Fox Sports, Film1 & het Pluspakket. De andere entertainment pakketten zijn nog gewoon beschikbaar, maar die vallen niet binnen het Entertainmentvoordeel. Per huishouden is er korting op maximaal 1 entertainment pakket. 

Verandert de prijs van het Pluspakket/Film1 ook voor mij met een 'oud' abonnement?
Nee, voor bestaande klanten blijft de prijs gelijk. Als je als bestaande klant ook van de verlaagde prijs wil profiteren kun je via MijnKPN eenvoudig overstappen naar KPN Hussel Thuis. De prijs voor klanten met Hussel Thuis wordt per september verlaagd.

Wordt het abonnement Hussel Mobiel Onbeperkt Data na 5 Gb dag tegoed automatisch geknepen?
Ja, je wordt automatisch geknepen naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid. Indien je weer op reguliere snelheid mobiel data wil gebruiken zal de gratis top-up besteld moeten worden. Dit is om misbruik te voorkomen. Je krijgt een bericht over hoe je dit moet doen.

Hoeveel MB's kan ik delen met een Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement?
Maximaal 25 GB per maand.

Voor wie is het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement beschikbaar?
Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is alleen beschikbaar als je een KPN thuis abonnement hebt (oud of Hussel). Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is dus niet beschikbaar voor mobiel only klanten of klanten die helemaal niets van KPN hebben.

Krijgt de klant ook voordeel bij twee mobiele Hussel abonnementen zonder KPN Thuis?
Nee, met alleen twee mobiele Hussel abonnementen op één adres krijg je geen Hussel voordelen. Die krijg je alleen als er ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres is (oud óf Hussel). 

Je kan wel onderling gratis bellen en MB’s delen met alle KPN mobiel abonnementen op hetzelfde adres als deze zijn aangemeld bij het huishouden zoals je kent van KPN Compleet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Maar laat alsjeblieft die bedenktermijn van 14 dagen niet verlopen.

Ik vind het schandalig dat het zo lang moet duren alvorens KPN met een formele mededeling naar buiten komt. KPN heeft me vaker diep diep teleurgesteld, maar ook deze aktie nestelt zich in de top van discutabele akties.

Als hier niet snel duidelijkheid verschaft wordt, dan mogen ze wat mij betreft KPN publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Nee, nog tot het einde van deze maand. Weg terug naar compleet schijnt niet te kunnen meer.
Kan me niet voorstellen dat dit intern KPN niet ergens geëscaleerd is inmiddels. Dit kunnen ze niet negeren. Sowieso de fout op de website met bestellen, elke dag langer de fout hoe meer teleurgestelde klanten…..

Ik wilde ook verlengen met 50gb. Een dag te laat en er kan natuurlijk niets geregeld worden. 
Hussel is voor mij geen optie meer. Ik stap over met 4 abonnementen na jaren klant geweest te zijn naar een andere provider. Ik ben bang voor ze dat meerdere dit gaan doen. 
Ik heb geen KPN producten thuis omdat KPN internet ook lager is dan wat ik al heb. Glasvezel is hier nog niet in zicht. Dus dan is maximaal 20gb te weinig.  
Jullie worden bedankt voor jaren lang trouwe dienst maar ik voel me aan de kant gezet. 
Misschien zien we elkaar nog eens in de toekomst maar nu moet ik gaan. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook ik vertrek bij KPN. Mijn plan was om 3 extra mobiele abonnementen afsluiten met compleet voordeel. Was echter twee dagen te laat. Kan alleen maar onder Hussel (wie heeft die naam bedacht?) voorwaarden. Dit betekent een prijsverhoging van 50%. Dit is echt absurd. Thuis internet is geen optie is (maximaal 3Mb down en 1 Mb up), terwijl ik nu 150 Mb glasvezel heb. Daarnaast weiger ik om mee te doen aan deze koppelverkoop praktijken.

@baard01 @Joflash Spijtig om te lezen dat het nieuwe aanbod niet bij jullie past. Ik lees jullie wensen en kan me het in jullie specifieke geval indenken. Hier kan ik dan ook geen alternatief bieden. Wie weet zien we elkaar terug bij een volgende abonnementsvorm

Reputatie 7

@Erwin_, ik denk dat jullie dit nog veel vaker gaan meemaken met het huidige gehussel.

 

#22 Dubio op donderdag 24 oktober - 10GB of Onbeperkt :wink:

 

Wat zou jij kiezen?

 

10GB van KPN...

of onbeperkt van …

...waarbij je nog wel korting en extra GB's krijgt als je meerdere mobiele abonnementen afneemt.

 

Ik hoef daar echt niet lang over na te denken en daarom denk ik dat KPN met dit gehussel zichzelf wel eens flink in de vingers zou kunnen snijden. 

Reputatie 3
Badge +1

Is het al bekend of de fout m.b.t. Fox Sports in MijnKPN opgelost is.
Wat gaat KPN doen met de klanten die op basis van de getoonde informatie overgestapt zijn op KPN Hussel en ervan uitgaan dat FOX Sports onderdeel van het nieuwe contract is, aangezien dit ook per email wordt bevestigd door KPN (Order bevestiging met bijlagen) die direct door het systeem gestuurd worden als je overstapt of aanpassingen in MijnKPN doet.

 

Ach misschien nog wel meer mensen dat doen. Zie de column van Marc Hijinck in NRC.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/10/21/tijd-om-je-provider-terug-te-pesten-a3977497

@lammertsm . Helaas nog geen duidelijkheid. Dus ik kan geen uitspraken doen. We moeten nog even afwachten. 

Reputatie 3
Badge +1

@lammertsm . Helaas nog geen duidelijkheid. Dus ik kan geen uitspraken doen. We moeten nog even afwachten. 

Oké, maar de tijd loopt wel door voor wat betreft de 14 dagen bedenktijd. Hoe gaat KPN hiermee om straks?

 

Andere vraag, kun je van Hussel terug naar Compleet nadat je omgezet bent naar Hussel en nog in de 14 dagen bedenktijd zit?

Terug naar Compleet wil ik ook graag weten.

Reputatie 3
Badge +1

KPN, kom nu met een duidelijk antwoord en kom je vaste klanten tegemoet. Nu loopt de 14 dagen bedenktijd door, wat nu als we daar overheen gaan. Zit ik dan vast of is KPN dan fair?

De andere cruciale vraag is, kan ik en andere klanten terug naar het Compleet abonnement zoals ik en de andere klanten hadden voor de overstap naar Hussel?

Ik heb een klacht ingediend, binnen 10 werkdagen proberen we te reageren is het antwoord, dan ga ik over mijn bedenktijd periode heen. 

Zondag de Klantenservice telefonisch gesproken, deze weten het ook niet en verwijzen me door naar crediteuren (bellen tijdens kantooruren). Er moet niets gecrediteerd worden, KPN moet gewoon leveren wat ik besteld heb en KPN bevestigd dit in de order bevestiging zelf. 

Reputatie 6
Badge +7

Al dat gehussel ook eens goed bekeken en tot het besluit gekomen om met deze voorwaarden toch maar eens de overstap te gaan wagen naar ??? volgend jaar.

 

kpn bedankt voor de prima jaren en misschien tot ziens ooit weer.

Hoe zit dat nu precies met die hussel? 

Ik kom er niet goed wijs uit. Wilde mijn abo ook gaan verlengen maar zag tot mijn verbazing dat alle bekende abo tarieven weg waren terwijl ik 1 maand geleden nog die van mijn vrouw had verlengd en toen was nog geen sprake van die hussel. 

Nu wil ik mijn nummer verlengen en had in gedachten in september j.l naar 50gb te gaan ik zit veel onderweg en verbruik veel mb per maand. Helaas zie ik dit abo niet meer in de lijst staan ... okay dan unlimited hussel ... 10 euro duurder en in eu maar 20gb ?! Pffff... ik zit 90% van de tijd buiten nl. Ook lees ik dat het delen vd mb per maand is beperkt tot 25 gb .... weer een tegenvaller ook kan ik nergens terug lezen of deze mb's zoals nu bij mij het geval is verdubbeld worden aangezien ik alles van kpn heb. 

Raar systeem van kpn. Zou het dan ook zonde vinden om na vele jaren klant te zijn hierdoor alles weer om te zetten naar een andere provider. Want die 20 gb p/m in eu gaan voor mij niet werken aangezien ik 90% in eu verblijf zonder wifi punten. 

Wat moet ik hiet nu mee ??? Heb nog steeds niet verlengd.

Ook wil ik kpn even mee geven om te stoppen met die belachelijke zin (valse belofte) dat als je mb's op zijn je tegen lagere internet snelheid gewoon kunt blijven internetten. Want dat klopt dus echt niet hoor! Je krijgt niks meer geopend als je mbs op zijn. ZELFS NIET EENS MEER DE KPN APP !!!! Dus die zin moet kpn echt schrappen. Verder was ik altijd goed tevreden alhoewel de dekking in buitenland wel vaker te wensen over laat maar dat terzijde.…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Zo lang je tevreden bent met je huidige abonnement hoef je niet te verlengen. Alles blijft dan gewoon zoal het is. En met die lagere snelheid kan je inderdaad weinig. Hooguit geschikt voor Whatsapp. Wat de dekking in het buitenland betreft...daar kan kpn niks aan doen. Je bent immers te gast bij een buitenlandse provider. En we zijn natuurlijk ook wel een beetje verwend met het uitstekende Nederlandse netwerk. 

Ja dank je joep. Maar mijn abo loopt binnenkort af ik heb nu 20 gb totaal aan internet plus ik steel gemiddeld 10 a 15 gb weg bij mijn vrouw. Die overigens nog geen hussel abo heeft gelukkig. Als ik nu gewoon wil verlengen op huidig abo kan dat ook ???

 

Reputatie 7

@Paul_ ,@Erwin_ ,

Is het onderling bellen vanaf het vaste nummer bij KPN Hussel, net als bij KPN Compleet, gratis?

Beste heer, mevrouw,

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de werkwijze van KPN en de verkeerde/ onduidelijke communicatie.

Gisteren heb ik rond 18:22 contact gehad over de mogelijkheid die me werrd geboden om over te stappen naar KPN Hussel.

Er werd gezegd dat alles automatisch werd overgenomen en het bleek goedkoper te zijn de maandelijkse kosten zouden zakken van 58,50 naar 54,50 euro. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik het online zou wijzigen.

 

Vervolgens heb ik het online gewijzigd in mij pakket zou volgens de site van kpn internet tv en fox sport en hussel korting zijn opgenomen. En uit komen op een maandbedrag van 54,50 euro.

om 19:30 kreeg ik de bevestiging en bleek het duurder te zijn en fox sport niet meer in het pakket te zitten. Dus minder diensten en een hogere prijs als online bij het afsluiten van de nieuwe contractvorm was aangegeven.

 

Om 19:32 heb ik gebeld naar de klantenservice en zou het inclusief fx sport nog duurder worden namelijk 59.50 + 7.99 ( 12,99-5) husselkorting) 67,49 euro. Hierbij heb ik aangegeven er niet mee eens te zijn en gebruik wil maken met de 14 dagen bedenktermijn en terug wil naar mijn oude abonnement. Dit was allemaal niet handig mogelijk en zou een mail zijn gestuurd naar de backoffice. Vervolgens wordt er richting mij hierover niks gecommuniceerd.

 

Om 20:12 stopt mijn fox sport zender er mee en bel ik met de klantenservice om dit op te lossen het pakket zou aangezet worden maar vervolgens wordt alles uit gezet.

 

Om 20:20 het ik geen tv meer en later om 20:37 bel ik weer de klantenservice ze geven aan dat ze de wijzigingen ongedaan gaan maken en dat alles rond 23:00 weer normaal zou moeten werken.

Vanmorgen rond 7 uur alles getest werkt nog steeds niet.

 

Vandaag om 08:03 contact opgenomen met de klantenservice om het probleem op te lossen. Er werd wederom aangegeven dat ik niet terug kan naar mijn oude abonnement wat ik heel vreemd vindt aangezien ik gewoon 14 dagen bedenk termijn heb. Er wordt mij weer een andere aanbieding gedaan deze weer duurder als de vorige aanbiedingen (waarschijnlijk is de husselkorting weer niet verrekend en krijg ik 6 maanden 50 procent op fox sports).

Hierbij wil ik nogmaals aangeven dat ik niet eens ben met de gang van zaken en de wijziging per direct wil laten terugdraaien en gewoon gebruik wil maken van mijn oude contractvorm welke ik hiervoor had.

hallo,

ik heb gisteren KPN gebeld met de vraag om Videoland/spotify family toe te voegen aan mijn pakket, de telefoniste heeft gekeken wat de beste combi was voor ons met deze toevoegingen erbij

afgesproken de voordelen van compleet te behouden; Fox sport/plus pakket, Dubbele data mobiel ( 4 telefoons) ik ging met behoud van deze voordelen naar Hussel, best blij dat ik voor €10 P/M extra deze twee toevoegingen kan gaan gebruiken ( vooral onze 2 pubers )

helaas vandaag een mail van KPN dat mijn Fox sport/Plus pakket was geschrapt…..

dus ik heb vanmorgen contact opgenomen met KPN;

Fox sport/Plus pakket kan niet met Hussel gecombineerd worden( wel bijbetalen €12,99 P/M ) dus mijn vraag is om de zaak te annuleren op mijn 14 dagen bedenktijd!  nu is het niet mogelijk om het geheel terug te draaien dit stond volgens de telefonist verkeerd in het contract!!!!!

wordt mijn voordeel van dubbele data/belminuten op basis van compleet mij ook afgenomen?

jammer dat het na 20 Jaar trouwe klant zo moet lopen!

ik hoor het graag!!!!

Rico

 

Reputatie 7
Badge +24

Tja je bent niet de eerste. Hier op forum al meer gelezen dat als je 1maal over bent op hussel, dat je dan niet meer terug kunt. Je kunt wel annuleren, maar dan zit je dus zonder internet en tv.

Reputatie 7
Badge +21

Nadat een pakket is omgezet naar een nieuwe propositie, is de oude niet meer beschikbaar. Vandaar dat het niet mogelijk is om je terug te zetten. 

Zoals ook duidelijk overal staat, in de screenshots en in de bevestiging, is het Fox Sports gratis voordeel van KPN Compleet. Zodra je overgaat naar Hussel komt KPN Compleet voor dat abonnement te vervallen. En dus ook de gratis Fox Sports. Dat is ook waarom dan, na doorvoer, het pakket uit je abonnement verdwijnt.

KPN Compleet is geen onderdeel van je contract, het is een extra voordeel dat we je geven zolang je aan de voorwaarden daarvan voldoet. Dat is bij overstap naar Hussel niet meer zo, dus komt het te vervallen. Er is dan ook geen sprake van alsnog recht hebben op de korting.

@Roger p, wanneer je gaat wijzigen zal je terecht komen in de voorwaarden van Hussel. Dus werkt het op dit moment nog prima met deze abonnementen? Dan zal ik het zo laten!

@wjb onderling bellen blijft hetzelfde. 

Gratis onderling bellen

Heb je meerdere mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres? En heb je deze abonnementen al aangemeld voor de voordelen? Dan bel je gratis met je huisgenoten (maximaal 10).

Beste Susan,

Waarom is dit mij dan niet telefonisch verteld wanneer ik de 1e keer contact heb opgenomen en waarom waren de prijzen welke op internet stonden misleidend. Ik ben van mening dat het terug overstappen in mijn geval altijd mogelijk moet zijn. ik vindt dit een probleem van KPN. Daarnaast beschik ik nog steeds niet over een televisie signaal en geeft ie nog steeds aan dat mijn account geblokeerd is. Kort door de bocht vind ik dat de overstap naar KPN hussel nog niet heeft plaatsgevonden en ik recht heb om de wijziging ongedaan te maken. 

Ik kan me daarom ook niet vinden in jou reactie.

 

Badge +12

hallo,

ik heb gisteren KPN gebeld met de vraag om Videoland/spotify family toe te voegen aan mijn pakket, de telefoniste heeft gekeken wat de beste combi was voor ons met deze toevoegingen erbij

afgesproken de voordelen van compleet te behouden; Fox sport/plus pakket, Dubbele data mobiel ( 4 telefoons) ik ging met behoud van deze voordelen naar Hussel, best blij dat ik voor €10 P/M extra deze twee toevoegingen kan gaan gebruiken ( vooral onze 2 pubers )

helaas vandaag een mail van KPN dat mijn Fox sport/Plus pakket was geschrapt…..

dus ik heb vanmorgen contact opgenomen met KPN;

Fox sport/Plus pakket kan niet met Hussel gecombineerd worden( wel bijbetalen €12,99 P/M ) dus mijn vraag is om de zaak te annuleren op mijn 14 dagen bedenktijd!  nu is het niet mogelijk om het geheel terug te draaien dit stond volgens de telefonist verkeerd in het contract!!!!!

wordt mijn voordeel van dubbele data/belminuten op basis van compleet mij ook afgenomen?

jammer dat het na 20 Jaar trouwe klant zo moet lopen!

ik hoor het graag!!!!

Rico

 


Enige wat rest is Radar, Kassa, Consumentbond etc. KPN heeft je gewoon bij de veter. Verkooppraatjes om zoveel mogelijk Hussels weg te kunnen zetten. En de term ‘verkooppraatjes’ mag je bij KPN gelijk stellen aan leugens….”Een excuus kun je krijgen, maar betalen zul je!”

Badge +12

Beste Susan,

Waarom is dit mij dan niet telefonisch verteld wanneer ik de 1e keer contact heb opgenomen en waarom waren de prijzen welke op internet stonden misleidend. Ik ben van mening dat het terug overstappen in mijn geval altijd mogelijk moet zijn. ik vindt dit een probleem van KPN. Daarnaast beschik ik nog steeds niet over een televisie signaal en geeft ie nog steeds aan dat mijn account geblokeerd is. Kort door de bocht vind ik dat de overstap naar KPN hussel nog niet heeft plaatsgevonden en ik recht heb om de wijziging ongedaan te maken. 

Ik kan me daarom ook niet vinden in jou reactie.

 


KPN=verkooppraatjes=leugens=lekker pech...

Badge +19

Je kunt een klacht indienen en naar de geschillencommisie gaan maar Kassa en Radar zou ik dan weer niet doen.

Reputatie 1

Tja je bent niet de eerste. Hier op forum al meer gelezen dat als je 1maal over bent op hussel, dat je dan niet meer terug kunt. Je kunt wel annuleren, maar dan zit je dus zonder internet en tv.


Dat zou je dan bij bijv. online.nl kunnen afnemen. Daar zit bovendien Fox Sport 1,2, en 3 in het basispakket.

 

Overigens heb ik nu KPN Compleet en blijf zitten waar ik zit, maar dat terzijde.