KPN is niet meer wat het geweest is!

  • 27 January 2023
  • 2 reacties
  • 213 keer bekeken

En ja hoor, het is weer zover. Mijn geliefde opnames van Gold Rush zijn weg. Zomaar uit het niets, nog geen jaar verstreken en nog genoeg geheugen…

Wifi……..poeh, wat een slechte dekking in huis en langzame verbinding. 
Zou opgelost worden zodra ik glasvezel aansluiting zou hebben.
Maarja dan moet het wel lukken om deze aansluiting te krijgen...
Kabel ligt al een half jaar voor m’n huis maar het aansluiten wil maar niet lukken.
Eerste afspraak om glasvezelkabel binnen aan te sluiten…..(KPN besteed deze werkzaamheden uit aan  Selecta Infratechniek B.V.). monteur had te weinig kabel bij🤔...apart

tweede afspraak: Volgens monteur Selecta Infratechniek B.V. teveel grondwater in kruipruimte…..kost teveel tijd lastig lastig…. meneer ik ga een en ander navragen en dan maak ik een nieuwe afspraak met u……...helaas niks meer gehoord.
Zelf weer nieuwe afspraak gemaakt….poging 3…...en ja hoor weer uren zitten wachten tot monteur  Selecta Infratechniek B.V. kwam om vervolgens te horen dat hij “weer” te weinig kabel mee had………
Hierna nog een keer afspraak willen maken via Selecta Infratechniek B.V. maar waar ze anders gelijk reageerden krijg ik nu helemaal geen reactie meer.

En wat doet KPN??? klanten zijn geworven….dus service hoeft niet meer?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @irritatie en welkom hier op ons forum!

Ontzettend zuur dat de opnames van Goldrush ineens zijn verdwenen, geweldig programma trouwens. Als er genoeg ruimte is en de opnames nog niet ouder dan 1 jaar waren dan had dit niet mogen gebeuren. Heb je de tv ontvanger al eens een zogenaamde software reset gegeven? Dat wil soms wel eens helpen en hopelijk kun je daarna alsnog de desbetreffende opnames terugkijken 🙏🏻

Verder begrijp ik dat het de bedoeling is dat je wordt aangesloten op glasvezel maar dat dit nu alles behalve soepel verloopt. Het eerste aanspreekpunt voor de aanleg van glasvezel is KPN Netwerk, heb je hier onlangs ook nog contact mee gehad? Ik zou je willen aanraden om deze kwestie sowieso bij hen aan te kaarten en ga er vanuit dat zij je van meer duidelijkheid kunnen voorzien. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik vanaf hier ook even mee gaan kijken.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @irritatie, helaas heb ik niks meer van je mogen vernemen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen laat me dit dan vooral weten.