Mijn dochter heeft een nieuw huis gekocht en tijdelijk bij ons ingewoond omdat haar huis snel verkocht was. Voorheen had zij Ziggo en wilde nu Kpn in haar nieuwe huis.
In ocktober 2019 aanvraag gedaan voor tv/internet aansluiting voor nieuwbouw huis welke in december 2019 volgens planning is opgeleverd. Omdat er glasvezel in de woning aanwezig is van kpn gekozen voor glasvezel.Â
De aanvraag gedaan met de melding dat glasvezel nog niet aangesloten was in de verdeelkast buiten. Maar in december zeker wel. Ook een registratienummer gekregen. Op dit moment nog geen aansluiting en al x aantal mail en telefoon verkeer met kpn verder nog steeds geen aansluiting. Ook krijg ik geen noodpakket ter compensatie omdat dit volgens de regels niet toegestaan is.Â
Bij ieder contact wordt er afgesproken dat ik binnen 3 dagen bericht krijg over datum aansluiting en/of noodpakket. Echter iedere keer(al 4x beloofd) geen reactie meer.Â
Ik heb internet nodig voor mijn werk en kan hier dan ook problemen mee krijgen. Toch maar naar Ziggo? Wat nu Kpn?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel