Beantwoord

KPN komt overeenkomst niet na. Voordelig contract is verwijderd

  • 24 September 2021
  • 13 reacties
  • 330 keer bekeken

Beste KPN, 

In mei heb ik bij jullie een mooi aanbod aangegrepen om over te stappen naar KPN glasvezel. 12 maanden internet, tv en bellen voor 42,5 per maand. 500MB. Afgesproken was dat als de verbinding opgeleverd zou zijn door de aannemer, de overeenkomst zou ingaan. 

De glasvezel ligt er al een tijdje klaar voor. Dus vandaag maar eens even gebeld wanneer ik gebruik kan maken van de glasvezel verbinding. 

De meneer van KPN verteld mij dat het mis is gegaan en de gegevens heeft gewist. En dat we maar gewoon even een nieuwe aanvraag moesten doen tegen hogere kosten per maand. Maar hij kon mij wel vertellen dat wij in mei de bevestiging hadden gekregen. Dus als KPN het niet eens is met de overeenkomst, en te weinig verdient gooien ze je contract gewoon in de prullenbak. 

Top service van KPN. 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2021, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kay, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na, want afspraak is afspraak. En al helemaal als je die bevestiging hebt gehad van ons. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig! 
 

Beste @Alex_P 

Ik heb de gegevens aangevuld. Als u het mailadres even wil doorgeven, dan kan ik de overeenkomst eventueel nog doorsturen naar u. 

Ik hoor graag van u. 

 

Met vriendelijke groet, 

Kay

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Dat is niet nodig, ik heb de bevestiging nu ook voor me. 

Het probleem is dat ik die aanbieding in die vorm niet meer zo kan invoeren. Die bestaat namelijk niet meer in deze vorm. 

Mijn voorstel is dan dat jij via onze website alsnog een bestelling plaatst zoals het op je bevestiging staat, kies dan de 1 Gb/s snelheid, de 500 bestaat namelijk niet meer. De korting blijft zoals het was, met het verschil dat je automatisch 6 maanden korting krijgt. Op het moment dat je verbinding actief is en de bedenktermijn is verstreken kan ik de resterende 6 maanden verwerken door een eenmalige correctie, dit houdt in dat je dat bedrag op voorhand in 1 keer krijgt op je tweede factuur. 

Is dit een idee? 

Beste @Alex_P 

Als jij voor mij een voorstel wil maken voor 200MB aangezien ik 1000MB niet nodig heb. En dit op de mail wil zetten naar mij. Met het voorstel van de correctie na de 6 maanden.Dan heb ik in ieder geval wat zwart op wit staan. 

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +24

Beste @Alex_P 

Als jij voor mij een voorstel wil maken voor 200MB aangezien ik 1000MB niet nodig heb. En dit op de mail wil zetten naar mij. Met het voorstel van de correctie na de 6 maanden.Dan heb ik in ieder geval wat zwart op wit staan. 

Alvast bedankt. 

200Mbps is ook prima. Mailen is niet nodig hoor, je hebt het hier zwart op wit en je mag me hieraan houden. :relaxed:

Bestel het, laat het aansluiten en laat me weten wanneer het zover is. 

Beste @Alex_P , 

Ik heb het pakket aangevraagd. 

Het bestel nummer is SISH1644294. 

 

Met vriendelijke groet, 

Kay Wiegel

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het ook. Zou je me nog een seintje willen geven zodra alles actief is? Vanaf dat moment kan ik namelijk de besproken correctie invullen. 

Reputatie 7
Badge +12

@Alex_P niks meer dan complimenten hoe dit afgehandeld word. Los je toch echt uitstekend op 👍🏻

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P niks meer dan complimenten hoe dit afgehandeld word. Los je toch echt uitstekend op 👍🏻

Ik heb zo mijn momenten. :relaxed:

Beste @Alex_P ,

Vandaag is alles bij ons geïnstalleerd. Ik zou jou laten weten wanneer alles actief was zodat jij ons abbonement kan aanpassen naar de juist actie voorwaarden. 

Alvast bedankt, 

Met vriendelijke groet, 

Kay Wiegel

Reputatie 7
Badge +24

Wat fijn! Ik heb het zoals afgesproken ingevoerd. Het bedrag van € 150.- wordt binnen 2 maanden op je factuur verrekend. 

Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. :relaxed:

@Alex_P 

Top geregeld Alex 👍🏻. Ben er erg blij mee. En bedankt voor de service. En mocht er wat aan de hand zijn dan weet ik je te vinden. 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P

Top geregeld Alex 👍🏻. Ben er erg blij mee. En bedankt voor de service. En mocht er wat aan de hand zijn dan weet ik je te vinden. 

 

Graag gedaan.