Op dit moment is deze 4 Mbps download en 0,5 Mbps upload. 19 september 2019 chat contact gehad met KPN persoon. Volgens de KPN persoon was het mogelijk een glasvezel verbinding te maken op mijn adres. Dit zou kostenloos kunnen gebeuren. Hiervoor zou een KPN monteur op bezoek komen. Afspraak gepland met KPN monteur op vrijdag 04 oktober 2019 tussen 0800 en 1000 uur.
20 september 201 opnieuw telefonisch afspraak bevestigd met KPN persoon Marja.
Op vrijdag 04 oktober komt er niemand opdagen, noch een telefoonbericht, noch een emailbericht van afmelding.
Om 1030 gechat met “Hermien”. Hetzelfde proces uitgelegd. Zij zou een bericht achterlaten dat er met SPOED wordt gebeld vanuit de Monteursdesk. Mijn mobiele nummer doorgegeven. Opnieuw tot 1600 uur geen response, geen emailbericht geen telefoonbericht.
Om 1600 uur chat contact opgenomen met Kerem . Hetzelfde proces uitgelegd en ook deze medewerker laat een bericht achter dat ik wordt gebeld. Vervolgens gaat de mijn telefoon en kom in een wachtlijn terecht.
Na 5 minuten krijg ik contact met de “Opzeg afdeling” Dina . Hetzelfde proces uitgelegd. Deze zegt dat ik verkeerd ben verbonden en zij gaat mij verbinden met de juiste afdeling.
Na een tiental minuten wachten krijg ik een persoon van Telfort, Martijn aan de lijn. Hetzelfde proces uitgelegd. Opnieuw gaat hij de juiste afdeling en persoon zoeken. Gaat wel even duren zegt hij. Moet hetzelfde proces uitleggen.
Nu krijg ik een nieuwe KPN persoon aan de lijn de op hetzelfde nummer belt en ik aanneem met een wisselgesprek. Deze vertelt mij dat ik niet bereikbaar ben. Ik sta nog steeds in de wacht met de lijn van de afdeling “Telfort” Martijn . Opnieuw hetzelfde proces uitgelegd. Deze persoon gaat het uitzoeken en zet mij in de wacht. Na 20 minuten niets te hebben gehoord heb ik het gesprek afgebroken.
Mijn status:
KPN geeft via chat advies en plant afspraak voor vrijdag 04 oktober 2019 tussen 0800 en 1000
Ik plan tijd vrij van mijn werk.
KPN komt afspraak niet na, zonder bericht te geven.
Eerste reclamatie om 10:30 uur duurt 20 min. Afsrpaak wordt opnieuw niet nagekomen.
Tweede reclamatie 16:00 uur, duurt 20 min. Afspraak wordt opnieuw niet nagekomen.
Wordt doorverbonden met de afdeling “Opzeg afdeling” contactpersoon Dina . Vervolgens met de afdeling Telfort. Vervolgens met een onbekende afdeling “XX”. Alle 3 de afdelingen komen hun afspraken niet na.
Wat moet ik met een leverancier KPN welke niet in staat op een dusdanige wijze zijn personeel te instrueren en aan te sturen dat gemaakte afspraken worden uitgevoerd.
Wat gaat de KPN nu doen?
Admin: namen collega's verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel