Beantwoord

Kpn komt zijn afspraken niet na!!

  • 29 April 2019
  • 13 reacties
  • 435 keer bekeken

Kan ik KPN inkomsten derving claimen?
zou vandaag over gaan naar kpn.
kreeg een sms dat de verbinding over gezet is.
alles geinstalleerd (volgens KPN 20 minuten werk).
na installatie geen internet.
bellen met klanten service geen oplossing.
Over 4 dagen pas een monteur.
nu ligt mijn bedrijf 4 dagen plat.
waar kan ik de kosten claimen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 May 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Bij je verzekeringsmaatschappij lijkt me een goede start.
Hoi @Jokidoki . Wat super irritant! En zeker als je het bedrijfsmatig gebruikt. Ik kan me goed voorstellen dat dit als een hele slechte start voelt.
Ik vrees dat ik de monteur niet naar voren kan halen maar wil toch graag voor je kijken. Kun je je profiel updaten en mij een seintje geven?
Dankjewel! Ik ben er ingedoken en zoals je wellicht verwachtte kan ik de monteur niet eerder inboeken. Die blijft dus voor morgen staan.
Helaas kan ik de oorzaak niet achterhalen. Je lijn lijkt netjes geleverd op de afgesproken datum. Waarom jouw modem op dat moment geen connectie maakt kan ik niet verklaren. Branden er wel lampjes op jouw glasvezelkastje? In de meeste gevallen kan de monteur het euvel ter plekke oplossen. Uiteraard hoop ik dat dat voor jouw verbinding ook geldt.
Je gebruikt de lijn zakelijk. Dat maakt het extra vervelend en ik kan me de frustratie hierover goed indenken. Een schrale troost is dat het abonnement pas gaat lopen op het moment dat het modem succesvol contact heeft gemaakt. Helaas kan ik geen vergoeding/compensatie aanbieden aangezien je een consumenten abonnement hebt afgesloten.

Ik betreur de situatie en hoop dat het morgen allemaal netjes gaat werken! Zo niet, laat het weten.
Hoi @Erwin_ ,

we gaan het morgen ervaren wat het probleem is.
de monteur zal om 8:00 uur aanwezig zijn.
ik ben echter benieuwd wat de man gaat doen.
Ik was stiekem ook even benieuwd en meet nu wel een actieve verbinding. Kan jij dit bevestigen?
hoi @Erwin_

de monteur kwam om 9 uur aan.
een super aardige man.
het eerst wat hij deed was het glasvezel modem vervangen.
binnen een minuut was er verbinding.
top internet en top digitale televisie.
wifi was een probleem.
in plaats van 2 versterkers waren er 3 nodig (extra kosten 40 euro.)
maar waar ik nu het meeste van baal is dat de oude glasvezel modem analoge televisie had.
de nieuwe modem heeft dat niet.
dat betekent dat ik op al de 3 slaapkamers geen analoge tv meer heb.
Kan jij mij uitleggen hoe dit op te lossen?
dit is mij niet van te voren gemeld.
Bn naar Youfone gegaan, maar KPN werkt niet mee... Wat een idioten daar...
Allereerst ben ik blij dat je nu in ieder geval een werkend signaal hebt en dat de monteur jou goed geholpen heeft.
Wat dat analoge signaal betreft: Kan het zijn dat je hiervoor bij telfort zat? Zij hadden in beperkte gebieden nog een analoog signaal alleen dat is een aflopende zaak. Hierover zijn de telfort klanten het afgelopen jaar gemaild. KPN heeft al meer dan acht jaren geen analoog tv signaal meer naast haar glasvezellijnen. Ik betreur dat je hier niet van op de hoogte was.
Je kunt overwegen om op die plekken waar je nu analoog ontvangst hebt, itv tuners te plaatsen. Dit zal helaas wel tegen een meerprijs gaan en in de meeste gevallen zal er ook een netwerkkabel naar die kamers gelegd moeten worden. Een 'kabelloze' oplossing zou draadloze verbindingsets kunnen zijn maar daar moet je geen 3 tv's mee willen aansluiten aangezien dat bijna zeker gaat storen.

p.s.
Je kunt ook overwegen om digitenne tuners te plaatsen. Dan heb je wel een beperkter zenderaanbod. Het goede nieuws is dat deze wel HD zijn, tegenwoordig.
@Erwin_

digituners wat zijn de kosten daarvan en zit daar ook nog abbonuments kosten aan?
Geen abonnementskosten. Je hebt bij jouw abonnement recht op 2 gratis tuners ( dat kan zowel een itv tuner zijn als een digitenne tuner zijn).
Alle extra tuners (zowel itv als digitenne ) kosten 5 euro per stuk.
Stel je zou in jouw situatie nu drie digitenne tuners willen dan kost je dat 15 euro extra. Mocht je kiezen voor drie extra itv tuners ben je dus hetzelfde kwijt alleen moeten er dan wel kabels getrokken worden.
@Erwin_

kan je foxsport en ziggo ook ontvangen op de digitenne?
Goeie vraag! 🙂 Als jij foxsport actief hebt op Itv, is die ook actief op digitenne. Daar zijn dan geen extra kosten voor. Helaas geen ziggo sport op digitenne.
In dit topic wordt het duidelijk uitgelegd.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je zo voldoende informatie hebt. Mocht er toch nog iets zijn, stel gerust je vragen!