Beantwoord

KPN modemrouter V8

  • 23 juni 2015
  • 36 reacties
  • 1120 keer bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Mijn verbinding loopt inderdaad nog via de koperlijn. Maar dat is geenszins nog PSTN, want dat is analoge telefonie. Het loopt bij mij vlgs mij via VDSL.

Zijn modem is voor PSTN, dus in combinatie met analoge telefonie. Da's een beetje "antiek", ook qua prijs. En twee of drie in één abonnement is veel praktischer, vind ik tenminste.

WJB, is televisie überhaupt mogelijk via zijn modem?

Reputatie 7
Er zijn twee soorten koperlijntjes, ISDN en PSTN.

Er zijn meerdere "Internet-dragers", ADSL, VDSL, VVDSL.

Over ISDN koperlijntjes kan alleen ADSL.

Over PSTN koperlijntjes kunnen ADSL, VDSL en VVDSL.

Reputatie 7
Ah, okee. Maar PSTN is toch de techniek voor analoge telefonie???? En als je dat niet hebt, maar via het modem, is het toch gewoon alleen een internetlijntje? (ADSL danwel VDSL, VVDSL).

: 2 in een abo heb ik. Televisie kan ik niet gebruiken. Heb 2 SAT schotels met super ontvangst met zenders die ik "nodig" heb die KPN niet standaard in het pakket leverd.

Reputatie 7
globecruiser schreef:
@PeterG: 2 in een abo heb ik. Televisie kan ik niet gebruiken. Heb 2 SAT schotels met super ontvangst met zenders die ik "nodig" heb die KPN niet standaard in het pakket leverd.

Ah okee. Maar ik zou zeker een nieuwe modem aanvragen. Dan is de beveiliging vlgs mij ook beter.

Ja mijnheer, dan moet u toch naar een KPN verkooppunt. als ik dit voor u bestel weet ik niet wat voor een router u in de brievenbus krijgt. Neemt u de oude mee en dan krijgt u beslist een andere nieuwe. ("Wie stoort nu op een zondagmorgen met zo een klote vraag", wat is DMZ ?) 

Als ik dit hoor gaan bij mij de teennagels kringelen. 

scenario: ik ga met de oude naar een KPN verkooppunt, daar word mij dan beslist gezegd; wat mot dat? Wij hebben u niets beloofd.

Op die manier hoeft het echt niet!

Reputatie 7
WebCare, tijd om in te grijpen?

Tweede telefoongesprek: mijnheer dit gaat boven mijn pet, ik geef u een telefoonnummer van een expertenteam 0800-0471. Het gesprek is niet gratis maar die kunnen u verder helpen....

Derde gesprek: Expertenteam

Welke router heeft u? 

ARV7519 PSTN

Is het een V8, V9 of V10?

Nee, het is een ARV7519.

Die heeft u dan niet van KPN?

Toch wel, heb ik van KPN.

Ik kan u een expert voorbij sturen kost dan wel €45,- voor het eerste halve uur.

Nee bedankt, geen interesse.

Fijne dag nog.

Ik heb eerst eens grandioos moeten lachen.

Wat nu ??????

Reputatie 7
WebCare, nu wordt het denk ik hoog tijd om in te grijpen!

Soms denk ik wel eens, weten jullie (KPN) dan echt niet wat jullie eigen product behelst. :(

Reputatie 7
Badge +28
: Dit lijkt nergens op. Mijn oprechte excuses voor dit kastje-naar-de-muur verhaal. Zonde van je tijd.

Ik ga zorgen dat je een vervangende Experiabox opgestuurd krijgt. Dit gebeurt middels een koerier, die direct de huidige Experiabox weer meeneemt. Kun je in een privébericht jouw 06-nummer sturen en aangeven wanneer een afspraak het best uitkomt? Dit is mogelijk vanaf morgen (ochtend/middag/avond). Ik zie je bericht graag tegemoet.

Nu werd het dan toch zeer voorbeeldig dankzij Joran de Webcare Specialist.

Bedankt voor de grote hulp hier aan WJB.

Reageer