Na maanden van wegvallend tv en wifi signaal, uren bellen met de ‘helpdesk’ zagen wij de komst van glasvezel als de verlossing. Ondertussen ruim 2 weken praktisch zonder signaal gezeten, veel Mb’s maar bijkopen op onze mobiele telefoons. Dan…. eindelijk de aansluiting van het glasvezel…. enthousiasme al om want wat een snelheid! Helaas…. dit mocht maar 1 uur duren. Monteur was natuurlijk allang gevlogen. Dan maar weer ns met onze hotline de KPN helpdesk bellen. Een medewerker wist ons te vertellen dat er een storing zat ergens op afstand en dan er een ticket zou worden aangemaakt. Prima dachten wij in de veronderstelling dat zoiets hooguit 24-48 uur zou gaan duren. Na enkele dagen radio stilte bij de KPN maar weer ns uren spenderen aan het bellen met ‘het schild’ de KPN ‘helpdesk’. Door een ‘administratieve fout’ blijkt glasvezel nog niet te herstellen werd ons medegedeeld. Er staat een ticket in het systeem die er niet uit kan en een actie/ oplossing in de weg staat. Inmiddels zijn we bijna 4 weken verder zonder tv en wifi verbinding. Dagelijkse gesprekken met meestal vriendelijke medewerkers die het allemaal verschrikkelijk voor ons vinden maar hier niets aan kunnen doen. 4 weken inmiddels zonder internet!!! Onze ‘administratieve kwestie’ ligt bij het management wordt ons steeds medegedeeld…. wat doen die gasten dan in hemelsnaam??? Onze kinderen volgen inmiddels bij vrienden en familie online lessen. Vandaag een medewerker medegedeeld dat ik mijn advocaat ga inzetten en de media ga benaderen over de absurde kwestie. De medewerker snapt dit en heeft er begrip voor. Allemaal goed bedoelt maar we komen zo geen steek verder. Vandaag wordt ons dan een noodpakket toegezegd, was ons vorige week ook al toegezegd! Het is 1 groot respectloos drama met de KPN. En ondertussen wel facturen blijven incasseren voor niet geleverde diensten. Doe ons verhaal hier maar eens, wellicht schudden we hier eindelijk iemand wakker....
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel