Beantwoord

KPN nieuw ip adress. IVM ddos.

  • 7 October 2019
  • 6 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik vroeg me af of ik ook een nieuw IP-Adress kan aanvragen, aangezien ik soms nogal vaak last heb van een DDOS attack enzv. Dit komt omdat ik verschillende games ben gaan spelen zonder VPN wat ik nu wel altijd doe maar geen zin meer heeft...
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 October 2019, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Gebeurt met regelmaat dat hier iemand vraagt om een ander ip. KPN doet dit echter niet. Je krijgt geen ander ip. Reden is dat uw ip dan vervolgens aan een nieuwe of andere klant gegeven word, en deze dan te maken krijgt met "uw" DDOS aanvallen.
Gebeurt met regelmaat dat hier iemand vraagt om een ander ip. KPN doet dit echter niet. Je krijgt geen ander ip. Reden is dat uw ip dan vervolgens aan een nieuwe of andere klant gegeven word, en deze dan te maken krijgt met "uw" DDOS aanvallen.
Ah, valt dit ook niet te kopen of iets dergelijks?
Reputatie 7
Badge +24

Gebeurt met regelmaat dat hier iemand vraagt om een ander ip. KPN doet dit echter niet. Je krijgt geen ander ip. Reden is dat uw ip dan vervolgens aan een nieuwe of andere klant gegeven word, en deze dan te maken krijgt met "uw" DDOS aanvallen.Ah, valt dit ook niet te kopen of iets dergelijks?


Nee. Niet bij KPN althans. Als je echt problemen blijft houden, zit er maar 1 ding op: overstappen.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jona, welkom op het forum.

Gebeurt met regelmaat dat hier iemand vraagt om een ander ip. KPN doet dit echter niet. Je krijgt geen ander ip. Reden is dat uw ip dan vervolgens aan een nieuwe of andere klant gegeven word, en deze dan te maken krijgt met "uw" DDOS aanvallen.

Klopt helemaal. Daarnaast kan dit weer opnieuw beginnen wanneer je weer gaat gamen op dezelfde manier. Overstappen is zoals Nick al aangeeft de enige manier, hoewel dat ook geen blijvende oplossing is op deze manier.

Ah.. en als ik een nieuw pakket koop krijg ik dus ook geen nieuw IP?

Reputatie 7
Badge +24

Ah.. en als ik een nieuw pakket koop krijg ik dus ook geen nieuw IP?

Een nieuw "pakket" bij een andere provider? Ja, dan wel...