Beantwoord

KPN Noodpakket aansluiten op KPN versterker

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 813 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag ons noodpakket ontvangen, nu probeer ik via WPS mijn kpn versterker draadloos verbinding te laten maken met het mobil huawei wifi apparaat. Maar helaas zonder succes, begint met paars te knipperen dan oranje te knipperen en wordt vervolgens weer blauw. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 January 2021, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke versterker heeft u? En waarom sluit u hem niet bekabeld aan? Dat is veel beter.

@Nick83 ik heb via me normale experia box 10a geen verbinding omdat er een probleem is met me glasvezelkabel buiten. Daarom zit ik nu met een noodpakket. En het noodpakket heeft een wifivoorziening die je niet bekabeld kan aansluiten dus wilde ik me kpn versterker draadloos hiermee verbinden om vervolgens met me versterker bekabeld verbinding te maken met me pc (pc heeft geen wifi mogelijkheid hier)

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 ik heb via me normale experia box 10a geen verbinding omdat er een probleem is met me glasvezelkabel buiten. Daarom zit ik nu met een noodpakket. En het noodpakket heeft een wifivoorziening die je niet bekabeld kan aansluiten dus wilde ik me kpn versterker draadloos hiermee verbinden om vervolgens met me versterker bekabeld verbinding te maken met me pc (pc heeft geen wifi mogelijkheid hier)

Wat voor apparaat heeft u nu in huis dan? Heeft die gaan LAN poort? Kan ik me toch haast niet voorstellen.

En welke versterker heeft u? Rond of vierkante? Zwarte of witte?

@Nick83 ik heb via me normale experia box 10a geen verbinding omdat er een probleem is met me glasvezelkabel buiten. Daarom zit ik nu met een noodpakket. En het noodpakket heeft een wifivoorziening die je niet bekabeld kan aansluiten dus wilde ik me kpn versterker draadloos hiermee verbinden om vervolgens met me versterker bekabeld verbinding te maken met me pc (pc heeft geen wifi mogelijkheid hier)

Wat voor apparaat heeft u nu in huis dan? Heeft die gaan LAN poort? Kan ik me toch haast niet voorstellen.

En welke versterker heeft u? Rond of vierkante? Zwarte of witte?

Meneer u begrijpt het niet, het maakt niet uit welk modem ik heb. Ik hen nu internet via een noodpakket, dat is iets wat kpn opstuurd als je geheel geen internet heb via de normale verbindingen. Dus dat kastje wat je dan binnen krijgt werkt op een simkaartje met 50GB. Maar in dat noodlastje past geen internetkabel, het zend enkel wifi en daar wilde ik mijn witte kpn versterker op aansluiten

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Roweentje en bedankt voor je bericht! Door drukte, kom ik er nu pas aan toe om te reageren. Ik weet niet of het nog van toepassing is, maar een mobiele wifi router kun je niet aansluiten op jouw KPN wifi versterker. Op de mobiele wifi router zit inderdaad geen aansluiting om een kabel op aan te kunnen sluiten!