kpn, onbetrouwbaar en TRAAG

• 15 oktober 2012
  • 8 reacties
  • 9887 keer bekeken

Goedemorgen,

Hierbij wil ik ook eens op dit platform mijn beklag doen.

Mijn verhaal:

Begin september hebben ze bij mij glasvezel naar binnen gebracht, kost je een dag thuisblijven maar what the hack dat heb ik er voor over.

2 weken later nogmaals maar dan voor reggifibber om het kastje te plaatsen(2 minuten werk)

Vervolgens zegt die man, het zou nu moeten werken meneer..

Ik bellen naar kpn, krijg ik eerst een medewerker aan de telefoon, meneer ik ga gelijk aan de slag, u word zodadelijk gebeld, ok dacht ik dat schiet mooi op.

smiddags 3 uur, ik denk ik ga zelf maar even bellen.meneer uw glasvezel word pas 12 NOVEMBER aangesloten.(wie van de 2 liegt??)

Ik denk bekijk het lekker, ik merk het vanzelf wel als ik bericht krijg dat alles werkt.

Zondag 6 oktober, BAM interactieve tv stopt ermee.Ik bellen naar kpn, sorry meneer maar een glasvezel monteur heeft uw huidige abonnement stopgezet, interactieve tv werkt niet meer, u heeft nu glasvezel.

Ik heb geen brief of belletje gehad!!!!

Maandag alles aangesloten, werkt niet, storing gemeld.(nu zeggen ze dat het opeens een storing is en dat het niets met een monteur te maken heeft.wie van de 2 liegt er weer)

Dinsdag einde dag, storing verholpen, tv werkt.

Woensdag weer gebeld, mn telefoon doet het nog niet, storing gemeld.

Donderdag gebeld, telefoon werkt nog steeds niet, klantenservice maakt weer een notitie.

Vrijdag nog niets, zaterdag nog niets.

Zondag gebeld, was een administratieve fout word zsm opgelost(jaja)

Intussen zaterdag boven mijn 2e kastje alvast aangesloten.

Internet ook afgelopen zaterdag geinstalleerd,heb ik ineens  ipv 30(50)mb ,maar verbinding van 300kb(zelfs met interactieve +pakket had ik 900kb)

En dus hiervoor ook aan de telefoon.Zal allemaal nagekeken worden(weinig vertrouwen in natuurlijk)

Als ik beneden tv aan heb stoort het boven en andersom, heb ik boven of beneden 1 kastje aan staan geen probleem, 2 kastjes werkt dus niet tegelijk.

Dit heeft natuurlijk alles met de snelheid te maken, maar ben bang dat ze hier nog een week over moeten doen om dit ook door te hebben.

Tevens zie ik op mijn loginpagina op mijnglasvezel staan dat mijn abonnement op 24 september is ingegaan, ONMOGELIJK.

Op dit moment werkt mn internet en bellen nog niet eens, alleen tv half.

Ook wil ik mijn huidige emailadres omzetten naar kpnmail via internet, zodra ik naar die subpagina ga om dit te regelen krijg ik een verbindingsfoutmelding.

Zowel thuis, als op 2 andere lokaties.

Ook zeiden ze me aan de telefoon dat alles geregistreerd word als ik bel(weer een leugen dus) ik zie alleen 8-9 en 10 oktober staan, de andere dagen staan er niet bij, dus zal er ook weinig genoteerd zijn.

Zo zie je mensen begin niet aan glasvezel voordat alle kinderziektes eruit zijn want je betaal je scheel aan telefoonkosten(mobiel want normale telefoon werkt niet)

Frustratie(onbetaalbaar)

ruzie thuis omdat je er wel erg boos om word wat je vrouw weer niet begrijpt(prijs van een scheiding weet ik gelukkig nog niet)

HELP MIJ AUB EN SNEL GRAAG.

En niet zo langzaam als dat mijn internet is.

PS. laat ze aub niet aankomen met die halfzachte opmerkingen van uw kabel is te lang, internet kan niet snel door uw kabel en zulke ongein.het is profesioneel aangelegd en klasse kwaliteit wat ik allemaal heb liggen qua bedrading.

8 reacties

Ik had de ijdele hoop dat er nog een bericht zou komen van een kpn medewerken zowel hier als vie de telefoon.

Helaas weer de zoveelste Teleurstelling.

Alweer dinsdag 16-10-12 en nog steeds geen telefoon en nog steeds 3mb internetsnelheid.

Wat een schande.

Zodra je straks een keer niet betaal staan ze met een horde advocaten op de stoep, dat dan weer wel.

Reputatie 1
Badge
:@heb je wel internet, maar geen telefoon? of het je geen glasvezel maar wel televisie. Kan er even niets uit wijs worden

ik heb geen telefoon.

Ik heb een verbinding van 3mb totaal qua internet.

bij alles in 1 pakket had ik 8 zelfs .

nu met glasvezel 3

Reputatie 1
Badge
dat klinkt als koper, mis je niet 2 nullen achter de 3? 300 Mbit dan he weet je wel zeker dat het glasvezel is nu? :P

Net even geprobeerd met grabit.

het hoogste wat ik eruit kan halen is 350kb/sec

ik moet hier wel de tv voor uitzetten, anders haal ik die snelheid niet en zit hij rond de 280.

koper heb ik niet in huis liggen.

Reputatie 1
Badge
ik gebruik meestal speedtest.net en die word ook op forum aanbevolen.

trouwens dit is bedroevend laag, wat zeggen ze van kpn zelf dan over deze snelheid?

Ja speedtest heb ik ook uitgevoerd(op aanraden van kpn).

Heb ze gister nog even gebeld.

Meneer we gaan ermee aan de slag.

Ik zeg huh nu pas ik heb zaterdag nog gebeld.

O, meneer ik zie alleen een bericht dat u telefoon het niet doet.pffff

de medewerker gister vroeg of ik, bedraad, de speedtest wou doen.

Ik kwam op 2,46kb/s met 1 tv aan, toen geprobeerd zonder tv en kwam ik op 1100kb/s

Nou meneer, dat is helemaal niet goed.JE MEENT HET??

nu gaan ze dit weer uitzoeken.

Denk dat ik weer zal moeten bellen vanavond;-(

Zit er hier niemand van kpn zelf die zich er mee wil bemoeien of willen jullie je vingers niet branden....

Kom op pak die handoek op;-)

Zo even mn dagboek bijwerken.

Gisteravond maar weer even gebeld.

Sorry meneer we zijn er druk mee bezig, kunnen wij u nog ergens anders mee van dienst zijn.....

Ik hoor steeds meer van kpn klanten uit Nieuw-lekkerland dat ze problemen hebben met kpn glasvezel.

Als er mensen uit nieuw lekkerland ook problemen hebben kunnen ze mij mailen met hun klachten naar jaccowulp@gmail.com.

Ik ga dan  met de daarvoor bestemde instanties in gesprek.

Dit is niet meer normaal.een normale winkel had al failliet geweest.helaas hebben bedrijven als kpn een monopolie.

Reageer