Beantwoord

KPN Opzeggen - Slechte service en te duur

  • 30 September 2019
  • 10 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik vind KPN te duur voor de voortdurende slechte service in onze plaats. Ik heb een heel goedkoop aanbod van de concurrentie en wil graag veranderen. Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 October 2019, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik denk dat je beter op het forum van die concurrentie kan gaan vragen...
Ik vind KPN te duur voor de voortdurende slechte service in onze plaats. Ik heb een heel goedkoop aanbod van de concurrentie en wil graag veranderen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo @Engelbert F , wat voor slechte service ondervind je dan?
Internet werkt vaak niet. Hetzelfde met tv. Heel vaak stoornissen
Ik denk ik vraag de concurrentie. Helemaal bedankt !!
Internet werkt vaak niet. Hetzelfde met tv. Heel vaak stoornissen
Hallo @Engelbert F , dat is geen slechte service, dat is een verstoorde verbinding.
Van slechte service spreek je als het niet verholpen wordt.
Heb je hierover al contact gehad met KPN?
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Engelbert F, welkom! Ik kan je inderdaad niet helpen met informatie over de concurrent 😉, wel kan ik met je meekijken naar wat er op dit moment aan de hand is. Wellicht kunnen we samen de problemen oplossen en jou toch weer een tevreden klant laten worden. Wil je me dan uitleggen wat er precies speelt? En wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Mocht je dat niet meer willen: even goede vrienden! Mocht ik je dan verder nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik het graag.
Beste Marcia: Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld (met klantnummer). Helaas ben ik niet op de hoogte van bepaalde informatie (modem type, TV ontvanger, etc.)

Ik hoor graag von jullie

Mvg, Engelbert
Reputatie 7
Badge +30
Top, graag gedaan! Ik zie dat je maximaal 35 Mbit/s kunt halen op jouw adres. Niet per sé heel weinig, maar ook niet bijzonder veel. Ook zie ik in een eerdere notitie van mijn collega dat je gebruik maakt van een draadloze verbindingsset (DVS). Dat is wel iets wat invloed kan hebben op de verbinding. Vooral als je al niet heel veel Mbit/s hebt, is aan te raden om zoveel mogelijk bekabeld aan te sluiten. Ik heb daarom een paar vragen voor je:

  1. Heb je de DVS nog steeds aangesloten en zo ja, kan je eens testen met het aansluiten van de tv-ontvanger rechtstreeks met de kabel aan de Experiabox?
  2. Tegen welke problemen loop je precies aan? Is dat een trage internetverbinding, wegvallende televisie of nog iets anders? En bij traag internet: is dat via wifi of bekabeld?
In je profiel zet je dat je een aanbod van Ziggo hebt gekregen. Zij bieden nu inderdaad de eerste 6 maanden 49,95 aan, zie ik. Daarna ga je een bedrag betalen wat ongeveer gelijk is aan wat je bij ons zou kunnen betalen. Als het ons lukt om jouw problemen met de verbinding op te lossen, lijkt het me goed dat we daarna nog kijken of jouw pakket nog bij je past.
Beste Marcia -

Is het misschien mogelijk mij een e-mail adres te sturen waarmee we kunnen ons gesprek voortzetten? Kan dat? Misschien ook een referentienummer zodat de eerdere feiten niet verloren gaan. Ik weet niet of het zin heeft om onze discussie op dit publieke medium te hebben.

Mvg,
Engelbert
Reputatie 7
Badge +30
E-mail is juist een van de weinige contactmogelijkheden die we niet hebben. Je kunt met ons bellen, chatten, of een gesprek via Facebook, Twitter of het forum aangaan. Je mag me een privébericht sturen als je dat wilt, dan kunnen we de conversatie daar voortzetten als je dat liever wilt. Een referentienummer is er niet. De privéberichten blijven gewoon staan en ook dit wordt niet verwijderd.