Vraag

KPN Schakelkast

  • 2 December 2019
  • 9 reacties
  • 169 keer bekeken

LS, 

KPN Schakekast naast onze tuinmuur nodigt sterk uit om onze tuin in, of overkapping op te klimmen. Gezien de groeiend meldingen in de buurt zijn wij hier erg ongerust over. Kunnen er voorzieningen getroffen worden dat deze niet als opstapje gebruikt kan worden ?

 

 

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Mexican 

zou je hier eens een foto willen plaatsen van die kast? Zo hebben we een beter beeld. 

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt er zelf een schuin schot of plank boven maken. Ik zie het niet gebeuren dat KPN dat voor je gaat doen.

 

Reputatie 7
Badge +22

@Mexican bedankt voor de foto, dit vraagt wel dat ze dan eventueel kattenkwaad kunnen uithalen. En dat ze inderdaad dan bij jou het dak op gaan. Maar ik ben ook bang dat KPN hier niks tegen kan doen, ik zit mee te denken wat je eventueel zelf nog kan doen, maar ik kan daar 1, 2, 3 niet opkomen.

Prikkeldraad langs dat rand van het dak mag weer niet! :sweat_smile:

Hallo @Dennis Schreve ,

Prikkeldraad langs dat rand van het dak mag weer niet!

Waarom mag dat niet, lokale APV of algemene wet?

 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Dennis Schreve ,

Prikkeldraad langs dat rand van het dak mag weer niet!

Waarom mag dat niet, lokale APV of algemene wet?

 

Je mag niet voor eigen rechter spelen, ik heb het ooit eens op TV gezien, en dat mag niet. Die persoon had ook prikkeldraad geplaatst, maar mocht het mooi weghalen van de politie. Als je iemand daardoor letsel toebrengt dan kan diegene aangifte doen of wat, natuurlijk heeft niemand daar wat te zoeken maar het mag niet. 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij mag je op je eigen grond wel prikkeldraad spannen hoor…

Maar euhm... tja het kost geld... maar misschien is het een optie om die stenen muur hoger te maken? 🤔 of dicht te maken zoals je dat aan de achterkant ook aan het doen ben als ik dat goed zie. Aan de buitenkant glad afwerken, zodat er geen randje ontstaat.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Mexican! Ik snap dat je hier ongerust over bent, zeker als ik de foto zie. :grimacing: Je weet ook zeker dat dit een kast van KPN is? Zo ja, dan weet ik een afdeling die ons hier het verlossende woord over kan geven en ik wil hierover graag contact met hen opnemen. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en mij een seintje geven zodra je dit gedaan hebt? Dan kan ik mijn collega's vragen of hier wat aan te doen is. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Reageer