Vraag

KPN Service - regelmatig geen wifi de laatste dagen

  • 13 May 2019
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

De afgelopen 10 dagen is er bij ons in huis (en op de mobiele telefoons ...) regelmatig geen wifi. Het modem is regelmatig ge-reset waarna wifi het voor een korte periode deed. Diverse malen de melding "netwerk wijziging" gehad. Daarnaast verschillende malen geen TV gehad en het modem en de TV ontvanger moeten resetten. Gebruik gemaakt van de KPN tool waarna het weer even goed ging en kort daarna weer niet.

Sinds wij gebruik maken van de diensten van de KPN zijn er regelmatig problemen. Zo zijn er al diverse monteurs langs geweest en is het modem vervangen.

Ik ben een geduldig man en heb er steeds op vertrouwd dat de oplossingen van de KPN de juiste zijn. Echter, ik ben er nu er een beetje klaar mee. ik heb geen zin meer om steeds alles te moeten resetten, te chatten met een KPN medewerker, thuis te moeten blijven voor een monteur, niet kunnen werken op de PC, tijdelijk geen TV kunnen kijken ... en ga zo maar door.

Het zal duidelijk zijn dat ik wil dat dit nu eens en voor altijd wordt verholpen.

Ik stel het op prijs indien jullie mij per e-mail laten weten hoe KPN deze problemen definitief gaat oplossen.

PS
Zojuist dit probleem via de KPN chat gemeld. Men wil niet helpen en sluit eenzijdig de chat ...!

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @5EB8 ,
welk merk en type modem heb je?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi 5EB8, welkom! Erg vervelend dat je deze problemen ervaart. We kijken graag met je mee wat er aan de hand is. Daarvoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig.Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Daarmee kan ik hier de rest erbij pakken en kijken wat er in eerder contact is gedaan.

Verder is het ook belangrijk om te weten, zoals Jan al vraagt, welke Experia Box je op dit moment hebt. En welke apparaten je allemaal thuis hebt en hoe ze aan elkaar verbonden zijn.