KPN sluit mij af op 16 januari blijkt een storing?!

  • 24 januari 2020
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Op 16 Januari  om 21.00 uur gaat mijn aansluiting met kpn op zwart , geen beeld meer, internet en vaste telefoon.

Naar bed gegaan en in de ochtend een mail dat ik mijn abbonement had opgezegd c.q ga verhuizen???

ik weet van niks , inmiddels meer dan een week verder nog geen internet.

7 keer gebeld met kpn maar nog geen internet.

Wel heel veel mail gehad van kpn o.a dat er retour dozen worden opgestuurd??? En dat er nieuwe app onderweg zijn ? SMS gehad vandaag voor 18.00 heeft u weer internet, maarja helaas.

moedeloos wordt je hiervan.

 

morgen weer bellen anders toch maar een andere provider zoeken.

 

Erik

 

 

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Wat een verhaal zeg. Ik snap dat je daar moedeloos van wordt. Wat jij nodig hebt is een medewerker die dit voor jou oppakt.  Die gaat vanzelf reageren doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.  Ik zou niet bellen met de klantenservice om eerlijk te zijn want dan gaat het allemaal door elkaar lopen en de medewerkers hier zijn erg goed. 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @tefra . Dat klinkt allemaal behoorlijk akelig.

Kun je je profiel aanvullen, via het linkje dat in @Joep1965 zijn antwoord staat? En ons hier vervolgens een seintje geven? Dan gaan we voor jou kijken.

Reputatie 7
Badge +8

Topicstarter heeft mij waarschijn per abuis laten weten dat het profiel is ingevuld. Wil jij het oppakken @Erwin_ 

goede morgen Joep

ik weet niet wat je gedaan heb maar ik heb weer internet!!

Eindelijk naar 8/9 dagen zonder kon ik vanmorgen uit bed mijn cv ketel weer aanzetten met wifi.

Kon het bijna niet geloven  maar bedankt als jij het was.

conclusie bij KPN ; als het werkt is het goed maar als je problemen heb ...... duurt het wel erg lang

eindelijk intrrnet  bedankt

Erik

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb er niks aan gedaan maar fijn dat het allemaal weer werkt!

Reputatie 7
Badge +10

Je hoeft toch zeker 's ochtends niet handmatig je cv aan te zetten? Doet toch zeker zelf wel?

Reputatie 7
Badge +19

Ha @tefra Goed om te lezen dat alles weer werkt. Joep en Nick zijn klanten van KPN, net als jij. Erwin en ik zijn medewerkers van KPN. We hebben beide nog niets voor je gedaan, maar ik zie wel dat er het één en ander speelt met betrekking tot het verhuizen van je diensten. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 

Reageer