Beantwoord

KPN spamfilter houdt yoursavingsfiesta niet tegen

• 30 maart 2015
  • 1 reactie
  • 1625 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Ik krijg de laatste weken iedere dag wel mail van info@yoursavingsfiesta.net De allermooiste prijzen heb ik dan misschien gewonnen. Ford, VW, IKEA, BOL.COM,Gall@Gall, KLM, Jumbo, Oxycol AH enz zijn dan de zogenaamde afzenders. Maar niets is minder waar want bij navraag bij diverse fabrikanten heben zij helemaal niets te maken met de akties. Ik zou graag willen dat KPN deze afzender voor mij en alle andere ontvangers gaat blokken. Het is SPAM en de spamfilter van KPN moet deze gaan afvangen.

Admin: onderwerp aangepast voor betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erik_ 4 april 2015, 22:43

Hallo Steennul,

Welkom op het forum! Het spamfilter wordt regelmatig geupdate, echter kan het altijd voorkomen dat er iets tussendoor glipt. Gelukkig is het ook een filter dat kan leren. Het is dan ook belangrijk dat de je de ongewenste mails als spam markeert zodat het filter dit voor een volgende keer kan meenemen. Je zult dit alleen wel in de webmail moeten doen. Als je dit in een e-mailprogramma doet, dan registreert alleen het filter van dat mailprogramma het.

Hartelijke groet,

Erik

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Steennul,

Welkom op het forum! Het spamfilter wordt regelmatig geupdate, echter kan het altijd voorkomen dat er iets tussendoor glipt. Gelukkig is het ook een filter dat kan leren. Het is dan ook belangrijk dat de je de ongewenste mails als spam markeert zodat het filter dit voor een volgende keer kan meenemen. Je zult dit alleen wel in de webmail moeten doen. Als je dit in een e-mailprogramma doet, dan registreert alleen het filter van dat mailprogramma het.

Hartelijke groet,

Erik

Reageer