Beantwoord

KPN SuperWifi punten power kabel apart kopen

  • 4 May 2021
  • 13 reacties
  • 598 keer bekeken

De power kabel van ons super wifi punt is pas kapot gegaan, wij hebben veel verschillende kabels gekocht (13) die er sprekend op lijken maar er is er geen een die past in het draadloze wifi punt.

In de winkel kan de deze kabel ook niet apart kopen.

mijn vraag is wat de naam van deze power kabel is en waar deze gekocht kan worden

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 May 2021, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Julian509, welkom hier. 

Deze kun je helaas zo niet los kopen. Ga even met de aankopbon langs de winkel. Wanneer het SuperWifi punt nog binnen garantie is wordt deze omgeruild. 

Beste Bart, en wat als je punt buiten de garantie valt? Want wij hebben hetzelfde probleem alleen tegen ons werd gezegd dat we dan gewoon een andere losse kabel moeten kopen. Maar welke?

Beste Bart, en wat als je punt buiten de garantie valt? Want wij hebben hetzelfde probleem alleen tegen ons werd gezegd dat we dan gewoon een andere losse kabel moeten kopen. Maar welke?

Hallo @Esmé Bom , als KPN de netvoedingen niet los kan leveren is dat een slechte zaak, maar kun je uitwijken naar een universele stroomadapter die minimaal de gelijke stroomwaarden heeft van de originele.

 

Of bel 0800-0402 en vraag om een v10A adapter.Die past en werkt namelijk ook op de superwifi.

Reputatie 7
Badge +21

Inventieve gedachte @martijn197108 , maar zoals moderator @Jasper ruim twee maanden geleden al aangaf kan die adapter ook niet worden opgestuurd.

misschien inmiddels wel @RBxx .Eigenlijk is dit best milieu onvriendelijk dat kpn geen losse adapters kan opsturen voor de v10A en superwifi(experia wifi ook niet).

hier kan @Lisa wel een losse adapter bestellen.Misschien kan @Esmé Bom het gewoon proberen via 0800-0402.Zou je dit dan ook willen melden of het lukt esmé?

Reputatie 7
Badge +21

Ja, maar dat was voor een klant met een v10A. Ik vraag me af of ‘het systeem’ het toestaat om zo’n adapter voor een SuperWiFi te versturen.

Ja, maar dat was voor een klant met een v10A. Ik vraag me af of ‘het systeem’ het toestaat om zo’n adapter voor een SuperWiFi te versturen.

Mensen met een v9 of v8 modem konden ook een v10 adapter krijgen omdat die daar ook op werkt.Dan zou dit toch ook mogelijk moeten zijn?

Reputatie 7
Badge +21

Dat is nieuw voor mij. Heb je voorbeelden? Dan wordt eerder de Experia Box omgeruild.

hier stuurt @Rutger_  een ander type adapter op voor de V9.

Reputatie 7
Badge +20

@Esmé Bom, hij is echt buiten garantie? Dus ouder dan 2 jaar? Want dan kan je met de aankoop bon naar de winkel en dan wordt de SuperWifi onder garantie omgeruild. 

Andere optie heb ik zo niet. Ik heb dit intern aangekaart om een oplossing te vinden. Want ik snap dat het niet logisch is om een nieuwe SuperWifi te kopen. 

@Esmé Bom, hij is echt buiten garantie? Dus ouder dan 2 jaar? Want dan kan je met de aankoop bon naar de winkel en dan wordt de SuperWifi onder garantie omgeruild. 

Andere optie heb ik zo niet. Ik heb dit intern aangekaart om een oplossing te vinden. Want ik snap dat het niet logisch is om een nieuwe SuperWifi te kopen. 

kan je geen v10A adapter opsturen?die past en werkt en heeft dezelfde specs.