Beantwoord

KPN Superwifi

  • 18 February 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Beste KPN, 

 

Vorige maand heb ik mijn KPN-abonnement afgesloten. Helaas een paar dagen te vroeg, gezien de actie voor superwifi. Jammer dat niemand mij daarop heeft gewezen, maar ook erg jammer dat dit enkel voor nieuwe klanten geldt. Dit geeft geen positief beeld van klantvriendelijkheid vanuit KPN. Dit in combinatie met het feit dat de wifiprestaties ontzettende wisselend zijn, ondanks de 4G-ontvanger, overtuigt ons zeker nog niet dat wij klant blijven bij KPN zodra in deze omgeving glasvezel wordt aangelegd. Kunnen jullie ons overtuigen met sterke wifi? Wellicht middels de superwifi? En dan niet de betaalde versie (te grote investering voor een try-out)?

 

Ik hoor graag van KPN. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

MWil

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 February 2020, 19:58

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @MWil , als je vorige maand nieuwe klant bij KPN bent geworden, welkom,  heb je ook van een aanbieding gebruik gemaakt waarschijnlijk, de 1e 6 maanden korting o.i.d.

Nu werkt het met nieuwe klanten net zo, alleen heb je de keus óf korting óf gratis wifi-apparaten, niet beide.

Dus voor die korting die jij nu al krijgt kun je bij KPN dus ook die apparaten kopen.

 

Reputatie 7
Badge +24

"te grote investering voor een try-out"

Als die niet bevalt kunt u hem binnen 14 dagen kostenloos terug sturen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MWil. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een slechte Wifi verbinding in huis hebt. Welke snelheid meet je wanneer je een speedtest uitvoert (bekabeld en Wifi)? Op de pagina ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ vindt je tips en uitleg hoe je jouw wifi verbinding in huis kan verbeteren. Wellicht staat jouw oplossing op deze pagina. 

Zoals JanD al aangeeft krijg je eenmalig een welkomstkorting wanneer je klant wordt bij KPN. Helaas is het niet mogelijk om de KPN SuperWifi gratis toe te sturen. Je kan een KPN SuperWifi aanschaffen in onze webshop

Reageer