Beantwoord

KPN-Switch heeft de geest gegeven

  • 2 March 2019
  • 11 reacties
  • 221 keer bekeken

Badge +12
De switch die ik een tijd geleden gratis van KPN heb gekregen heeft de geest gegeven? Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen of hoe werkt dat precies?

grt, Edwin
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 March 2019, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Edwin_Merks ,
als de switch nog geen 2 jaar oud is heb je nog garantie.
Als de switch ouder is heb je geen garantie meer en moet je er een kopen.
Alleen als je 4 tv's of meer via de switch aangesloten hebt is de switch onder bepaalde voorwaarden gratis.
Maar een goede managed Netgear switch, tevens geschikt voor tv kost bij KPN slechts €29,00, dus waar hebben we het over?
Badge +12
Hij is wel ouder dan 2 jaar. Dan gaan we er maar eentje aanschaffen..
@Edwin_Merks ,Bij Telfort kost de Netgear switch €25,- is dezelfde als van KPN.
@Edwin_Merks ,Bij Telfort kost de Netgear switch €25,- is dezelfde als van KPN.
Zo is dat scheelt weer €4,-.☺️
Reputatie 7
Hallo Edwin, als je de switch al langer hebt zal het inderdaad niet meer onder de garantie vallen. Je kunt dan een nieuwe aanschaffen, als je die via onze (of Telfort) webshop koopt weet je zeker dat het een is die voldoet. Als je liever een andere switch koopt, hou er dan rekening mee dat de switch IGMP snooping moet ondersteunen. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
volgens mij heb je de switch in bruikleen gekregen
net als de experiabox en is na mijn idee bij een defect dat je gratis een nieuwe kan krijgen
ts heb je al een andere adaptor geprobeerd meestal gaan deze defect
houd wel in de gaten dat je de zelfde spanning en stroomsterkte neemt
volgens mij heb je de switch in bruikleen gekregen
net als de experiabox en is na mijn idee bij een defect dat je gratis een nieuwe kan krijgen
ts heb je al een andere adaptor geprobeerd meestal gaan deze defect
houd wel in de gaten dat je de zelfde spanning en stroomsterkte neemt

netwerkaccessoires worden nooit in bruikleen gegeven, deze moet je altijd kopen of in bijzondere gevallen krijgen.
En een modem is geen accessoire, dat is dus een bruikleenartikel.
Badge +12
Ik heb de switch destijds gekregen dus bruikleen is inderdaad niet van toepassing. Ik weet overigens dat ie IGMP-snooping moet ondersteunen. Enige die ik wil is ook een Netgear (GS105E of 108E).
Igmp snooping heb je alleen nodig als je de itv ook achter die switch aansluit
Als je bv 2 ontvangers achter de experabox hebt en alle andere apparatuur achter de switch is igmp snooping niet nodig
Badge +12
Igmp snooping heb je alleen nodig als je de itv ook achter die switch aansluit
Als je bv 2 ontvangers achter de experabox hebt en alle andere apparatuur achter de switch is igmp snooping niet nodig


I know en daarom moet ie het ook hebben 😉
Reputatie 7
De Experia Box en de tv-ontvangers zijn inderdaad in bruikleen bij een iTV aansluiting, de andere apparatuur, zoals switch en draadloze verbindingsset worden of door ons gegeven of door de klant gekocht.

Ik heb de switch destijds gekregen dus bruikleen is inderdaad niet van toepassing. Ik weet overigens dat ie IGMP-snooping moet ondersteunen. Enige die ik wil is ook een Netgear (GS105E of 108E).
De Netgear GS105E hebben we ook in de KPN webshop, je kunt deze daar bestellen :)