Beantwoord

Kpn /telfort

  • 12 March 2019
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Ik hàd KPN compleet. Maar door overlijden van mijn man (zijn KPN mobiel opgezegd) niet meer .
Dus adieu gratis plus-pakket!
Ikzelf heb Telfort mobiel maar dat is nu ook KPN.
dus ik wil weer gratis het Plus-pakket.
Hoe gaat dat per 1 april?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 March 2019, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @HelenaG ,
ben jij zelf nu klant van KPN of van Telfort?
Als ik het goed lees ben je nog met tv/internet klant van KPN en met je mobiel klant van Telfort.
Door de samensmelting van Telfort in KPN wordt het vanaf april 2019 mogelijk Telfort- en KPN-abo's te combineren om optimaal van kortingen te kunnen profiteren.
Zo snel als KPN/Telfort hier meer over weet wordt daarover gecommuniceerd naar de klanten toe.
Dus even afwachten nog.☺️
Gecondoleerd met je man, @HelenaG .
@Jan-D heeft het prima verwoord. Het is even afwachten hoe de 'samensmelting' gaat. Ik ga er van uit dat jij daarna van voordeel kan genieten maar voorlopig moeten we de details daarover nog even afwachten.
Hallo @HelenaG ,
namens mij uiteraard nog mijn welgemeende condoleances.