Vraag

KPN Thuis app

  • 31 December 2019
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

De monteur heeft draadloze wifi versterkers geïnstalleerd.

Zojuist viel toch alles weer uit!

In de KNP Thuis app zie ik wel mijn netwerk, maar verder kom ik niet.

Ik heb geen wachtwoord ingesteld dus vraagt de app om de de qr code van de versterker met het knipperende blauwe lampje te scannen met de app. Klinkt handig alleen klopt het wachtwoord blijkbaar niet. Vervolgens kies ik voor wachtwoord vergeten. Ik reset de versterker zoals aangegeven, wacht de vermelde 2 minuten. Vervolgens moet ik weer de qr code scannen en krijg ik na even wachten 'oeps er is iets mis gegaan'.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Han1957 . Welkom op het forum.

Wat een gedoe allemaal. Er staat op de Experia wifi ook het echte wachtwoord. Lukt het daar wel mee? (lettertjes zijn superklein, weet ik uit ervaring)

Los daarvan, is jouw verbinding alweer goed? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)

Dag Erwin, 

Hartelijk dank voor je reactie.

Nu pas je bericht gelezen.

Wat bedoel je met de Experia WiFi, is dat de router of de versterker die blauw knippert?

 

Met vriendelijke groet,

Han

Dat is die versterker, @Han1957 . Klein zwart kastje met blauwe lampjes.  

Hoe is het wifi nu bij jou?

Dag Eric,

Ik heb KPN witte draadloze versterkers. 

Zodra ik de Thuis app open, gaat de versterker die het dichtst bij het modem staat, blauw knipperen. Ik heb geen zwart kastje.

 

Met vriendelijke groet,

Han Konings

Dan is het me duidelijk, @Han1957 . Jij hebt die witte ronde. Excuses voor de verwarring. We hebben het er ons zelf niet makkelijker op gemaakt door drie verschillende apparaten op de markt te brengen die allemaal als wifi versterker door het leven gaan.

Staat er achterop die versterker ook een wachtwoord? Want ik hoor meer problemen met die qr codes