Beantwoord

Kpn veilig!

  • 28 January 2019
  • 18 reacties
  • 107 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
K

rijg de melding niet bereikbaar?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 February 2019, 18:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Oei. Wat gebeurt er als je het via deze link probeert, Willem?
Oei. Wat gebeurt er als je het via deze link probeert, Willem?
Beste Erwin.
precies het zelfde

Oei. Wat gebeurt er als je het via deze link probeert, Willem?
Beste Erwin.
extra email adressen aanmaken is ook nog steeds een probleem..
krijg de juIstelink niet werkend.

Over KPN Veilig: Ik heb zojuist bij mezelf ingelogd en daar werkt het goed. Dat wil niet automatisch zeggen dat het bij iedereen hoort te werken maar het is wel een indicatie. Heb jij misschien ook een andere browser of andere pc/laptop waar je dit kunt proberen? Ik zit nu te denken aan een cache/cookie probleem aan jouw kant, namelijk.

Hallo Erwin.
op de laptop, van mijn vrouw, met Google Chrome. Edge, het zelfde probleem
krijg daar ook de zelfde melding.
En, ik ontdekte op de tv, als ik het menu gebruik, en ik ga naar. Mijn service.kies zenderpakketten krijg ik ook een fout melding..
mededeling. Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het aanmelden. Neem kontact op met KPN!

het is nog niet allemaal zoals het moet werken ondervind ik .
Er gaat nog veel mis..
kortom, we ondervinden nog steeds te veel problemen mijn inziens

gr, Wim
Hoi Wim. Ik zie dat je deze issues ook via chat en de telefonische ingang aankaart. Dat is uiteraard prima maar het is niet handig dat ik er dan doorheen zit.Ik zie dat er voor het e-mail probleem een ticket is aangemaakt. En zo te zien bel je momenteel met een collega over een itv issue. Ik wacht nog even af. Kunnen we afspreken dat, als het via die andere ingangen niet lukt, dat ik mij er mee ga bemoeien?
Hallo Erwin.
is goed, het probleem is nu bekend.
Er wordt aan gewerkt.
gr, Wim

ik was net bij de bure op 558, Mevr, van Ijk, heeft ook KPN, daar is het zelfde probleem met itv, mijn service.
daar zijn de pakketten ook niet te zien!
dus ws een fout in de laatste update van itv??
daar was het een paar weken geled wel inorde, toen ik daar keek hoe en wat het werkte
Hoi Wim. Dan lijkt dat inderdaad op een algemeen probleem met itv instellingen. Ik zal het hier straks testen op een testopstelling en aankaarten bij de technische dienst.
Beste Erwin.
Hallo.
het geluid, spraak, loopt niet synchroon.
dit is echt irritant.
ontvanger via hdmi kabel op tv aangesloten.
tv is Philips
al diverse hdmi kabels , aansluitingen getest, zelfs een nieuwe hdmi kabel.
Is wel goed geweest voor een paar dagen!
Sinds harde reset vanuit Kpn kant, dit probleem.
is hier een oplossing voor dmv een instelling?
vooral bij nederlands zeer irritant.
komt op alle zenders voor.
gr, Wim
Oef. Wat een gedoe aldoor zo, Wim! Mijn collega heeft gisteren een uitgebreid ticket aangemaakt. De problemen die jij, los hiervan ervaart, zijn erg vreemd en niet gebruikelijk. Ik zie dat de technische dienst dit nu in onderzoek heeft en dat men tevens van plan is jou vrijdag te bellen.
Ik maak graag een toelichting op het ticket dat het probleem met a-synchroon geluid er ook nog is bij gekomen. Voordat ik dat doe: Speelt dit op beide tuners? Of slechts één?
Beste Erwin.
Ja, echt te vreden ben ik er niet mee.
Het is op allebij de tuners, onderling ook al gewisseld.
Ook al met andere UTP. Kabels getest.
zo gaat het wel op de problemen van Delta lijken, want daarom had ik
daar alles opgezegd!
Hoop dat het opgelost wordt zelfs op kort termijn.
Want dan zal ik ook mijn KPN, contract ontbinden door service, gebruik, dat niet toereikend is.
Het was goed, is niks veranderd hier, en nu is het het ene na het andere.
gr, Wim
En hier ben ik het er ook niet mee eens?
met alle kortingen is het bedrag €40,00
en ik moet in eerste factuur €41,29betalen.
Kortom, het is en blijft een raar iets.

gr, Willem

admin: Screenshots op verzoek verwijderd
Ik heb het ticket aangevuld met de nieuwe info, Willem. Dus ze weten nu ook dat er iets met het geluid is.

Wat je factuur betreft heb ik gelukkig een duidelijk (en hopelijk geruststellend) antwoord.
Het is een zogenaamde gebroken factuur. Er wordt één dag meer berekend 25-1 had je diensten. Deze dag staat apart vermeld. (scroll naar beneden en dan zie je de opmaak )
Daarna betaal je één maand vooruit. en dat bedrag klopt met wat je had afgesproken.
De volgende factuur zal gewoon 40 euro zijn. ( of je moet extra belkosten hebben gemaakt of films hebben gehuurd, natuurlijk)
Erwin.
echt niet.
het is ws vanaf de 24 Ste gerekend, dus 1 extra dag, voor wat? Papier werk?
ik ben nu in staat, om het contract al te laten ontbinden, voor een SERVICE die NIET toereikend is.
ik heb net via de chat ook al aangegeven, dat ik het nu al beu ben. Met kpn!!

Pagina verlopen

Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.
Dat is jammer om te lezen. Ik heb het misschien verkeerd uitgelegd. Je betaalt niet méér. je maandelijkse voorschot begint op 26-1 maar blijkbaar was je de 25e al aangesloten. Dat maakt één dag extra.
Wat de storingen betreft is dat in onderzoek. Zoals ik al aangaf is het geen 'gebruikelijke' storing en doet onze technische dienst onderzoek en vinden ze ongetwijfeld een oplossing.
Uiteraard is het je goed recht om binnen annuleringstermijn een einde aan het contract te maken.
Erwin.
monteur is Maandag geweest.
alles is gereset, harde reset op de stbs.
mijn KPN is ws opnieuw opgezet voor mijn account.
Nu kom ik veel verder, en ook bij veilig kpn.
de stbs geven tot nu toe geen storingen, foutmeldingen meer aan.
gr, Wim
slechte start gehad bij KPN🤔.
Dat is jammer om te lezen. Ik heb het misschien verkeerd uitgelegd. Je betaalt niet méér. je maandelijkse voorschot begint op 26-1 maar blijkbaar was je de 25e al aangesloten. Dat maakt één dag extra.
Wat de storingen betreft is dat in onderzoek. Zoals ik al aangaf is het geen 'gebruikelijke' storing en doet onze technische dienst onderzoek en vinden ze ongetwijfeld een oplossing.
Uiteraard is het je goed recht om binnen annuleringstermijn een einde aan het contract te maken.

Erwin.

wil je de geplaatste sreens voor mij verwijderen.
er staan wel echt te veel informatie in , zag ik te laat!
Komt goed! En ik ben blij dat het nu een stuk beter gaat!