Beantwoord

KPN Veilig geeft 'niet geldig' melding

  • 20 January 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb KPN Veilig ingesteld, website geeft aan: geldig. Maar elke keer als ik mijn laptop aan zet komt er een venster KPN Veilig niet geldig. Ik kan dat wegklikken, maar elke keer komt het terug. Lastig en hopelijk niet correct, want op het “persoonlijke” deel van de KPN Veilig-website wordt vermeld dat eea geldig is…. Hoe ga ik dit oplossen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 January 2020, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Maeszigt , welkom op het forum!

Als je deze melding elke keer na het opstarten te zien krijgt, snap ik goed dat je daar een beetje flauw van wordt :wink:

Dit komt mij niet direct bekend voor, als dit een melding is die veroorzaakt wordt doordat er iets niet goed geïnstalleerd is wordt het euvel waarschijnlijk verholpen door KPN Veilig te verwijderen van de laptop en daarna opnieuw te installeren, zou je dat eens willen proberen? Mocht de melding daarna toch terugkomen, zou je dan een screenshot van de melding willen sturen zodat ik even mee kan kijken?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Maeszigt, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat de melding inmiddels niet meer voorkomt:slight_smile: Zo nee, dan hoor ik het graag!

Ik kom weer in de lucht als ik de voorgestelde oplossing toegepast heb, tot heden niet echt tijd gehad! Bedankt alvast voor het antwoord!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima, ik wacht je volgende bericht vol spanning af!

Opgelost! Thnx!

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat zijn goede berichten! Graag gedaan, fijn dat het weer naar behoren werkt:relaxed: