Beantwoord

kpn veilig bijwerken

  • 1 December 2019
  • 8 reacties
  • 322 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Ik heb KPN veilig op mijn iPad en ik kan deze niet meer bijwerken. Ik krijg de melding dat KPN veilig op dit moment niet kan worden gedownload. Maar deze melding krijg ik al vanaf oktober. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat gaf geen verandering. Hoe kan ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 December 2019, 13:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dit kan je doen door tijdelijk een andere browser te installeren. Bijvoorbeeld Chrome. 

Na de installatie van KPN Veilig kun je dan weer terug naar Safari. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Een andere mogelijkheid is om eerst het oude programma te verwijderen.  

Reputatie 7
Badge +17

@Vvv Welkom op ons Forum! Goed dat je al het een en ander hebt geprobeerd om KPN Veilig goed en ge-update geïnstalleerd te krijgen. 
@Noordzee geeft goede tips, kun je hier wat mee? We horen graag van je. 

Dag Lisa, ik heb KPN veilig ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder dat het probleem verdween. Het gaat mij te ver om eerst een andere browser te installeren. Ik denk toch dat KPN veilig veilig op normale wijze geïnstalleerd moet kunnen worden. Ik ontvang graag een serieuze oplossing.

Reputatie 7
Badge +17

@Vvv Bedankt voor je reactie. Hmm.. gek dat de melding blijft terugkomen.
Je zou kunnen controleren of er een software-update klaar staat. Ik lees namelijk dat KPN Veilig alleen werkt op IOS 10 of hoger. Is dit bij jou het geval? 

Mijn iPad werkt op iOS 10

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben even verder gaan spitten: 

Bericht van KPN ontvangen: een update van KPN Veilig kan niet meer worden geïnstalleerd op een iPad met 10.3.3.

Volgens de systeemvereisten vermeld op de KPN website zou dit wel moeten kunnen. Jammer……

bron : 

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/kpn-veilig-werkt-niet-na-update-483466#post861103

 

Reputatie 7
Badge +17

@Vvv Wij hebben niets meer van je gehoord. Ik neem aan dat @Noordzee helaas het antwoord op de vraag heeft gevonden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je van harte welkom op ons Forum. 

Reageer