Beantwoord

KPN Veilig installatie werkt niet (meer)

• 5 juni 2018
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Heb een nieuwe computer aangemeld bij KPN veilig, krijg bij de installatie problemen met KPN Veilig. Het is een volledig nieuwe Windows 10 installatie (1803). De foutmelding die ik krijg is: De installatie is verouderd, zie attachment..
Jammer, ik had tot nu toe

goede ervaring met KPN Veilig.
icon

Beste antwoord door MennovanEck97 11 juni 2018, 20:55

Hi @Bart_,
Ik had het proces volledig gevolgd, maar had tevens op dezelfde dag mijn oude computer licentie vrijgegeven. Toen ik het overigens een dag later opnieuw probeerde, ging het goed.
Wat er precies aan de hand was is me niet duidelijk maar ik zag wel het volgende:
De installatie begon, daarna kreeg ik een bericht dat er een nieuwe versie was. Na het clicken van Ok, kreeg ik bovenstaande foutmelding.
Omdat het inmiddels verholpen is, zou ik willen voorstellen het verder zo te laten...

Groetjes Menno
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Menno. Welkom hier op het Forum en goed dat je dit hier meldt. Dat is apart, natuurlijk. Hoe heb je het programma gedownload?

Het is zaak dat eerst inlogt op veilig.kpn.com met je KPN ID en om op die pagina het betreffende apparaat toe te voegen. Daarna zou je de meest recente versie moeten kunnen downloaden om die te installeren. Herken je dit proces of heb je het anders aangepakt?
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Bart_,
Ik had het proces volledig gevolgd, maar had tevens op dezelfde dag mijn oude computer licentie vrijgegeven. Toen ik het overigens een dag later opnieuw probeerde, ging het goed.
Wat er precies aan de hand was is me niet duidelijk maar ik zag wel het volgende:
De installatie begon, daarna kreeg ik een bericht dat er een nieuwe versie was. Na het clicken van Ok, kreeg ik bovenstaande foutmelding.
Omdat het inmiddels verholpen is, zou ik willen voorstellen het verder zo te laten...

Groetjes Menno
Reputatie 7
Badge +18
Ha Menno! Dank voor je bericht. Ik ben blij dat het inmiddels wel goed is gegaan. Laat het gerust weten als je op een ander moment weer ergens tegenaan loopt!

Reageer