Beantwoord

KPN Veilig installeert niet

  • 8 September 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik probeer KPN Veilig te installeren op een nieuwe Dell laptop (Windows 10). Na inloggen op KPN Veilig de keuze "apparaat toevoegen" gedaan en vervolgens het bestand gedownload (KPN Veilig_u083nf6l1squ_.exe). Deze opgestart (uitvoeren als adminitrator) en vervolgens de pop-up om toestemming te verlenen om wijzigingen op de computer aan te brengen. Na deze toestemming te hebben bevestigd, verdween deze pop-up weer en daarna gebeurde er helemaal niets meer.
icon

Beste antwoord door joscho56 9 September 2019, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi joscho56, welkom op het forum.

Zo te lezen doe je alles juist. Het .exe bestand is dus opgeslagen op je laptop, als je naar de map gaat waar dit bestand is opgeslagen en het daar opnieuw dubbelklikt, wat gebeurt er dan? Zie je het dan ook niet geminimaliseerd op je taakbalk?
Hallo Alex,

dank voor je reactie. Naar aanleiding hiervan ben ik gaan speuren of er iets geminimaliseerd werd. Dat was niet het geval, maar ik heb daardoor wel de oorzaak achterhaald en het probleem kunnen oplossen. De laptop kan namelijk ook als tablet worden gebruikt door het scherm van het toetsenbord los te koppelen. Het scherm laat steeds tegels zien met diverse geïnstalleerde apps. Deze tegels zijn een soort overlay die het opstartscherm voor de installatie van KPN veilig, wegdrukten. Door deze tegels weg te halen, kwam het installatiescherm weer te voorschijn en kon ik de installatie alsnog af ronden.

Case closed en bedankt
Reputatie 7
Badge +24
Top, en fijn dat je het hier ook even laat weten voor meelezers die hier tegenaan lopen. Thanks en graag gedaan uiteraard. 🙂