Beantwoord

KPN veilig installeren

  • 23 February 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik probeer KPN veilig te installeren op mijn MAC, maar ik krijg steeds de melding dat de pagina verlopen is en dat ik de pagina moet sluiten en opnieuw beginnen. Ik kom hier niet uit.
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 February 2019, 15:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Piet,
Ik heb KPN veilig niet geinstalleerd omdat ik uit het verleden weet dat dat alleen maar ellende geeft. Het verstoort andere virusscanners en blokkeert bijna alles wat je wilt bezoeken.
Mijn advies is KPN Veilg gewoon niet installeren, dan blijft alles goed werken.

Kijk even op een ander forum...

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/kpn-veilig-bepaalde-websites-werken-niet-goed-meer-468158
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Piet van den Berg, Wat jammer dat je er tot nu toe niet uitkomt met het installeren van KPN Veilig. Ik wil je wel adviseren om KPN Veilig te installeren. Het is een product van F-secure waar we weinig klachten over binnen krijgen. Welke browser heb je gebruikt? Als je bij het openen van de veilig.kpn.com omgeving in de Safari browser de meling krijgt "Pagina verlopen" dan kun je dat oplossen door de instellingen in Safari aan te passen. Door "Voorkom volg door gekoppelde sites" uit te zetten werkt de site weer zoals het hoort. (zie afbeeldingen op deze pagina: Probleem KPN Veilig: pagina verlopen (Safari Browser))
Hopelijk lukt het alsnog om KPN veilig te installeren, anders hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Piet van den Berg, Tot nu toe heb ik geen reactie van je gehad. Hopelijk is het je gelukt om KPN Veilig te installeren n.a.v. het advies uit mijn laatste bericht. Anders hoor ik het graag.
Ik heb je advies opgevolgd, het ging nu prima, bedankt voor het advies.
groeten,

Piet

Reageer