Vraag

KPN Veilig installeren op MacBook

  • 10 November 2019
  • 9 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik probeer KPN veilig te installeren op mijn Macbook, maar dit lukt niet, zodra ik heb ingelogd krijg ik de titel KPN Veilig met verder een volledige leeg scherm.

Ik zagĀ al meerdere andere vragen hierover, maar nergens een antwoord hierop.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Yvonne, welkom op het forum.Ā 

Dit is gek, het lukt mij namelijk niet om het hier te reproduceren. Doe je dit via Safari? Zo ja, zou je het via Chrome willen proberen om dit uit te sluiten?Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Yvonne,Ā ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā 

Reputatie 7
Badge +28

@Yvonne12345Ā 

Heb je wel minimaalĀ besturingssysteemĀ 10.12 (Sierra)Ā of hoger?Ā 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-mac.htm

Ā 

Het is me inmiddels wel gelukt.

Reputatie 7
Badge +24

Het is me inmiddels wel gelukt.

Fijn om te lezen. Zouden wij ook nog mogen weten waar dit aan lag?Ā 

Reputatie 7
Badge +28

@Yvonne12345Ā 

Op welke manier heb je uiteindelijk KPN Veilig geĆÆnstalleerd?Ā 

(bv via welke browser)Ā 

Ā 

Ik heb na een aantal pogingen gewoon via Safari geĆÆnstalleerd, ik vind trouwens probeer het eens via Chrome een waardeloos advies, ik ga niet een andere browser installeren, omdat jullie website bagger is. Op een gegeven moment heb ik de website open gelaten en ben ik weggelopen en toen ik er een half uur later naar keek had ie opeens wel de site geladen, het lijkt erop alsof het gewoon mega traag is, blijft een raar verhaal.

Reputatie 7
Badge +28

Het advies van Alex om Chrome te proberen heeft andere klanten wel geholpen, dus zo gek is dat advies niet.Ā 

Maar het belangrijkste is dat het bij jou nu werkt.Ā Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Begrijp me niet verkeerd, ik vroeg dat om te kijken of het via Chrome wel in een keer goed gaat. Dit om uit te sluiten of het aan Safari lag of aan de installatie in het algemeen. Niet met de bedoeling om standaard een andere browser te gebruiken. Inderdaad raar, maar fijn dat het werkt nu.