Beantwoord

Aantal KPN veilig licenties na snelheid verhoging

  • 11 April 2021
  • 13 reacties
  • 186 keer bekeken

Nu net mijn internet snelheid verhoogt naar 200/200.

Mijn vraag is hoelang (ongeveer) duurt het voor dat ik ook 5 apparaten gratis kan aan sluiten via KPN veilig.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 April 2021, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom @Loodernaar!

Leuk dat je je internetsnelheid verhoogt. Heb je de bevestigingsmail hiervan al binnen? En zo ja, staat hier ook de wijziging van KPN Veilig op?  Je kunt ook altijd inloggen in MijnKPN en daar controleren hoe je pakket ingesteld staat, en aanpassen waar nodig. 

In de mail staat nog dat ik voor 2 apparaten KPN veilig heb.

Maar dat word nu toch verandert omdat ik nu 200/200 internet snelheid heb en daar KPN veilig voor 5 apparaten bij hoort? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik vermoed een beetje dat je misschien wel Hussel moet hebben. Bij de oudere abonnementen krijg je misschien nooit meer dan 2x gratis KPN Veilig.

Heeft u Hussel?

Hussel heb ik niet maar op de site staat dat het aantal af hangt van je internet snelheid .

Nu had ik voor 2 apparaten KPN veilig met een snelheid 100/100.

En verwacht nu dus voor 5 apparaten met een snelheid  200/200.

Ben wel gewoon KPN alles in 1 klant.

Reputatie 7
Badge +24

Ja... maar alles wat op de site staat is van toepassing op de nieuwste abonnementsvorm. En bij de oudere abonnementen kan het anders zijn. Dat staat er niet altijd bij.

Hoeveel apparaten bescherm ik met KPN Veilig?

Als KPN-klant krijg je gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten, afhankelijk van je internetsnelheid. Voor € 4,99 per maand breid je dit aantal uit met 10 extra apparaten. Dat is handig als je met veel mensen samenwoont en allemaal een eigen laptop, smartphone of tablet hebt. Slimme apparaten, zoals een smart tv of videodeurbel, kan je niet gebruiken met KPN Veilig.

Dit staat op de site en op een andere plek staat dat voor bestaande klanten ook het aantal af hangt van de snelheid.

Dus nogmaals mijn vraag hoelang (ongeveer) duurt het voor dat ik ook 5 apparaten gratis kan aan sluiten via KPN veilig.

Reputatie 7
Badge +24

...

Dit staat op de site en op een andere plek staat dat voor bestaande klanten ook het aantal af hangt van de snelheid.

 

Daar staat dit:

"Ben je al klant en heb je een internetabonnement bij KPN? Dan is het afhankelijk van je abonnement en snelheid of je KPN Veilig gratis krijgt tot 2 of tot 5 apparaten."

Het is dus ook afhankelijk van je abonnement. 

Reputatie 5
Badge +4

Vriend van mij heeft ook nog het oude abonnement van 200Mbit en heeft maar max 2 apparaten voor KPN Veilig. Je krijgt pas 5 apparaten bij de nieuwe abonnementsvorm, denk ik. Want ik heb het wel.

Het is dus ook afhankelijk van je abonnement. 

Dat lijkt mij ook wel normaal

Aan denk ik heb ik niets.

Wil het graag zeker weten voor ik weer mijn snelheid ga verlagen.

Maar wel bedankt voor het mee denken natuurlijk. 

Reputatie 7
Badge +24

Lees dit topic:

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/aantal-licenties-kpn-veilig-van-5-naar-2-apparaten-537744?postid=1285856#post1285856

Hier zegt @Vikash, KPN medewerker, het volgende:

"Pas bij een Internet en TV 4k abonnement, of een overstapt naar Hussel 200/500/1GB krijg je 5 licenties gratis."

Reputatie 7
Badge +19

@Loodernaar Wat Nick en @HDFreak aangeven klopt inderdaad, het heeft met je pakket te maken. Als je inlogt in MijnKPN, kan je zien welk abonnement je precies hebt, en welke vorm van KPN Veilig nu aan staat. Als dat niet lukt of als je vragen hebt, vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kijk ik het voor je na.

Heb het forumprofiel gedeeltelijk ingevuld.

Op mijn KPN staat nog steeds dat ik voor 2 apparaten KPN veilig heb. 

Ben benieuwt of ik voor 5 apparaten veilig internet krijg. 

Reputatie 7
Badge +19

@Loodernaar Dankjewel! Ik heb je gegevens erbij gepakt. Je hebt Alles in 1 Instap met extra snelheid tot 200/200 Mb en KPN Veilig gratis tot 2 apparaten. Het heeft dus inderdaad te maken met dat je een ouder type abonnement hebt, zoals @Nick83 en @HDFreak ook eerder vertelden. Als je jouw abonnement besluit bij te werken naar een nieuwer type, dan krijg je KPN veilig tot 5 apparaten gratis. 

Lees dit topic:

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/aantal-licenties-kpn-veilig-van-5-naar-2-apparaten-537744?postid=1285856#post1285856

Hier zegt @Vikash, KPN medewerker, het volgende:

"Pas bij een Internet en TV 4k abonnement, of een overstapt naar Hussel 200/500/1GB krijg je 5 licenties gratis."

Â