Beantwoord

KPN veilig reageert niet

  • 20 January 2020
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb kpn veilig op 7 december geinstalleerd op mijn nieuwe laptop maar sinds kort krijg ik een melding dat ik kpn veilig moet updaten. Als ik er op klik opent niets en als ik inlog op kpn veilig zegt hij “dit apparaat heeft al 2 weken geen verbinding gemaakt met kon veilig”. Ook de app opent niet op mijn laptop. Enig idee wat te doen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 January 2020, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anita, welkom op het forum. 

Zo te lezen is PC Veilig vastgelopen. Zie je rechts onderin wel het icoontje van KPN Veilig zoals hieronder afgebeeld? Heb je wel Windows 10? Als je links onderin in beeld op het zoekicoontje/vergrootglas klikt en daar KPN Veilig intypt en opent, gebeurt er dan wel iets? 

Heb je de laptop ook helemaal uitgezet en opnieuw opgestart? En heeft je laptop verder wel verbinding met internet?

Ik hoor graag van je.