Beantwoord

KPN Veilig update niet meer

  • 10 November 2019
  • 7 reacties
  • 366 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik krijg steeds een melding dat verbinding met de server is mislukt, waardoor er geen updates meer worden doorgevoerd.

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 18 November 2019, 09:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Metal Henkie, welkom op ons KPN forum. Kan je mij misschien het volgende vertellen?

  • Welk apparaat krijg je deze melding 
  • Had je het al een keer verwijderd opnieuw geïnstalleerd?(zo niet, wil je dan proberen)
  • Als je inlogt op de beheer pagina van KPN veilig zie je het apparaat dan ook staan?

Ik hoor graag van je! 

Reputatie 3
Badge

PC met Windows 10 geeft deze melding. Ik heb Windows 10 in zijn geheel een keer opnieuw geinstalleerd en daarna ook KPN Veilig. Op de beheerpagina staat mijn PC vermeld. Op mijn smartphone werkt KPN Veilig wel goed.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Metal Henkie, heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Als het opnieuw installeren ook niet werkt wil je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 3
Badge

Ik zit niet iedere dag achter de PC, dus soms duurt het even voor ik reageer….. Na een Windows update de PC opnieuw opgestart en nu werkt het ineens weer wel. Dit is al eens eerder zo "opgelost", dus ben benieuwd hoelang het nu weer goed gaat.

Reputatie 3
Badge

Hi@Metal Henkie, heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Als het opnieuw installeren ook niet werkt wil je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


Gegevens aangevuld.

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor het aanvullen van je profiel, ik heb aan de KPN veilig afdeling doorgegeven dat het lijkt dat er problemen zijn met een nieuwe Windows update. Ik ga ervan uit dat het blijft werken, als dat niet zo is kan je me altijd weer een bericht sturen! 

Reageer