Beantwoord

KPN veilig update niet meer.

  • 1 December 2019
  • 7 reacties
  • 360 keer bekeken

IPad 10.3.3  KPN Veilig heeft voor het laatst 30 Okt een update gehad en lukt nu het niet meer.

Krijg melding “ app downloaden niet mogelijk”.

De app eraf gehaald en er opnieuw opgezet naar heeft niets geholpen.

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Fam Megens 6 December 2019, 15:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Probeer het vervangen van de app nog eens een keer, maar dan via een andere browser. Bijvoorbeeld via Chrome. Daarna kan je dan weer terug naar Safari. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Fam Megens. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je KPN Veilig al opnieuw geinstalleerd? Ik ben erg benieuwd of dit het probleem heeft verholpen. We horen graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

Bericht van KPN ontvangen: een update van KPN Veilig kan niet meer worden geïnstalleerd op een iPad met 10.3.3.

Volgens de systeemvereisten vermeld op de KPN website zou dit wel moeten kunnen. Jammer……

bron : 

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/kpn-veilig-werkt-niet-na-update-483466#post861103

 

 

Sorry voor de late reactie maar het lukte me inderdaad niet.

Ben gisteren bij de KPN winkel geweest en daar vertelde ze dat je helemaal geen virusscanner nodig hebt op een Apple IPad.

De Apple heeft dit zelf helemaal onder controle.

Dus alle moeite voor niets gedaan. Wel vreemd dat de KPN dit niet vermeld.

Bedankt allemaal voor Uw hulp. 

Reputatie 7
Badge +28

Dit is inderdaad een groot voordeel van Apple. Sinds ik jaren terug overgestapt ben op Apple heb ik nooit meer last gehad van een virus. 

Als je dan ook KPN Veilig erop zet, heb je eigenlijk een dubbele beveiliging. 

 

 

Reputatie 7

Dit is inderdaad een groot voordeel van Apple. Sinds ik jaren terug overgestapt ben op Apple heb ik nooit meer last gehad van een virus. 

Als je dan ook KPN Veilig erop zet, heb je eigenlijk een dubbele beveiliging. 

Ik heb al sinds jaar en dag Android apparatuur en ook daar heb ik nog nooit een virus hoeven ervaren. De belangrijkste beveiliging tegen virussen ben je nog altijd zelf en niet de anti-virus tools die je gebruikt of het gebruikte platform.

Overigens gebruik ook ik geen KPN Veilig. Ik ben absoluut geen fan van al die andere toeters en bellen die bij dat soort tools meegeleverd worden. Een virusscanner moet mijn apparaat beschermen tegen virussen en that's it.

 

Ben gisteren bij de KPN winkel geweest en daar vertelde ze dat je helemaal geen virusscanner nodig hebt op een Apple IPad.

De Apple heeft dit zelf helemaal onder controle.

Net als dat je bij Windows geen virusscanner nodig hebt immers Microsoft levert standaard één van de beste antivirusscanners als standaard onderdeel van Windows.

Er is echter wel een groot verschil met Apple, Apple levert zelf immers geen antivirus software.

Reputatie 7
Badge +28

Ik zit er nu ook over na te denken om KPN Veilig te verwijderen. Browserbeveiliging en Ouderlijk Toezicht heb ik al uitgeschakeld, dus werkt het eigenlijk alleen nog maar voor de Virus-Bescherming. 

Reageer