Beantwoord

KPN Veilig verouderd?

  • 6 June 2019
  • 6 reacties
  • 596 keer bekeken

Ik krijg op mijn computer te zien dat KPN veilig bij F-Secure is verouderd en moet handmatig worden bijgewerkt.
Is dat zo. zo ja waarom krijg ik van kpn hier geen mail over

admin: nieuw topic aangemaakt, oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 June 2019, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @regejabu . Welkom op het forum.
Het kan heel goed dat de software toe is aan een update. Het hangt er wel een beetje van af waar je deze melding ziet. Zie je een pop up schermpje van KPN veilig? Of zie je de melding in de browser. Dat laatste kan misleidend zijn en hier zou ik niet direct op ingaan. Heb je misschien een foto/screenshot van de melding?
Als je het niet vertrouwt is mijn advies om KPN veilig via software te verwijderen en opnieuw installeren. Op die manier weet je zeker dat je meest up-to-date versie hebt.
Ik zie de melding in mijn browser staan .( een vlag met een rood kruis)
als ik er op klik dan krijg ik een scherm met dat ik hem moet bijwerken zie foto en nu bijwerken werk niet

Dit is een legitieme en veilige omgeving, @regejabu ! (voor de duidelijkheid, dit is niet de browser. Dit is de software omgeving van Windows). Hier kun je met een gerust hart de boel updaten. Waarschijnlijk vraagt de computer hierna om opnieuw op te starten en dan zou jou KPN veilig weer up-to-date moeten zijn. 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende weet! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 🙂
ik wil wel even reageren .
als kijk dan zie ik nergens hoe ik kpn veilig kan bijwerken en wat ik niet begrijp dat "nu bijwerken "niet werkt.
Als dat niet werkt, is het verstandig om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Waarom dit precies gebeurt weet ik niet maar ik herken het wel.
Herinstallatie zorgt er voor dat je de meest recente versie binnenhaalt en die beveiligt je computer weer optimaal.