Beantwoord

KPN Veilig werking

  • 3 January 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb lang geleden KPN Veilig gedownload. Hoe kan ik nu checken dat mijn laptop inderdaad nu nog steeds veilig is voor bv bankzaken regelen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 January 2020, 17:41

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Anna V. , als het goed is kun je in de taakbalk zien dat KPN-veilig actief is. Soms zie je een dakje in de taakbalk, als je daar op klikt zie je een aantal programma's dat op dat moment actief is, o.a. KPN Veilig als het goed is.

En als je KPN Veilig goed hebt ingesteld dat komt er een pop-up tevoorschijn bij het inloggen op een financiële instelling.

 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt klikken op het icoontje van KPN Veilig of het programma op een andere manier openen. 

In het programma zie je meteen al de status van de beveiligingen. 

Via de optie voorkeuren kun je kijken of alle drie de onderdelen in werking zijn. (Virusbescherming, Browsebeveiliging en Ouderlijk Toezicht) 

 

(edit : tegelijk getypt met Jan-D) 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Anna V., welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Eigenlijk is alles hierboven al gezegd. Wanneer je KPN Veilig hebt geïnstalleerd, dan zou hij het gewoon moeten doen. Dit kan je controleren door het programma te openen en ook te controleren op updates. Alle informatie over KPN veilig kan je vinden op onze website!

Heb je nog vragen, dan hoor ik het ook graag!

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt klikken op het icoontje van KPN Veilig of het programma op een andere manier openen. 

In het programma zie je meteen al de status van de beveiligingen. 

Via de optie voorkeuren kun je kijken of alle drie de onderdelen in werking zijn. (Virusbescherming, Browsebeveiliging en Ouderlijk Toezicht) 


 

@Anna V.  Heb je al getest of alles veilig is? 

Reageer