KPN verwelkomt Oxxio klanten

  • 3 September 2021
  • 98 reacties
  • 2036 keer bekeken
KPN verwelkomt Oxxio klanten

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

98 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sharondekkers ,

Kijk eens goed naar de in rekening gebrachte periode. Die staat op de specificatie. Ik ga er vanuit dat het bij Oxxio gaat om een eindafrekening tot bv 5 oktober 2021. Zo niet, dan zul je bij de klantenservice van Oxxio moeten zijn. 
 

De rekening van KPN zal gaan over de periode vanaf de omschakeling, dus bv vanaf 5 oktober 2021. 

Dit heb ik teruggevonden: 

De eerste KPN factuur

Omdat je jouw Oxxio abonnement vooruit betaalt, krijg je van Oxxio nog geld terug. Je ontvangt daarom binnen twee weken na de overgang een slotfactuur van Oxxio.

We sturen een paar dagen na de overgang ook de eerste KPN factuur.



Admin: meeverplaatst

Na het omzetten van Oxxio naar KPN zijn wij onverwachts van 100 mbps naar 50 mbps gegaan. Is hier een reden voor? En kan ik dit terug vinden op mijn factuur?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Robbintd, dat is gek. Wat was de contractuele snelheid bij Oxxio voor de omzetting? 

Hallo @Robbintd, dat is gek. Wat was de contractuele snelheid bij Oxxio voor de omzetting? 

Hoi Hanna. Het volgende hadden wij bij Oxxio:

  • Internet via glasvezel, tot 100Mbps download en tot 100Mbps upload.

Het volgende staat nu bij KPN:

  • Sneller Internet tot 50/50

     

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @Robbintd, dat is gek. Wat was de contractuele snelheid bij Oxxio voor de omzetting? 

Hoi Hanna. Het volgende hadden wij bij Oxxio:

  • Internet via glasvezel, tot 100Mbps download en tot 100Mbps upload.

Het volgende staat nu bij KPN:

  • Sneller Internet tot 50/50

     

Kijk eens op je factuur. Bij mij staat daar een gratis upgrade naar 100 Mbps. En die snelheid heb ik ook gehouden.

Hallo @Robbintd, dat is gek. Wat was de contractuele snelheid bij Oxxio voor de omzetting? 

Hoi Hanna. Het volgende hadden wij bij Oxxio:

  • Internet via glasvezel, tot 100Mbps download en tot 100Mbps upload.

Het volgende staat nu bij KPN:

  • Sneller Internet tot 50/50

     

Kijk eens op je factuur. Bij mij staat daar een gratis upgrade naar 100 Mbps. En die snelheid heb ik ook gehouden.

Bij mij staat zowel in mijn abonnement als factuur 50/50 mbps..

Reputatie 7
Badge +20

@Robbintd Dat is wel merkwaardig, ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Robbintd Dat is wel merkwaardig, ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Yep zojuist gedaan!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Robbintd, ik zie inderdaad 50/50 bij jouw abonnement staan en 100/100 in het oorspronkelijke contract.
Ik heb dit bij mijn collega's achter de schermen neergelegd. Zodra ik meer weet hoor je van me!

Bedankt voor je gegevens @Robbintd, ik zie inderdaad 50/50 bij jouw abonnement staan en 100/100 in het oorspronkelijke contract.
Ik heb dit bij mijn collega's achter de schermen neergelegd. Zodra ik meer weet hoor je van me!

Dankje Thomas! Wel moet ik zeggen dat ik niet weet of 100/100 noodzakelijk is. Dus mocht ik een afweging kunnen maken tussen ophogen naar 100/100 of extra korting op mijn huidige pakket, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +20

@Robbintd ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. Technisch stond ie al goed en moet je de snelheid ook al netjes halen. Administratief was het even misgegaan. Dat gaan ze herstellen maar gaat even overheen. Helaas kan ik hem niet omzetten naar korting of iets.

@Robbintd ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. Technisch stond ie al goed en moet je de snelheid ook al netjes halen. Administratief was het even misgegaan. Dat gaan ze herstellen maar gaat even overheen. Helaas kan ik hem niet omzetten naar korting of iets.

Thanks Thomas voor de snelle hulp! Ik zie inderdaad in de app dat het er nog fout in staat. Dan ga ik er bij deze vanuit dat het binnenkort goed staat.

Reputatie 1

Hallo Lisa, het is gelukt! Ik heb nu het plus pakket. Eén vraag hierover. Ik zie dat op kanaal 203 Amazon Prime in het pakket zit. Ik ben reeds lid van Amazon en kijk hier regelmatig naar. Kan ik mijn Amazon Prime lidmaatschap opzeggen aangezien ik nu via het PLUS-pakket kan kijken, of werkt dit niet zo?

 

 

je gebruikt dus je bestaande prime, het is een over-de-top service namelijk. LET op als je prime opzegt heb je ook geen gratis bezorgen meer en de onbeperkte fotos moet je dan binnen 3 maanden downloaden anders ben je ze kwijt.

Amazon Prima heb je wel nodig, kanaal 203 werkt alleen als je de gegevens van je abbo bij Amazone ingeeft.

Ik kan espn niet gratis activeren  alleen via de normale gang van zaken en dan staat erbij dat ik dus maandelijks ervoor moet betalen. Hie moet ik dit activeren heb ook al iemand van de callcenter aan de telefoon en ik moest het gewoon kunnen aanmelden wat niet lukt dus. Ben er nu al 2 weken mee bezig🤨😑

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Veertje.

Wat vervelend dat het niet lukt om ESPN aan te vragen. We ijken graag met je mee. Zou jij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan. 

Ik heb mijn instellingen veranderd. Dus als het goed is kunnen jullie meekijken.

Hoop ik dan natuurlijk🤗

Reputatie 7
Badge +20

Het lukt inderdaad @Veertje. :blush:  Ik zie dat ESPN al aanstaat op het moment, maar dan voor de normale prijs inderdaad :thinking:

Ik ga hier even achteraan, je hoort hier weer van ons als we meer weten!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een reactie terug @Veertje., ESPN is nu alsnog met korting aangezet én als goedmaker is óók het Pluspakket voor je geactiveerd :blush: Excuus voor de ontstane situatie, ik hoop dat we het op deze wijze toch goed hebben hersteld!

Bedankt voor deze goede snelle afhandeling.

 

Vriendelijke groet,

 

Veertje 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan en veel plezier met de extra zenders!

Goeden avond ik heb een algemene vraag 

 

wij waren Oxxio klanten deze is automatisch overgezet naar kpn omdat zei er mee stopte 

ik zie dat nieuwe klanten een tv of x box krijgen 

hoe zit dat met klanten die van Oxxio komen? 
ik kan beter het abonnement stop zetten en opnieuw afsluiten ? 

 

Helaas pist u spreekwoordelijk net naast de pot. Als u voor de omzetting KPN klant was geworden, had u op dat moment het geldende cadeau of korting kunnen selecteren. Nu bent u KPN klant met de oude voorwaarden van oxio. Als u een nieuw abbonement neemt, dan krijgt u hussel met de voordelen die daar bij horen. Geen cadeaus helaas.