Beantwoord

KPN via glasvezel in Krimpen aan den IJssel

• 23 november 2018
  • 33 reacties
  • 2819 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Nu bijna een half jaar verder en nog geen zicht op een upgrade van het kopernetwerk in Krimpen aan den IJssel. (vandaag gecontroleerd op Fourstack).
De snelheid vandaag is 13mb/sec (gedraad gemeten en de tv ontvangers uit).
Zowel telefonisch via de klantenservice als via het forum is er geen schot in de zaak te krijgen.
Is er iemand bij de klantenservice die naast de standaardantwoorden even buiten de box kan denken en de vraag voorlegt aan bijvoorbeeld Jörg Kramer, directeur klantenservice? Die zal toch wel wat kunnen betekenen voor de klanten in Krimpen aan den IJssel?
Deze situatie laat wel zien dat het huidige netbeheerders systeem niet goed gaat.
Voor electra hebben we Tennet die de infra voorziet dan hebben we de huidige beheerders en leveranciers voort gekomen uit de provinciale maatschappijen.

Nederland is eigenlijk te klein voor dit gekibbel. De opmerking van PeterG gaat al niet meer op kijk naar Deurne de gemeente ambtenaar die het aanleggen van 2 glasnetten heeft goedgekeurd deugt zacht gezegd niet. Dan wil KPN enkel de kern verglazen niet de omliggende dorpen.
Reputatie 6
Badge +7
Ik zie op fourstack goed nieuws voor krimpenaren😉.
Ik zie op fourstack goed nieuws voor krimpenaren😉.
Bij welke postcode dan? Bij ons niet 2922ch ... Maar ik kreeg wel een sms over een upgrade van ons netwerk komende week ... Ik ben benieuwd
Reputatie 3
Badge
Een upgrade van het kopernetwerk? Daar zou KPN toch mee gestopt zijn en weer volop zijn overgegaan tot de aanleg van glasvezel? Dat is wat ik al maanden lees in de media.

Ook hier met postcode 2926 geen geplande upgrade volgens fourstack.nl
Reputatie 7
Badge +8
Gelukkig niet. Ook het kopernetwerk word onderhouden en krijgt upgrades.
Reputatie 6
Badge +7

@Wewa mijn ouders hadden 16Mbps en kunnen nu naar 200Mbps. postcode 2924

Hallo @Wewa mijn straatkast is ook opgewaardeerd en heb nu 18Mbits/s en wordt straks 95Mbit/s.

Dus KPN is in afwachting van de aanleg van glasvezel toch al bezig tot die tijd de koperlijnen te upgraden.

Mijns inziens ook uit concurrecntieoverwegingen.

Want bij Ziggo kan ik netto met 50Mbit/s starten t.o.v. Telfort 18Mbit/s, straks dus 95Mbit/s.

Als KPN die koperstraatkasten dus niet opgewaardeerd zou hebben zou ik allang weer vertrokken zijn naar Ziggo als een hogere snelheid voor mij van belang zou zijn.

Reageer